بازدید 15747

هاآرتص: هدف نتانیاهو، تغییر نظام در ایران است

مقامات اسرائیلی در توجیه تلاش‌های خود برای اعمال فشار‌ها بر ایران، همواره موضوع هسته‌ای ایران را بهانه قرار داده‌اند. از سوی دیگر، این حقیقت بار‌ها مورد اشاره مقامات ایرانی قرار گرفته که این موضوع صرفاً بهانه‌ای برای پیگیری اهداف سیاسی غرب و رژیم صهیونیستی است. گزارش جدیدی که هاآرتص منتشر کرده، این امر را به روشنی نشان می‌دهد.
کد خبر: ۲۶۳۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۷ 07 August 2012
مقامات اسرائیلی در توجیه تلاش‌های خود برای اعمال فشار‌ها بر ایران، همواره موضوع هسته‌ای ایران را بهانه قرار داده‌اند. از سوی دیگر، این حقیقت بار‌ها مورد اشاره مقامات ایرانی قرار گرفته که این موضوع صرفاً بهانه‌ای برای پیگیری اهداف سیاسی غرب و رژیم صهیونیستی است. گزارش جدیدی که هاآرتص منتشر کرده، این امر را به روشنی نشان می‌دهد..

به گزارش «تابناک»، روزنامه اسرائیلی «هاآرتص»، امروز مطلبی را درباره پشت پرده دیدار بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و میت رامنی، کاندیدای جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا منتشر کرده که نشان می‌دهد هدف اصلی رژیم صهیونیستی، نه متوقف کردن برنامه هسته‌ای، بلکه تغییر نظام در ایران است.

این روزنامه به نقل از یکی از مقامات عالی‌رتبه حاضر در این دیدار می‌نویسد، نتانیاهو به رامنی گفته حمله نظامی آمریکا یا اسرائیل به تأسیسات هسته‌ای ایران، می‌تواند به سقوط نظام در این کشور منجر شود؛ درست‌‌ همان گونه که تهاجم نظامی به اوگاندا در سال ۱۹۷۶، تغییر نظام حکومتی در این کشور را به دنبال داشت.

هاآرتص می‌نویسد، این اظهارات هنگامی از سوی نتانیاهو مطرح شد که رامنی گفت به نظر وی حمله اسرائیل به تأسیسات هسته‌ای ایران، باعث متحد شدن ایرانیان خواهد شد و در ‌‌نهایت تقویت نظام ایران را به دنبال خواهد داشت.

در این هنگام، نتانیاهو ضمن اشاره به تجربه حمله نظامی آمریکا به اوگاندا اظهار داشته این حمله نقطه عطفی در تلاش‌ها برای سرنگونی «عیدی امین»، حاکم این کشور بوده، زیرا با نشان دادن نقطه ضعف‌های دولت وی، مخالفان را در تلاش‌های خود علیه او مصمم‌تر کرده است.


به این ترتیب، آن گونه که مشخص است و بار‌ها نیز مورد اشاره مقامات کشورمان در جایگاه‌های گوناگون قرار گرفته، هدف نهایی رژیم صهیونیستی و همچنین آمریکا، نه محدود یا حتی متوقف کردن برنامه هسته‌ای ایران، بلکه تعقیب سیاست‌های دیرینه خود برای تغییر نظام در ایران است.

بنابراین، نتانیاهو رامنی نه بر سر اصل موضوع، یعنی ضرورت تغییر نظام، بلکه بر سر ابزارهای رسیدن به آن، یعنی استفاده کردن یا نکردن از گزینه نظامی با یکدیگر اختلاف نظر دارند.
 
اما نکته جالبتر، مغالطه نتانیاهو در مقایسه ایران با کشوری همچون اوگانداست. در شرایطی که گزارش‌های مستمر رسانه‌ها و نیز مؤسسات تحقیقاتی غربی از پیشرفت‌های قابل توجه ایران در عرصه نظامی حکایت دارند، چنین مقایسه‌ای تنها می‌تواند ناشی از ساده‌انگاری و بی‌توجهی به واقعیات موجود تلقی شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۲۰
انتشار یافته: ۳۰
رژيم صهيونيستي تحت فشار ايران است، او سگي بيش نيست كه بتواند فشار بر ايران بياورد.
ميلياردها دلار خرج كرده و مثل موش تو زمين لانه ساخته تا از موشكهاي شما در امان بماند!!!!
جمله ات را نگاه كن:
مقامات اسرائیلی در توجیه تلاش های خود برای "اعمال فشارها" بر ایران،............!!!!!!!!!!!!!!!
كمي فكر كن.
خب مثلا چه نکته ای داشت این خبر.
این مسئله را که رهبری بارها اشاره کردن که مسئله هسته ای بهانه است. مسئله خود ایران و نظام ایران است.
بابا تو رو خدا بس کنید . هر روز تو این مملکت استرس هستش . هر روز حرف از جنگ و هزار تا صحبت دیگه .فقط نشستیم ببینیم که بیرون از مرزای ما چه خبره . انگار ما کارای دیگه ای تو این مملکت نداریم . یه خورده به جای این حرفا به فکر وضعیت داخل باشید که همه چی روز به روز داره گران میشه او هیچ کدوم از مسئولین به فکر نیستن .
اگر میخواستند ساده انگار باشند و ایران را مثل اوگاندا پندارند،تا حالا حمله کرده بودن و به هدفشون هم میرسیدند.
نخیر تابناک عزیز،اونها خوب ایران را میشناسند و به اصطلاح "درز" این خبر (که کاملا عمدی بوده) در راستای ترعیب مردم ایران و همچنین اینکه مردم در باورشان نسبت به قدرت نظامی کشورشان شک کنند.

درضمن همه ی مردم ایران، هدف غرب را میدانند چراکه خود بنده(بعنوان یک دانشجو،نه یکی از خواص) در یکی از نظراتم(اتفاقا در همین سایت) گفتم که برنامه ی هسته ای و حقوق بشر و... بهانه است و هدف تغییر قدرت در ایران است چون آمریکا اگر در ایران(بعنوان یک کشور صاحب منابع عظیم و موقعیت استراتژیک ویژه) نفوذی نداشته باشد (نفوذ که ندارد هیچ،حتی سیاست های ایران کاملا مغایر با اهداف آمریکاست)،ابر قدرتی آمریکا زیر سوال میرود.
آنوقت رامنی به نتانیاهو نگفته اگر ایران به تل آویو حمله کند، چه اتفاقی برای دولت غاصب می افتد؟ حتما نگفته چون جرات نداشته. و تا وقتی کسی به این احمق جرات گفتن واقعیت را نداشته باشد، طرف در خواب و خیالات خودش سیر می کند.
نه ایران اوگانداست نه زمان، آنزمان 30 سال پیش.
اولا تو سگ کی باشی دوما تو حمله کن تا از روی زمین محو بشی
نتانیاهو برو کنار باد بیاد
بازم رامني نشون داد يه كم عقلش بيشتر از اون نتانياهوي بيسواده . مثل اينكه نتان خان قرصاشو منظم نميخوره.خدا وكيلي يه آدم عاقل هم تو اسرائيل پيدا نميشه بگه چي به مخت رسيده ايران و اوگاندا را مثل هم فرض كردي . اگه عاقل و بزرگشون اينه واي به حاله بقيه شون .
بیشین بینیم بابا حال نداریم
این نتانیاهو حتما قرصهاشو نشسته میخوره که اینطور تو خیالاتش داره غرق میشه.
آخه مگه ایران را با اوگاندا مقایسه میکنن.
آخه شما ها چرا اینقدر مغزتون کوچیکه.
چرا فکر میکنین ایران ضعیفه؟
خوب اگه جراتشو داشتین تو این 33 سال یه غلطی میکردین........
تا کی میخواین مثل سگه دله هی واق واق بکنین...
يك پياله آش به همين خيال باش
مرگ بر اسراییل

مال این حرف ها نیستی هنوز ایرانی ها رو نشناختی پای جنگ که بیا همه با هم متحد خواهیم شد
زرشک
واقعأبايدتأسف خوردكه چرابايديك كشورذره بيني حتي بتونه به تغيير حكومت يك كشوربزرگي مثل ايران فكركنه.اسراييل نبايدبزرگترازخودش حرف بزنه,اصولأمابايدبه فكرتغييرحكومت دراسراييل باشيم
آرزو بر منافقان عيب نيست

ولي بزار حالتا بگيريم نچايي.
نتي جون مشت اولو بزن تا اينقد مانور الكي نديم ديگه.حوصلمون سر رفت از بس به دشمن مجازي زديم رعدو شهابامونو.شروع كنين تا ببينيم حكومت كي عوض ميشه.زيادم رو اين دوستاي تازه به دوران رسيدت حساب نكن.بازم خدا رو شكر كه دشمنمون نادونه،ببين ما رو با كجا مقايسه ميكنن.
اوا خاک عالم! چه حرفا!!!
نتانیاهو سگ کی باشه
به نظر من هدف اصلی از حمله به ایران حل بحران مسکن در سرزمینهای اشغالی است آنها تصمیم گرفته اند سرزمینهای اشغالی را کلا بکوبند و به جای آن برج بسازند چون ایران میتواند با موشک مرحله کوبیدن را ظرف نیم ساعت و بدون کارمزد انجام دهد نیازی به استفاده از ماشین آلات نمیبینند
دانه ی فلفل سیاه و خال مه رویان سیاه هر دوجان سوزند اما این کجا و ان کجا عرض شود خدمت شما هیچ وقت ایران را با اوگاندا مقایسه نکن ضرر میکنی هیچ نابودیت صد در صد است
نتانیاهو دچارتوهم شده و ازترس هذیان می گویدوازطرفی حرف های گنده تر از دهانش می زند،درجنگهای 33 روزه و 22 روزه ازپس رزمندگان حزب اله و فلسطینی های غزه برنیامد،حالا به فکر تغییر نظام جمهوری اسلامی افتاده ،ما در زبان عوام به این گونه آدم ها"بچه پرو" می گوییم،صهیونیست ها در گذشته ادعای نیل تا فرات راداشتند!! امروز فقط به فکربقا خو دو حفظ سرزمین هایی را که اشغال کرده اندهستند!که آنهم به حول و قوه الهی رزمندگان مقاومت بزودی سرزمین قدس رااز چنگ این دژخیم بدر خواهند آورد.درپایان به نتانیاهو بایدگفت "فعلا قاچ زین را بچسب،سواری پیش کشت"، بچه پرو!!!
اسراييل اين آرزو رو به گور ميبره.آنها هرگز ملت ما را نشناختند.ودر برابر ما درمانده اند كه چه كار كنند.
اگه تو خواب ببینی این تو بمیری از اون تو بمیریا نیست دیگه
توهمات ذهنی نتانیاهو است . فقط فشار میاره به کشور های غربی مخصوصا آمریکا که به پشتوانه این کشور حمله نظامی کنه و مطمئن باش اگه قرار بر این باشه که حمله نظامی کنه تا الان حمله کرده بود چون اگر حمله ای در پیش باشه اسراییل با خاک یکسانه...
نتانیاهو حرف مفت بزنی میام خفت می کنم
خندیدیمممممم داداش نتانیاهوووو... یوهووووووووووو
نتانیاهو غلط کرده به دنبال تغییر نظام در ایران است مگر ایشون وصی وقیم ایرانیهاست آنکه خود پا درهواست وانشا اله امروز وفردا رفتنی است .ملت بزرگ ایران خود آن شعور فرهنگی را دارند که برای خود تصمیم بگیرند ایرانی که منشأ فرهنگ اکثر کشورهای جهان است
شاید تو مملکت ما اختلاف نظرهای در مورد سیاست و اقتصاد وجود داشته باشه که این هم کاملا طبیعیع ولی در برابر حمله دیگران همه اختلافات به تفاهم منجر میشه
نتانیاهو مانند تمامی جنایتکاران دیگر که خود را در حال نابودی می بینند غلط زیادی کرده است .
مرگ وننگ بر امریکا و اسراییل جنایتکار
نتانیاهو که هیچی بلکه پدرجد نتانیاهو هم نمی تونه در ایران یا هیچ کشور دیگه ای تغییر نظام بده. اینها فعلا مصرف داخلی برای خودشون و مصرف خارجی برای انتخابات امریکا دارد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی