بازدید 3856

سوریان طلای المپیک را کم دارد

کد خبر: ۲۶۳۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۵ 05 August 2012
 نایب رئیس فدراسیون کشتی گفت: با شرایط مناسبی که کشتی‌گیران فرنگی‌کار کشورمان دارند، امید داریم تا طلسم عدم نتیجه‌گیری این رشته در المپیک لندن شکسته شود.

حسن رنگرز در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس با اشاره به شرایط حمید سوریان برای حضور در نخستین مسابقه امروز اظهار داشت: با توجه به شرایط خوبی که سوریان دارد، امیدوار به کسب مدال توسط این کشتی‌گیر هستیم.

وی با بیان اینکه سوریان تنها مدال المپیک را کم دارد، ادامه داد: این ورزشکار 5 مدال جهانی را در کارنامه خود به ثبت رسانده است، امیدوارم مدال طلای المپیک لندن را نیز به ویترین افتخاراتش اضافه کند.

نایب رئیس فدراسیون کشتی در خصوص پیش‌بینی تعداد مدال‌های رشته کشتی فرنگی و آزاد نیز گفت: پیش‌بینی بسیار سخت است، اما با توجه به نوع عملکرد کشتی‌گیران طی سال‌های گذشته و آمادگی آنها، فکر می‌کنم که حضورمان پررنگ‌تر از المپیک قبلی خواهد بود.

رنگرز تصریح کرد: در کشتی آزاد مدال برنز دوره قبلی را ارتقا می‌دهیم و در کشتی فرنگی نیز به امید خدا طلسم عدم نتیجه‌گیری در 4 دهه گذشته در المپیک لندن شکسته می‌شود.

وی عنوان کرد: امیدوارم نخستین مدال طلای المپیک را سوریان به شایستگی کسب کند و اختتامیه مسابقات کشتی نیز با کسب مدال توسط مهدی تقوی همراه باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی