بازدید 28423

مردم، هموطنان؛ باز هم ما متهمیم!

گویا پس از چند روز، اثرات زلزله آذربایجان به برخی اهالی رسانه رسیده است؛‌‌ همان کسانی که می‌بایست زود‌تر از بقیه به «داغ مردم» واکنش نشان می‌دادند، ولی به هر روی، سکوت کردند و اینک ما را به ریختن آب به آسیاب دشمن متهم می‌کنند و طلبکارند! اما نمی دانند که راهش این نیست . راه حلش یک معذرت خواهی ساده است و باقی همه کرامت و بزرگواری مردم!
کد خبر: ۲۶۵۶۷۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۴ 15 August 2012
با گذشت چند روز از زلزله آذربایجان شرقی و آگاهی‌رسانی برخی از رسانه‌های مجازی و مکتوب کشورمان، تازه حرکت جدیدی از سوی رسانه‌هایی آغاز شده است که مظلومیت هموطنانمان را پوشش خبری ندادند. این دسته از رسانه‌ها، با فرار به جلو، تازه طلبکار و مدعی رسانه‌هایی شده‌اند که اهمیت این اتفاق را به سرعت دریافتند و پوشش دادند و اجازه ندادند، رسانه‌های بیگانه از این رویداد سوءاستفاده کنند.

به گزارش «تابناک»، عمده ادعای این رسانه‌ها این است که رسانه‌هایی که اخبار زلزله را با جدیت پوشش داده‌اند، آب در آسیاب دشمن ریخته‌اند (!) و استدلالشان هم این گونه است: از آنجا که رسانه‌هایی همچون بی.‌بی‌.سی و دیگر رسانه‌های غربی از‌‌ همان آغاز پوشش گسترده‌ای به این زلزله داده‌اند، پوشش اخبار مناطق زلزله‌زده از سوی رسانه‌های داخلی هم رفتن بر خط دشمن بوده است!

توضیح بیشتر این است که کوتاهی برخی رسانه‌ها در پوشش اخبار زلزله، انتقاداتی را در صفحه‌های اجتماعی به دنبال داشته است؛ انتقاداتی که برخی از آنها دلسوزانه و برخی هم غرض‌ورزانه بود؛ اما کسی نمی‌پرسد که سرآغاز پدید آمدن این غرض‌ورزی‌ها چه بود و زمینه‌ساز آن که؟!

آیا چیزی جز سهل‌انگاری و رفتار غیر حرفه‌ای آن رسانه‌ها و بی‌تفاوتی آنان به سرنوشت هم‌وطنانشان بود؟

این عزیزان گویی فراموش کرده‌اند که غیبت آنها و صدا و سیما و بی‌خیال ‌نمایی‌شان نسبت به آن حادثه بود که اخبار رسانه‌های خارجی را در این باره برجسته کرد، چرا که اگر کوتاهی آنها و رسانه ملی نبود، جایی برای میدان‌داری رسانه‌های خارجی پیدا نمی‌شد؛ اما متأسفانه و یا خوشبختانه، ماهیت خبر با انتشار آن در هم آمیخته است.

خبر وقتی خبر شد، تولید می‌شود و دیگر نمی‌توان در برابر انتشار آن ایستاد؛ آن هم خبری که برای کمک به هموطنان باشد.

حال می‌پرسیم، آنان چرا و با چه نیتی خود را به خواب زدند تا رسانه‌های خارجی میدان‌دار شدند؟ واقعا خواب بودند و حوصله نداشتند یا حوصله نداشتند و خود را به خواب زدند!

اگر این گونه رسانه‌ها می‌خواهند که همه سایت‌های خبری و رسانه‌ها نیز بر اساس بی‌خیالی آنان نسبت به سرنوشت هموطنانشان اخبار را منتشر کنند، متأسفانه باید بگوییم که این شدنی نیست، چرا که که عرق وطن‌دوستی و هم وطن دوستی را نمی‌توان دستوری جا انداخت.

اگر هم این رسانه‌ها به کوتاهی در کار خود پی برده‌اند، ولی آنها را یارای معذرت خواهی از مردم نیست، که دیگر دست و پا زدنی ندارد؛ مردم خود تفاوت سهل‌انگاری و تعمد را می‌دانند و نیازی به متهم کردن دیگران نیست.

شاید بهتر است، یک بار هم که شده، روشی غیر از فرافکنی را امتحان کنید!
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۳۵۸
انتشار یافته: ۱۳۵
با وجود اینکه ازت متنفرم ولی این کارت عالی بود ازت انتظار نداشتم وقایع زلزله را اینقدر خوب بازتاب بدهی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
من هم خیلی با نظرات تابناک موافق نیستم اما با اطلاع رسانی ایشان تونستم یک قدم هر چند اندک بر دارم و اگر کسی که اون کمک را از من گرفت دعائی کرده باشد که بخدا نیتم تشکر نبوده آن دعا را تقدیم میکنم به تابناک و اجرش ما شما . اما به شرطی که این موضع قشنگ را همیشه بدون جناح بندی ها ادامه دهید چون پای انسان دوستی - میهن دوستی مطرح است و بس .
کورد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
متاسفانه جامعه ایران خیلی سیاست زده شده و سیاست زده اش کرده اند ...
دین مذهب وطن زبان جامعه اقتصاد ورزش و همه چیز سیاسی شده است.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
جا داره یه بار دیگه هم رئیس جمهور محبوب و مردمی ما پیام تسلیت به مناسیت درگدشت مادر رئیس جمهور سیرالئون بفرسته!!!!!
مسئولین بخش‏های خبری صدا و سیما تحمل امربه‏معروف و نهی‏عن‏المنکر را هم ندارند؟ جدیدا انجام فریضه‏ی انسانی اسلامی، اسمش عوض شده و آب به آسیا دشمن ریختن است؟
اصلا چه کسی آبِ اعتماد مردم را ریخته و می‏ریزد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
فکر کنم همه این رسانه ها که دایم از آب به آسیاب دشمنان ریختن دم می زنند از همین جنس باشد
مردم کاتر خودشون و وظیفه خودشون رو انجام می دهند ولی این ذهن های بیمار دایم همه را به دشمن نسبت می دهند.
خدا کنه این ذهن های بیمار هم شفا پیدا کنند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
جدا که گل گفتی تا کسی می خواهد حرف بزند یا انتقادی کند همین را می شنود تشویش اذهان عمومی آب به آسیاب دشمن ریختن .....
این عزیزانی که الان دارن سمند خودشون رو میتازونند، رفتاری رو پیش گرفته اند که در ذهن مردم این نقش بسته که شاید این عزیزان ایرانی نیستند و گرنه کسی مردم کشور خودش رو به چنین بهانه هایی نمیتارونه.
جالب تر اینکه که قشر خبرنگار جامعه ما با مظلوم نمائی و سخت جلوه دادن کار خودشون همیشهء خدا پیگیر تسهیلاتی نظیر وام و مسکن و کمک هزینه سفرهای زیارتی مخصوص "قشر زحمت کش و همیشه در صحنه" (!) خبرنگار هستند...
تابناک ...عین واقعیت رو گفتن!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
چقدر از خودت تعریف میکنی تابی...
من دیروز رفتم ورزقان تو جاده وقتی مردم را میدیدم که هرکی به توان خویش آذوقه ای جمع کرده و تو راه کمک به زلزله زدهها است از ته دل خدا رو شکر میکردم که یک همچین ملتی هستیم
مسدله بعدی اینکه صدا سیما اگه زحمتی داره بره خبر رسانی کامل بکنه لطف کنه بره به همنون بی خبری واز این اخبار کلیشه ای دست برداره بابا مردم اونجا از چادر و دارو و پتو و غیره تو مضیقه هستن (نمایندگان مجلس هم به این امر معترفن ) اما تو اخبار می بینی همه زلزله زده ها به به و چه چه میکنن
قسمتون می دم به شهید این ماه حداقل تو این مورد دیگه مسادل سیاسی و بیگانه و ـشنا را بی خیال شید و راست حسینی خبر رسانی کنید
تابناك ممنون كه زودتر از هر رسانه اي اطلاع رساني كردي .
تابناک جان زیاد بخودتان نگیرید بلاخره آنها نیز مجبور بودند کارخودشان را توجیه کنند و درضمن هرکسی مغایرآنها فکر یا رفتار نماید یا دشمن است یا منافق ویا انگی دیگر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
من فکر می کنم اون ها منطق و استدلال را از دست دادند. توی قران داریم که نجات دادن جان یک انسان برابر با نجات جان همه انسانها می باشد. ولی یه عده جان چند هزار نفر هم برایشان مهم نیست
تابناک جان شما حرف دل مردم رو بزن ما تا پای جان پای شما و هر فردی که حرف دل مردم رو بزنه ایستاده ایم .
سلام جاداره که ازتابناک تشکرکنم که اولین سایتی بود که اظهارهمدردی با مردم آذربایجان راکرد تشکر .
.....پوشش اخبار مناطق زلزله زده از سوی رسانه های داخلی هم رفتن بر خط دشمن بوده است! ....... واقعا از تهِ دل ...زرشک.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
هیچ رسانه ای همچین ادعایی نکرده وتابناک برای تبرئه کردن خودش این تهتمت رو به خبرگذاری های دیگه بسته
تابناک اگه راست میگی منتشر کن و لینک اون خبرگذاری که همچین ادعایی کرده رو هم بده
آ
| Canada |
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
تبرئه ؟ تبرئه از چی ؟ چه اتهامی با تابناک وارده؟ خبر رسانی زلزله اتهامه ؟ اون... و ....
تابناک... نگران نباش... وقتی پای عدالت میشه همه با تو مخالفت می کنن...
تو هم میتونستی مثل بقیه خبرگزاری های وابسته یا دولتی سکوت کنی اما مردانه خبرگزاری کردی...
درود بر تمام دوستان در تابناک که از این آزمون سربلند بیرون اومدید و درود بر همه آذری های عزیز و البته خیلی ها در این حادثه نشون دادند تا چه عادل هستند...
بعضی مواقع از سیاست متنفر می شوم و دلم می خواهد دیگر خبر نخوانم. برای اولین بار به سایت الف مراجعه کردم (بنا به تصادف). اولین خبری که دیدم زیرآب زنی تابناک بود. همه چیز را فدای منافع می کنند. حتی در این ماه رمضان. تابناک تو به کارت محکم ادامه بده.. داری کم کم یک خبر گزاری منصف و حرفه ای داخلی میشی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
مردم دارن زیر اوار جونشونو از دست می دن اونوقت تو به چی فکر می کنی
بعضی مواقع از سیاست متنفر می شوم و دلم می خواهد دیگر خبر نخوانم. برای اولین [...] مراجعه کردم (بنا به تصادف). اولین خبری که دیدم زیرآب زنی تابناک بود. همه چیز را فدای منافع می کنند. حتی در این ماه رمضان. تابناک تو به کارت محکم ادامه بده.. داری کم کم یک خبر گزاری منصف و حرفه ای داخلی میشی.
من از همون موقع که زلزله اتفاق افتاد تا آخر شب سر هر کدوم از اخبار های صدا و سیما آخرین اخبار رو با کامل ترین جزئیات دنبال کردم ولی در کمال تعجب سایت شما صدا و سیما رو متهم به این کرد که به جای پرداخختن به زلزله اخبار مربوط به المپیک رو پوشش داده!!!!!! احتمالا خیر نگار شما اون روز فقط شبکه ورزش رو نگاه میکرده که هیچی ندیده! البته اون اشکال مربوط پخش خنده بازار وارد هست و خود من هم تعجب کردم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
دو روز بعد زلزله که نرفتی پای تلویزوین عمو
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
موضوع اینطور بود که صدا و سیما حدود ساعت 6 بعد از ظهر در شبکه خبر و press tv و العالم زیرنویس کرد که زلزله اتفاق افتاده اما مثل اینکه فرض رو بر این گذاشته بود که هنوز یا کسی کشته نشده یا تعداد زیادی از هموطنان کشته نشده اند پس برنامه های عادی رو ادامه داد. واقعیت رو بخواهید در ساعات اولیه چون خطوط ارتباطی هم قطع بود زیاد نمیشه به صدا و سیما ایراد گرفت. اما بعضی ها دوست دارند حسابی از خجالت صدا و سیما به خاطر عملکردش در چند سال اخیر در بیان!
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
برادر ناشناس ساعت 5 زلزله شد BBC و CNN کمتر از چند دقیقه پوشش دادن همون موقع اگه رسانه ما پوشش میداد خیلیا نجات پیدا می کردن در ثانی گیرم حق با شما عمدی نبود چه معنی داره فردا شبش بعد 30 ساعت از زلزله خنده بازار پخش بشه والا قابل دفاع نیست عملکردشون داداش
یاشار
| United States |
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
تو که تا اخر شب برنامه های سیما رو دیدی لابد خنده بازار رو ندیدی که از سیما پخش می شد
من میونه خوبی با سایت شما ندارم چون معتقدم که شما دیدگاه های خاصی رو منعکس میکنید و کاملا جناحی عمل میکنید حالا برام خیلی جالبه که میبینم حتی شما هم متهم میشید و با خودم فکر میکنم واقعا تو این مملکت چه خبره؟از ماست که بر ماست!!!
رسانه ملی باید بداند تقریبا افراد آگاه جامعه تماما یا ماهواره دارند وهمچنینی اینترنت نیز اسفاده می کنند پس بهتر است خودش را خراب نکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
آقا استفاده از ماهواره هنر نیست. بنده با رویکرد صدا و سیما به شدت مخالفم اما این را هم می دانم که ماهواره های فارسی ایمان ما را نشانه رفته اند. بنابراین اگر نیاز به پیگیری اخبار جهان باشد بهترین راه حل اینترنت است. مطمئنا اگر کسی ماهواره را برای جویا شدن اخبار خریده باشد به مرور زمان به سمت استفاده از کانال های ترغیب می شود که با فرهنگ و دین ما تناسب ندارد.
این روند که یک سری از عوامل خبری رو متهم به بیگانه پرستی می کنند. و سعی بر پوشاندن ضعف اخلاقی و مدیرتیشون می کنند. غافل از اینن که مردم ایران زمین غیرت مند و دارای شعور بالایی هستند که در وقت لازم پاسخ کوینده ای خواهند داد تا خود فروختگان به جای حقیقی خود بنشینند.

در ضمن این واقعه تلخ و کشته شدن عزیزان هموطنم رو به همه ایرانیان غیرتمند تسلیت عرض می کنم. و از سایت خبری تابناک به خاطر این پوشش خبری از ساعات اولیه این حادثه. به نوبه خودم از عوامل سایت تشکر می کنم

خداوند به بازماندگان صبر عنایت فرماید و رفتگان را مورد مغفرت خویش قرار دهد
باتشکر گذارش خوبی بود بعضی فکرمیکنند خودشان همه کاره ودانشمندندغافل ازاینکه ما هم مثل شما ایرانی هستیم داداش فرق الو وزردالو رو میدونیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
اگر چه این نظر من اطلاع رسانی نمی شود ولی به سایت تابناک اعلام می شود که خدا لعنت کند باعث و بانی زلزله اخیر. چه کسی مسئول این تلفات جانی و خسارت مالی است. خدا نابودش کند . انشاالله
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
ناشناس عزیز زلزله چیز طبیعیه که همه جا رخ میده طرز برخورد با زلزله مهمه مردمانی که روز اول زلزله نه برق داشتند نه تلفن منتظر کمک من و تو بودند و اگر رسانه سریع عمل میکرد میشد کاری کرد روز اول خیلی مهمه خیلی ولی صد حیف المپیک و خنده بازار مهم ترین مسئله آقایان شد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
خدا نابود کند کاهگل هایی که بر سر هموطنان ما فرو ریخت. خدا نابود کند این کاهگل ها را!
ناشناس
| United States |
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
ولي متاسفانه فرق «گزارش» و «گذارش» را نمي داني!
افرین
یکی بگه کدوم دشمن؟ نه واقعا یه بار بگید کدوم دشمن ؟ ما که تا دوستانی مثل شما داریم نیازی به دشمن نیست . روی دشمن رو شما سفید کردید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
سبا جان چندین سال است که ما دشمن داریم اما از نوع فرضی . و متاسفانه همیشه این دشمن فرضی ما را بیچاره کرده
آذرخش
| United States |
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
خوب واسه اینه که بعضیها برای برقراریشون بدشمن احتیاج دارن! (خوب اگه اینطور که بقیه دارن میگن رسانه منصف و حرفه ای هستی پس چاپ کن!)
من شدیدا معتقدم این اتفاق به خصوص توسط سایتهای خبری داخلی بسیار بیشتر از آن چیزی که بود بزرگنمایی شد، به عنوان شاهد هم یاد بیارید حوادثی نظیر زلزله و سیل و رانش زمین و سقوط هواپیما و... رو که ما در اونها بیشتر از این تعداد کشته داشتیم ولی به هیچ وجه به این مقدار بزرگنمایی نشد! به طوری که با مرور سایتهای خبری ایران بعد از گذشت چندین روز از وقوع زلزله همچنان اخبار زلزله در صدر اخبار دیده میشه به گونه ای که گویا در این مملکت یا اصلا در کل دنیا هیچ اتفاق دیگری در این روزها نیافتاده است به نظر میرسه امپراطوری مافیای رسانه ای غرب موفق شده به هدفش که متمرکز کردن خبرگزاریهای ایران بر خبرهای مورد نظرشون هست برسد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
عجب ؟؟؟!!!!
سقوط هواپیما بزرگتره این فاجعه هستش
ناشناس
| United States |
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
به امید باری تعالی یک روز هم ان شا الله یک اتفاق کوچک مثل همین زلزله نصیب شما بشود و سعی می شود در آن روز، مبادا بزرگنمایی شود تا شما به عنوان یک نیروی مخلص بتوانید چندین روز در زیر آوار بمانید و با خدای خود خلوت کنید. اصلا امیدوارم خداوند متعال دست این شیطان بزرگ و غرب را قطع نماید که باعث و بانی این زلزله شد تا آن را در صدر اخبار جای دهد. والسلام
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
چرا بی ربط میگی داداش. اتفاقا" دیشب در اخبار گزارش مفصلی بود از اوضاع اقتصادی فرانسه.تو مثل اینکه خبرها رو دنبال نمیکنی.چرا میگی از اخبار جهان غافلیم.
احمد
| United States |
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
واقعا برای شما متاسفم که فرق بین زلزله و سیل و سقوط هواپیما را نمی دونی و یا میدونی خودتو به اون را زدی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
دادش، 1500 هزار نفر اواره شدندو خانه و کل دارایش را از دست دادند. حالا سقوط هواپیما بزرگتر از این زلزله است!!!!!
مردم بهترین قاضی هستند با محکوم کردن دیگران چیزی عوض نمیشه صفحه سیاهشان برای همیشه در دفتر مردم آذربایجان و ایران باقی خواهد ماند باشد که نوبت آنها نیز خواهد رسید
دارند براي كم كاري خود بهانه تراشي ميكنند . چون بيبي سي نشون داده اينها نشون ندادند خيلي حرف مزخرفيه ....

يه اتفاقي افتاده و مسلم است كه همه خبرگزاريها و رسانه هاي مهم به اين موضوع پوشش خبري بدهند مگر اينكه كينه يا حسادت يا .... باعث بشه نشون ندهند .
-------
بدا به حال سيماي غير ملي كه دردي از اين مردم را نشان نميدهد .
خبرهاآنطورکه هست به دست مردم میرسدوخواهد رسید.دیگرنیازی به خبرسازی صداوسیمانیست
صدا و سیما که به روی خود نیاورد، رئیس جمهور که به خانه خدا رفت، اگر من و تو خبرنگار هم سکوت می کردیم، که بیشتر معلوم می شد دشمن این ملت کیست؟!!!
با سلام اگر چه اطلاع رسانی تابناک به موقع و مناسب بود اما اینجانب بدون هیچ گونه طرفداری از رسانه ای یا گروهی، از ابتدا خبر رسانی های تابناک را همراه با کنایه های سنگینی به سایر رسانه ها میدیدم که بعضا برایم سوال بود که قصد تابناک اطلاع رسانی از اوضاع تاسف برانگیز هموطنانمان است یا اطلاع رسانی از کوتاهی اصحاب رسانه (بویژه صدا و سیما)؟! انشاالله که صرفا اولی بوده!!!
انقدر بزرگنمايي نكن تابناك تو هم شدي بي بي سي كه بابا .
پاسخ ها
رحیم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
بزرگ نمایی نمی خواد برادر، این مسئله باندازه کافی بزرگ هست، اینکه از حال هم غافلیم یه حقیقته.
امیدوارم همیشه تابناک باشید.
آذربایجانی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
بابا مثل اینکه دشمن فرضی کم آوردی رفتی دنبال تابناک !!!!
یک کلمه فقط نسبت به این همه بیننده سایت تابناک :حسودند حسود
اینا کلا هر وقت مردم خواستند حرف بزند گفتند دشمن خوشحال میشود دشمن نگاه میکند.
پس مردم کلا خفه شن شما هم برید راحت بخوابید.
چیه ؟سورپرایز شدید؟
شما حقوق میگیرید پس برای چی؟ کی ؟چه وقت ؟
شما باید در این لحظات در کنار مردم باشید نه موقع رژه المپیک.
شرايط زماني بسيار حساس منطقه وكشور بلحاظ امنيتي وبين المللي ايجاب ميكند مسئولين بيشترين دقت را در عملكرد وگفتار داشته باشند ومدعيان دلسوزي به كشور بايد بتوانند سره را از ناسره تشخيص دهند حرف وعملكرد بي مورد ، بيموقع ونابحق از طرف هر كسي كه باشد تكرار مي كنم از طرف هر كسي كه باشد مي بايستي سريعاً با آن برخورد گردد . راستش عصبانيت مردم منطقه را با چشم خود ديدم برخورد رسانه اي دولتي را نيزهم . بي تعارف من نه ازعلاقه مندان شما هستم ونه عاشق سينه چاك دولت اما بهترين عملكرد را شما داشته ايد واينكه بجاي تشكر از شما تشر مي زنند علاوه بر اينكه نشاندهنده حماقتشان است باعث خوشحالي بيگانگان هم شده
کارت عالی بود تابناک اون رسانه هام از تابی یاد بگیرند
تابناك، به دليل انعكاس و توجه به اين مطلب مهم و ملي ازت ممنونيم.حرف حق را هميشه بايد زد هرچند به مذاق كساني ممكن است خوش نيايد.
دو نفر سر موضوعی باهم اختلاف پیدا می کنند یکی از آنها مسایل را با عقل و منطق بیان میکنه دیگری که در مقابل حرفهای منطقی کم میاره بر می گرده به طرف مقابل میگه ببینم حالا کارت به جایی رسیده که به امام و انقلاب فحش می دی تابناک عزیز حالا حکایت شماو طرف مقابل هم شده عین حکایت این دو نفر ، طرف مقابل در مقابل عمل درست و منطقی و خداپسندانه شما کم آورده حالا شما را متهم به ریختن آب به آسیاب دشمن می کنه خداییش اینها از این ملت خجالت نمی کشند با چه رویی این حرفها را می زنند
نمیدونم این جمله ی اب به اسیاب دشمن ریختن رو کی یاد اینا داد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
قبول کنی یا نه دشمنانی داریم که منتظرند ایران رو به ایرانستانی تبدیل کنند که عراق و افغانستان در برابر آن بهشت باشد. این همه تحریم و تهدید روزانه صهیونیست ها رو نمیبینی؟ همیشه باید کمی جنبه احتیاط را حفظ کنیم. حتی اگر از کسی یا از سازمانی به شدت متنفر باشیم.
آذرخش
| United States |
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
اونی که میخواد ایران رو به ایرانستانی بدتر از عراق و افعانستان تبدیل کنه همون جاست بین خودتون!!
آذربایجانی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
از اونی که میگه آب توی آسیاب دشمن میریزی بپرسی دشمن کیه نمیدونه
با این اصاف از صدا و سیما سوال می کنیم که اگر روزی آمریکا مسلمان شود، ما برای مقابله با این دشمن دیرینه به چه ترفند و آیینی روی خواهیم آورد؟
این روند که یک سری از عوامل خبری رو متهم به بیگانه پرستی می کنند. و سعی بر پوشاندن ضعف اخلاقی و مدیرتیشون می کنند. غافل از اینن که مردم ایران زمین غیرت مند و دارای شعور بالایی هستند که در وقت لازم پاسخ کوینده ای خواهند داد تا خود فروختگان به جای حقیقی خود بنشینند.

در ضمن این واقعه تلخ و کشته شدن عزیزان هموطنم رو به همه ایرانیان غیرتمند تسلیت عرض می کنم. و از سایت خبری تابناک به خاطر این پوشش خبری از ساعات اولیه این حادثه. به نوبه خودم از عوامل سایت تشکر می کنم

خداوند به بازماندگان صبر عنایت فرماید و رفتگان را مورد مغفرت خویش قرار دهد
همه جا دم از فرهنگ سازی میزنیم اما فرهنگ صادق بودن ومردم را باور کردن هنوز جا نیافتاده و فعلا اتصال به مراکز قدرت و برخوردقلدر مابانه حاکم است
من هم رسالت رو خوندم و از نوشتن همچین مطلبی جداً تعجب کردم. اولویت بعضی ها بدجوری انحرافی شده و حواسشون نیست. از دید اینها باید دید چه چیزی شان و شخصیت نمایشی کشور رو پائین نمیاره بعد به شان و نیازهای مردم رسید. مثل کره شمالی.
من اهل تبریز هستم واقعاً کارتان عالی بود اخبار زلزله را به خوبی پوشش دادید
الان این موضوع کی اول خبرگزاری کرده مهمه. یا اینکه کی اول به حادثه زدگان کمک کرده مهمه.
کمی رو این موضوع تامل کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
هر چیزی به جای خودش مهمه.اگه دوستان و آشنایان خودت بودن باز اینجوری حرف میزدی.
یادت باشه غم ها رو اگه تقسیم کنی کم میشه.
تابناک جون سلام
میدونی دوست صادقم تو یه سایت منصفی اما گاهی ماله رو رد میدی من با دولت نیستم ولی با حکومت چرا ولی تابناک تو با تیتر هیجانیت و نوع مطالبت ممکنه این تصور رو درست کرده باشی وقتی در نظرات ببینندگانت دقت کنی متوجه میشی نوعی بهونه شد تا عده ای جو سازی بکنند بله این و ان شد اقایان توجه ای به آذری ها ندارند درست در زمانی که بهبهیه نوعی فتنه اندازی و تفرقه در این منطقه این اتفاق و جریان سفر بعضی ها باعث این تصور شده البته شاید بنده اشتباه میکنم ولی قابل تامله ، تابناک خیلی با حالی از همین اعتدالت خوشم امده . پس در تیتر مزالبت دقت کن
خدا آخروعاقبت همه ماهارا ختمی به خیر کند به خصوص صدا وسیما با آن خبرهای جالبش و به خصوص خبر های لحظهای از تمام گوشه های دنیا ولی غافل از اینکه در کنار گوشمان خانه هاست که بر سرهموطنان ما خراب می شود صدا وسیما خبردار نشد ام دریک لحظه هزاران کیلومتر دور تر خبرهای کشورهای ......را خیلی سریع زیرنویس میکند
تابی کارت حرف نداشت
مدیر بی کفایت اخراج باید گردد
تابی کارت حرف نداشت
دشمن خود شمایید! آفرین تابناک!
تابناک جان اگرچه خیلی وقت ها کامن هامو نمیذاری و یا طرف راستی ها رو میگیری ولی با عملکرد خوبت در خصوص زلزله ازت خیلی خوشم اومد.
لطفاً پیگیر باش تا یک ماه بعد مسئولین پس از فروکش کردن تب موضوع غفلت نکنند.ارادتمندم بزرگوار
اگه یه خار توی پای یک بچه ی سوریه ای میرفت روزی هزار بار نشان میدادند و براش راهپیمایی می کردند. اما مردم ما ....
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
آفرين.
واقعا متاسفم. تا کی می خوایم کم کاریتونو گردن اینو اون بندازیم. رییس جمهور که تو زیارته باز یادش نرفته مرگ مادر رییس جمهور سیرالئون تسلیت بگه ولی انگار خبر زلزله هنوز نرسیده بهش.
پاسخ ها
شایان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
اتفاقا وقتی این خبر را شنیدم فکر کردم تابناک با بغض و سخره این خبر را درج کرده ولی از سایتهای دیگر هم شنیدم خیلی جا خوردم
حلال کن تابناک
تابناك. بزرگي گفته نقدهرچقدرواقعيت وعين حقيقت باشد ولي اون ته تهش يه ازردگي خاطر رو براي طرف مقابل داره زياد سخت نگيرولي نميدونم جديدا بزرگان مملكتي عادت كرده اندكه ديگران بيدارشون كنن براي انجام وظايف اوليه انها.
من یک هم وطن سمیرمی هستم ، واقعاً از اتفاقی که در مناطق شمالی کشور و برای هموطنان عزیز آذری ام روی داد متاثر شدم ، این واقعه برای ما هم یک عزای بزرگ است ، اما درست نیست به جای همدردی از این نمد برای خودمان کلاهی بسازیم ، هموطن عزیز من حقیر را هم در غم خود شریک بدان
تابناک بعد از 2-3 سال یکبار در کنار مردم بود! اونهم در مورد خبر رسانی بموقع زلزله اهر بود.
در این یک مورد دستت درد نکنه
توي اين مقطع حساس كنوني و پيچ حساس زلزله هم اومد...
حتما بایستی خبر های اولیه زلزله اعم از تعداد کشته ها و مجروحین از زبان رسانه های خارجی منتشر بشه و در داخل هم آقایون از دادن اطلاعات بنا به دلایل خاص خودشون طفره برن..
بابا یادمون نرفته همین چند وقت پیش 16 تا مصری مردند سه روز عضایه عمومی اعلام شد تو کشورشون
یعنی برا ما 300 خورده ای نفر آدم به چشم نمیاد؟
تازه اگه آمار درست باشه
ما داریم به کجا میریم؟
این اسلامه ؟
خدایا خودت به راه راست هدایتمون کن
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
چرا میگی 300 نفر نزدیک 300 روستا 60 تا 100 درصد تخریب شده میانگین از هر روستا 10 نفر حساب کن ببین چقدره این آمار که شما میدی ماله ثبت شده ها تو پزشک قانونیه خیلیا هنوز زیر آوارن خیلیا توسط روستاییا دفن شده فاجعه خیلی بزرگه اعتماد نکنین به صدا و سیما
حق را بگو گرچه هلاک شوی
یک کــــــلام ختــــــــم کلام فقط دم ملت ایــــــران گرم
من کاری به انتشار خبر صدا و سیما ندارم ولی چند روزه که اخبار را پیگیرم میبینم که صدا و سیما مدام از نشان دادن همه چی آرومه و مشکلی متوجه زلزله زدگان نیست نشان میده.و همین جای سوال است؟صدا و سیما باید کاستی ها را نشان بدهد مخصوصا" در جاهایی که مسئولین نیستند و مسئولین هم همان کاستی ها را در خبرها ببینند و به مردم کمک کنند کاری که در تمام کشورها میشه.بابا گور پدر دشمن.و با این کار هم مردم را به نظام بدبین نمیکنه و اتحادی بین مردم و تمام مسئولین بوجود میاد.و این کارها از کسی میاد که واقعا" جمهوری اسلامی ایران را دوست داشته باشد.والسلام
فقط خودت تابناک. این صدا و سیما رو ولش کن. این حبرگزاریهایی مثل تو هستش که آدمو به دسترسی به اخبار منصفانه و بی طرف امیدوار میکنه. این صدا و سیما که معلوم الحاله.
دوستان بسه دیگربیش از این صداوسیمای ملی رازیر سوال نبرید.ازدست شان این بر میایدبیش از این جایز نیست.همه قبول دارند کوتاهی شده حال چه کنیم .فقط بس کنیم .وآنهائی پوشش خبری داده اند من شاهدم مردم دراین چندروز به تلویزیونهای بیگانه توجهی نداشتند.چون اخبار درست دراولین فرصت بدست مردم میرسید.ممنون ازدوستان
پاسخ ها
عرفان
| Canada |
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
لازم نکرده شما اینقدر از صدا وسیما پاچه خاری کنی به بد یمنی وجود افرادی مثل شما هست که صدا سیما و مسئولین اینقدر بی مسئولیت و خدانشناس شدند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
البته كه تو راست ميگي!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اذری
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
خبرمرند عزیز فقط یک معذرت خواهی از مردم کافی است اما این ها در تلویزیون در شبکه2 مراسم تجلیل از بازیگران خنده بازار را می گیرند
امام علي - عليه السلام - فرمود: در هر حالتي حقّ را بگو و مدافع آن باش.
«بحارالأنوار، ج 77، ص 271، ح 1»

هر کس چشم دیدن حقیقت رو نداره.امیدوارم همیشه تابناک باشید.
تابناک جان
من موندم اینا گیری دادن به دشمن؟ بابا ولمون کن زلزله اومده میگن: آب به آسیاب دشمن. آب کجا بود آسیاب کجا بود. بابا این ها اینقدر وسعت دیدشون کمه که کمک های انسان دوستانه رو هم به چشم دشمن میبینن. مردم دارن زیر آوار له میشن، بچه ها یتیم شدن شهر شده شبیه قبرستون اینها هی میگن دشمن، دشمن، دشمن.
دشمن سیخی چنده؟ اصلا کی کاری داره به کار شما؟ بابا بیخیال. ول کن.
اصلا این واژه دشمن رو از دیکشنری این ها بر داری کلا خلع صلاح میشن. تا به 4 نفر که مردم دوستشون دارن نگن دشمن که نمیتونن سرشون رو بکنن زیر آب.
به قول رفیقمون: "این شرقی های الکی، این غربی های الکی، این دشمن های الکی، زر زر های الکی"
اگه دشمن داره برای کمک رسانی به یک مشت زلزله زده خبر رسانی میکنه و اگه با این خبر رسانیش حتی 1 نفر فقط 1 نفر هم بیشتر زنده میمونه دستش درد نکنه من که دستش رو میبوسم و فکر میکنم هر انسانی نه ایرانی و مسلمان بلکه از هر دین و ملتی هم ازش ممنون هست. بابا انسانیت ما قبل از اینکه مسلمون باشیم یا ایرانی انسان هستیم چرا این ها این چیزای ابتدایی رو نمی فهمن. الله اکبر
سلام به همگي.واقعا بايد به مردممون احسنت بگيم يه صحنه تو تلويزيون ديدم كه يكي از هموطنامون با يه وانت قراضه 4تا غذا توش گذاشته بود داشت مي برد واسه مردم زلزله زده.خدا وكيلي دمتون گرم.خداييش تو اين جور وقتا ندارها بيشتر كمك ميكنن.اونايي كه دارن منتظر اينجور فرصتان كه براي خودشون با كمكهاي كلان اسم رسم درست كنن.اما واقعا اين 4 تا غذا اين مرد اشكمو درآور و واقعا الان دارم با گريه اينو مينويسن.اهل احساساتو اينام نيستم اماخدايي دمه همه اينجوري آدما گرم.كف پاشونو مي بوسم.تابي جان لطف كن اينو بذار ديگه اين دفعه.
اصولا طلبكار بودن از همه شعار عده اي از اين مسىولين است خدا به داد ما ملت بينوا برسد
حقیقت را می‌توان خم کرد، ولی نمی‌توان آن‌ را شکست. مرحبا که اولین سایتی بودی که ضایعه ی دلخراش به مردم آذری تسلیت گفتی !!!!!!!!!!!!!!!
اگر فرمایش اونها متین بود و هست چرا نماینده مجلس در خود تلویزیون تبریز روز دوم فحش هم داد که بابا اینجا وضع خرابه ! تا تو مجلس سر و صدا نشده بود، اینا نمیومدند
یادش بخیر اون روزی که چند کارمند قراردادی و یا مرتبط با صدا سیما در اون سقوط هواپیمای سی-130کشته شدند چهل روز این تهیه کننده ها و مجری ها و مدیران، جیگر مردم و خون کردند! به قدری به این قضیه پرداختن که مردم صداشون درامد یا به قولی حالمون و بهم زدند اما در این جریان بقدر بی خیالند که بازهم حالمونو بهم زدن!
تابناک بهترین قاضی مردم هستن و تا زمانی که ما (مردم ) پشتیبان تو هستیم رسانه های دیگر هیچ غلطی نمی توانند بکنند , آنها بروند از همون بیگانه ها دفاع کنند و بدانند دشمن این مرز و بوم تابناک نیست ...
تابناک جان چند وقتیه داری حرفای خوب خوب می زنی. امیدوارم فیلتر نشی.
پر رویی و وقاحت اینقدر بالاست که ممکن است مردم زلزله زده را هم محکوم کنند که چرا در شرایط حساس کشور اینقدر آسیب دیده اند و آب به آسیاب دشمن و استکبار جهانی ریخته اند.!!!!!
شب قدر و زلزله نشان از خشم خداوند متعال دارد. آيا نشانه هاى خشم خداوند را نميبينيد؟ ياد كردن و ذكر مصيبت فاسدانى كه گرفتار غضب الهى شده اند خود محل اشكال است و جاى استغفار دارد.
پاسخ ها
کافربه دین این یارو
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
امیدوارم یه نفر یه روزی یه جایی پشت سر تو اینجوری حرف بزنه برادر مومن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نوید
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
فک کنم وقت موعظه گذشته الان وقت کمک و دلداریه اشتباهی + دادم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
خوش به حالت ...
نویسنده داستانهای تخیلی خوبی می شی
تابی لطفا نظر رو ایندفعه بذار
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
ناشناس جان
تهران فاسد بیشتر دارد یا روستای دور افتاده آذربایجان؟
اذری
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
ناشناس جان ایا روستایی هایی که برای لقمه حلال در زمین های خویش عرق میریزند فاسد هستند؟ یا بچه خردسالی که زیر اوار مدفون شده است؟
نژادپرست احمق
ممنون تابناک عزیز اطلاع رسانی تو حرف نداشت
من هر روز دنبال میکردم
پاسخ ها
عارف
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
برادر بزرگوار شما نمی توانید این گونه مسائل را عذاب الهی بدانید چرا که می توان نوعی امتحان الهی نیز به حساب آوردویا اینکه اینها اصول وقوانین طبیعت می باشد وبرای مقابله با این حوادث باید ساخت وسازهای مناسب داشته باشیم تا تلفات کمتر شود و کشورهائی
هستند که در مقابل زلزله های به مراتب
بیشتر از این هیچ کشته ای ندارند بنابراین شما نمی توانید آن راخشم خداوند رحیم بدانید وکسانی راکه گرفتار زلزله شده اند مورد غضب بدانید
والسلام
زنده و پاینده باشی تابناک عزیز، انشاءالله
اب به اسياب دشمن ريختن اصطلاحيه که تو کشور ما کاربرد زيادى داره خصوصا وقتي کم اوردن. پس تابناک شما هم خودتون ناراحت نکنيد. مردم خوب معنى اين جمله ميدونن.
باسلام: تابناک عزیز باتشکر از این همه اظهار محبت شما: عیبی نداره ما آذریها اگرهم رسول نجفیان برای کشتگان مادرزلزله مثل زلزله بم لالایی هم نخواند دلگیر نمیشیم
من اهل اردبيل هستم واقعاً کارتان عالی بود اخبار زلزله را به خوبی پوشش دادید. متشكرم تابناك عزيز.
با این تقاسیر خدا هم با اینا دشمنی داره و داره آب به آسیاب دشمن میریزه که زلزله تو محدوده جغرافیائی ایران اسلامی واقع شده!!!!!!!!
تو اين مملكت همه مسايل فوري سياسي ميشه
شما رضایت خداوند ومردم را در نظر داشته باشید دیگه هر کی هر چی میگه بیخوده
تابناک جان منم به نوبه ی خودم به عنوان کمترین عضو این جمع ازت تشکر می کنم.. راستش منم اولین بار خبر رو از سایت شما دیدم با اینکه تلویزیون و شبکه 3 دائم روشن بود...
سپاس تابی جون. شما وظیفه ات رو انجام دادی
تابناک جون
راهی شبیه راه آینده نیوز رو داری میریا
از ما گفتن
بپا پنچرت نکنن
وقتی ملاک حق و باطل این میشه که ببینیم غربی ها چه می گویند و ما برخلاف آن رفتار کنیم نتیجه این میشود!
این زلزله نشان داد که ما چقدر به اتحاد آگاهانه

محتاجیم که نداریم ! خیلی ها در داخل مملکت

خودمان از این اتحاد هراس دارند !!! بنابراین

اولین دشمن ما در داخل مملکت ماست !!!
سلام
من مدیر سلماس نیوز هستم و اهل آذربایجانم
واقعا خیلی خیلی تشکر میکنم از تابناک سنگ تموم گذاشتی
چند دقیقه پیش (حدود 10شب )دوباره اهر لرزید....
شما متهم نیستید مجرم اید.
من می دانم که چاپ نمی کنی ولی اینبار را چاپ کن چون می خواهم نظریه کارشناسی بدم و دلیل عدم پوشش به موقع صدا و سیما را بگم چون می بینم که هیچکس تا بحال متوجه این واقعیت نشده که واحد مرکزی خبر بیشرین خبرنگارانش را به کشورهای غربی که بر عکس متخاصم بودنشان خیلی برای خبرنگاران ما بهشت موعودست می فرستد و فکر میکنم که انجا اگر سر هر کوچه ای یک خبرنگار صدا وسیما نباشد در هر خیابان یکی پیدا می شود دلیلش هم اینه که هر تصادف کوچکی که حتی منجر به جرح میشه بلافاصله خبرنگار صدا و سیما آنجا حاضر میشه و گزارش مفصلی میده که دلارهای هزینه شده برای اکیپ خبری را حلال کند اما بخاطر اینکه در کشور خودمان ازون خبرایی که اونا دنبالش هستند نیست می بینید که اگه شهری و حتی اگر استانی کامل زیر و رو بشه بدلیل مصروف نبودن تحت پوشش قرار نمی گیرند و منتظرند که خبرها را از خبلرگزاریهای خارجی و یا سایتهای اینترنتی بگیرند و یکی دو روز بعد انتشار بدندخوشتان آمد؟
حرف نزن اخ نگو وگرنه .....
بابا صداوسیمای ایران رو ول کنید آدم کهیر میزنه برنامه هاشو نگاه کنه وسیاستشون اینکه تو ایران :همه چیز آرومه ما ایرانیا چقدر خوشبختیم!!!
آذربایجان داغدار از صدا سیما خیلی دلگیر است حاج اقا ضرغامی سرت سلامت
ایا می دانید وقتی مردم خود اذوقه به مناطق زلزله زده می برند یعنی چه؟
یعنی اینکه مردم به نهاد های دولتی اعتماد ندارند وگرنه در کجای دنیا مردم کمک ها را به مناطق زلزله زده میبرند؟
اگر مردم اعتماد داشتند وسایل را به نهاد های دولتی میدادند که این کار بسیار راحتتر از بردن وسایل به انجا است
اما.........
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی