بازدید 6920

دختري با دو سر!

کد خبر: ۲۶۵۰۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۲ 12 August 2012
دوقلوهاي بهم چسبيده آمريكايي كه 22 سال است در كمال تعجب پزشكان و با دو سر و يك تن زندگي مي‌كنند، دوست دارند سفري به كل اروپا داشته باشند.
 
به گزارش ايسنا، «ابيگل» و «بريتني هنسل» با وجود زندگي در اين شرايط نادر همانند ديگر همسالان خود تحصيلات دانشگاهي دارند و اخيرا به دنبال يك شغل مناسب براي خود هستند.
 
«ابيگل» و «بريتني» گفتند: شكل ظاهري ما توجه همه را جلب مي‌كند اما با وجود آن كه هميشه زير نظر اطرافيان هستيم، دوست داريم به همراه دوستانمان سفري به اروپا داشته باشيم.
 
اين دو دختر همچنين گفتند: در نگاه اول اين طور به نظر مي‌آيد كه تمام اعضاي بدنمان يكي است اما هر كدام از ما قلب، ريه، شكم و نخاع جداگانه‌اي داريم.
 
زماني‌كه اين دو دختر در سال 1990 ميلادي متولد شدند پزشكان و والدين آنان اميدي به زنده‌ماندن اين دوقلوها نداشتند.
 
والدين اين دو گفتند: زماني‌كه «ابيگل» و «بريتني» شش ساله بودند در يك برنامه تلويزيوني حضور پيدا كردند اما از آن زمان به بعد تصميم گرفتيم به دور از رسانه‌هاي داخلي و خارجي دو فرزندمان را تربيت كنيم.
 
به گزارش ايسنا به نقل از روزنامه هافينگتون پست، هر دوي اين دوقلو به موسيقي، دوچرخه‌سواري و شنا علاقه دارند و مي‌توانند اين كار ها را به خوبي انجام دهند. در زمان صرف غذا نيز يكي از آن دو، كارد و ديگري چنگال را در دستشان مي‌گيرند و غذا را در دهان ديگري مي‌گذارند.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار