بازدید 28150
ادعای عجیب و پر از ابهام

موساد خانه‌هایی را در ایران در اختیار دارد!

نویسندگان کتاب «جاسوسان علیه آرماگدون» ادعای عجیبی را مطرح کرده‌ و از در اختیار داشتن خانه‌هایی در ایران توسط موساد برای جاسوسی در ایران خبر داده‌اند؛ اما بنا بر این ادعا، این خانه‌ها چگونه در اختیار موساد گذاشته شده است تا در آن عملیات سفید و آبی انجام شود؟
کد خبر: ۲۶۲۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۲:۱۰ 01 August 2012
نویسندگان کتاب «جاسوسان علیه آرماگدون» ادعای عجیبی را مطرح کرده و از در اختیار داشتن خانه‌هایی در ایران توسط موساد برای جاسوسی در ایران خبر داده‌اند.

به گزارش «تابناک»، «یوسی ملمن» روزنامه‌نگار اطلاعاتی اسرائیلی و «دن رویو»، نویسندگان کتاب «جاسوسان علیه آرماگدون» گفته‌اند که عملیات ترور دانشمندان ایرانی در خانه‌هایی امن در ایران هدایت می‌شود. این خانه‌های امن را مقامات اسرائیل از زمان شاه در ایران در اختیار داشته‌اند و هنوز هم دارند.

بنا بر این گزارش، موساد عملیات‌های خود در ایران را «عملیات‌های سفید و آبی» می‌نامد؛ عملیات‌هایی که نام آنها از رنگ پرچم رژیم حاکم در سرزمین‌های اشغالی گرفته شده است.

آنان همچنین افزوده‌اند:‌ بیشتر افرادی که در این خانه‌های امن به فعالیت جاسوسی برای اسرائیب مشغولند، ایرانیان دو تابعیتی هستند که از زمان انقلاب به سرزمین‌های اشغالی مهاجرت کرده‌اند و اینکه از دو راه اصلی وارد ایران می‌شوند: نخست اقلیم کردستان عراق و بعدجمهوری آذربایجان.

ادعای اصلی نویسندگان کتاب «جاسوسان علیه آرماگدون: پشت پرده جنگ‌های سری اسرائیل»

همچنین در این کتاب ادعا شده که یک واحد ویژه موساد به نام «کیدون» (به معنای سرنیزه)، مسئولیت ترور دانشمندان هسته‌ای ایران را بر عهده داشته است. مؤلفان کتاب در توضیح عملیات این واحد می‌نویسد که نیروهای کیدون، از شیوه‌های عملیاتی منحصر به فردی بهره می‌گیرند که تا اندازه بسیاری ناشناخته است.

نویسندگان این کتاب می‌گویند، عوامل گروه کیدون با شیوه‌های خاص تغییر نام و چهره، می‌توانند به راحتی به درون ایران رفت و آمد کرده و عملیات‌های مورد نظر خود را انجام دهند.

سناریوی پنهان انتشار این کتاب چیست؟

اما با نگاهی دقیق‌تر به مضمون ادعاهای مطرح از سوی این دو نویسنده، می‌توان به وجود سناریویی منسجم از سوی رژیم صهیونیستی برای بی‌اعتبار کردن جمهوری اسلامی ایران پی برد. در حقیقت، ادعاهای مطرح در این کتاب، می‌تواند از دو راه مرتبط، در راستای اهداف این رژیم عمل کند.

از یک سو، طرح ادعای رفت‌و‌آمد آزادانه عوامل صهیونیستی به درون ایران، با هدف ضعیف نشان دادن دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی کشور مطرح می‌شود و هدف از آن، زیر سؤال بردن اقدامات دستگاه‌های امنیتی کشور است.

در این کتاب ادعا شده که مأموران کیدون با تغییر قیافه و پاسپورت‌های جعلی، بار‌ها به ایران وارد شده و پس از انجام عملیات‌های خود، به آسانی آنجا را ترک می‌کنند!

این در حالی است که در این زمینه، کنترل‌های دقیق و حساب شده‌ای از سوی دستگاه‌های اطلاعاتی کشور انجام می‌گیرد و با توجه به سابقه کنترل و دستگیری عوامل مظنون در موارد اینچنینی، طرح این ادعا، چیزی جز فضاسازی علیه ایران نیست.

حتی اگر این دو مورد نیز رخ ندهد، کمترین منفعت رژیم صهیونیستی این خواهد بود که با رد موضوع دستگیر شدن عواملش در ایران، از لطمه خوردن ابهت دستگاه جاسوسی‌اش در سطح دنیا جلوگیری کند.

این در حالی است که جاسوسان دستگیر شده، پیش از این نیز در موارد متعددی ضمن اعتراف به فعالیت‌های خود در ایران، به جزییات دقیقی از ارتباطات خود با رژیم صهیونیستی و عملیات‌ خود اشاره کرده‌اند که جای هیچ شک و شبهه‌ای در درستی اعترافات آن‌ها باقی نمی‌گذارد.

هدف از انتشار این کتاب چیست؟

روشن است که انتشار این کتاب، بدون آگاهی و یا حتی بدون فرمان سران رژیم صهیونیستی نبوده و این کار با هدفی مشخص انجام گرفته است. البته در تأیید این مدعا، همین بس که نویسندگان این کتاب، خود اذعان دارند در تهیه مطالب خود، با بالا‌ترین مقامات جاسوسی کنونی و سابق رژیم صهیونیستی مصاحبه و گفت‌و‌گو کرده‌اند؛ کیست که نداند مصاحبه با افرادی در چنین سطح، کاری نیست که از عهده هر خبرنگار معمولی برآید؟!

اما در این میان، نکته‌ای که باقی می‌ماند، این است که مقامات کشورمان باید با هشیاری نسبت به این سناریو، از ابزار این رژیم علیه خود آن بهره گیرند. در حقیقت، حال که دو خبرنگار مدعی هستند با شواهد دقیق، از دست داشتن رژیم اسرائیل در ترور دانشمندان ایرانی آگاه شده‌اند، دولت ایران باید ضمن استفاده از این موضوع و برجسته ساختن آن در مجامع جهانی برای محکوم کردن این رژیم از آن سود جوید.

گفتنی است، کتاب «جاسوسان علیه آرماگدون: پشت پرده جنگ‌های سری اسرائیل» نوشته دو خبرنگار اسرائیلی و آمریکایی به نام «دن راویو» و «یوسی ملمن» است که در آن، به بررسی عملیات تروریستی سری سازمان جاسوسی اسرائیل (موساد)، به ویژه ترور دانشمندان هسته‌ای ایران به دست آنها پرداخته‌اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶۲
انتشار یافته: ۲۲
اینجور که مشخص بوده عملیات ترور همچنان قرار بوده که ادامه داشته باشه. ولی لو رفتن قضیه ضربه سختی به رژیم صهیونیستی بوده، همچین که خودش زودتر پیش دستی کرده و عملیات لو رفته رو بصورت کتاب درآوورده. به قول معروف یه قدم به جلو عقب نشینی کردن.
ولی این کتاب باید مارو هوشیارتر کنه، چون اینجور که به نظر میرسه اسراییل هنوز دست از اقداماتش برنداشته، حتی ایندفه میخاد تلافی کنه.
شاید به جرات بتوان گفت که این منازل امن در فرض صحت باید اماکن متعلق به فرقه ضاله صیهونیستی بهائیت باشد که از نظراعتقادی خودرا مکلف به حمایت همه جانبه از رزیم جعلی اسرائیل میدانند
پاسخ ها
منجزي
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
خيانت به كشور و جاسوسي به دو دليل انجام ميشود 1- وابستگي هاي اعتقادي و ايدئولژيكي
2- خود فروشي و وطن فروشي براي پول .
لذا به عقيده من زوم كردن روي گزينه اول نبايد ما را از گزينه دوم كه خطرش در حد گزينه اول است غافل كند ، اما آنچه مسلم است فاش كردن اين مسئله از جانب صهيونيستها ممكن است دلايل پيچيده تري هم داشته باشد كه بايد رمز گشايي بيشتري روي آن صورت گيرد يعني اينكه يك كشور براي جاسوسي در كشور ديگر به اولين چيزي كه نياز دارد محل اسكان است يا همان خانه هاي امن ، بنا براين عنوان كردن اين مطلب امر عجيب يا كشف عظيمي نيست ما در صورت ظاهري اين مسئله بايد بدنبال اهداف پنهان تر صهيونيستها باشيم .
خب مگه خونه خريدن كار خيلي سختيه ؟
پول مي دي خونه رو مي خري .
خونه رو كه از دولت نمي خرن از من و شما مي خرن .
پس اينكه مي گن خونه داريم كار شاخي نيست .
شاید میخواهند با این داستان سرایی ها مقامات امنیتی ما واکنش نشان بدن و نحوه دستگیری و شیوه کار خود را لو بدهند .
عجب اسم هم برای کتاب شون انتخاب کردند جنگو که اونها دارن شولع ور میکنند واقعا که. جالبه آرماگدون؟ پس این پا فشاری در پیروزی مخالفان در سوریه و شکست بشار و قرار دادن خود در سوریه برای جریان آرماگدونه!!!! پس بیخود نیست تمام دنیا دارن دست پا میزنند!! آرماگدون! تابناک بد نیست برای کار برات داستان آرماگدون رو مفصل توضیح بدی هر چند جنبه خاصی داره ولی شاید دید شون باز شه و بعضی از اتفاقات رو از یه پنجره جدید نگاه کنند .
پاسخ ها
معلم املا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
شولع يعني چي ؟
بابا شعله
چطورآنهامی توانندازنویسندگانشان درراستای اهداف شومشان جمایت کتندآن وقت مانمی توانیم درراستای اهداف به حقمان این کاراانجام دهیم.
مرگ بر اسرائیل، مرگ بر منافق
عجب دنياي كثيفى شده خدا به ما رحم كنه
ما دروضعیت بدتر مثل جنگ با افرادی خائن و باتابعیت کاملا ایرانی یعنی منافقین که خانه های تیمی در سراسر کشور داشتن والان چیزی ازشون نمونده روبرو بودیم چه برسه الان که هم تجربه نیروهای اطلاعاتی زیاده وهم اسراییلی ها هیچوقت نمیتونن در سطح منافقین اون زمان اقدام کنند.البته جاسوس همیشه هست این کتاب ها مثل تبلهای توخالی میمونه .اسراییل ذاتاًدشمنی ضعیف است که پشت تبل و دهل ها وتبلیغات خودش رو قوی نشون میده سابقه تاریخیش هم موجوده.
هدف دیگر این مقاله تشدید تیرگی در روابط ایران با آذربایجان و اقلیم کردستان عراق که به نوعی با قومیتهای ایران ارتباط پیدا می کند می باشد
اين ميتواند سندي باشد براي ايران كه به مجامع بين المللي از طرق مختلف حتي شكايت فشار بياورد براي محكوم كردن رژيم صهونيستي
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
همين كتاب قصه رو ميگي سند!!!!
از اين بزرگترش رو هم داريم اما كو گوش شنوا!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
باید اسرائیل را نابود کرد. شکایت از یک موجودیتی که اصلش زیر سوال است و یک غده سرطانی است که باید ریشه کن شود، به چه دردی می خورد. اسرائیلی ها بسیار خوشحال خواهند شد که یک جوری آنها را برسمیت بشناسیم. البته درخواست از پلیس بین الملل برای تعقیب بین المللی روسای موساد بعنوان تروریست کار درستی است و این کتاب و سایر اسناد خیلی روشن کمک می کند بویژه که ادعای این کتاب به استناد اظهارات مقامات است و تابحال هم هیچکس آنها را رد نکرده است. سکوت علامت رضاست. این اسناد باید بدرد تعقیب بین المللی روسای موساد بخورد.
ماجرای مک فارلین را مرور کنید
همچنین 8 سال فروش اسلحه به ایران توسط همین جاسوسان خانگی را(1980-1988)
به طریقی موید این نوشتار و کتاب می باشد
خب تحلیل بالا می تواند از این جهت مورد توجه باشد که اسرائیل بیشتر از توانش پروپگان می کند. این درست است. اگر حلقه های متعددی چون جنگ 33 روزه، عمق استراتژیک و ... را کنار هم بگذاریم، اسرائیل بسیار بیش از توانش ادعا دارد. ولی این نکته خیلی حائز اهمیت است که ما در مقابل اسرائیل نباید فقط به مسائل هسته ای حساس باشیم. اسرائیل یک دشمن درجه یک برای ملت های خاور میانه و جهان است. اگر به ریشه های خشم هیتلر در قبال یهودیان نگاه شود آنگاه پی خواهیم برد که دلیل عمده واکنش های آلمان نازی برعلیه یهودیان همین خود برتر بینی آنها بوده است. یهودیان بطور کل و اسرائیلیان بطور اخص نمی خواهند هیچ کشوری روی پیشرفت و بهروزی را ببیند. این فقط در مسئله هسته ای نیست بلکه آنها به همه چیز ما کار دارند. خواهشم از نیرو های اطلاعاتی این است که هوشیارتر باشند و حساسیت هایشان فقط هسته ای نباشد بلکه همه چیز. این امر وظیفه دولت ها را صد چندان می کند چون باید بفهمند که دیگر زمان آزمون و خطا سپری شده است. و باید از همه امکانات و توانایی های نیروی انسانی ملی بهره جست تا در مقابل این عقرب زمانه پیروز بود.
آنچه واقعیت دارد این مهم است که اسرائیل حتما در ایران عملیات جاسوسی می‏کند، همانطور که ماهم اگر بتوانیم در اسرائیل چنین خواهیم کرد . این کتاب داستان است ، بیشتر شبیه فیلم جیمز باند می‏باشد. واقعیت توان محدود ولی موثر در حوزه اطلاعاتی است و این کتاب فراتر از حد نیروهای اطلاعاتی و توان ایشان است . طرح این کتاب در مطبوعات بیشتر مانند نشر اخبار زرد است.
مطممعنم این اسرائیل عوضی به ترور دانشمندای هسته ای ما ادامه میده سربازای امام زمان باید هوشیارترازقبل باشن.
مرگ بر اسرائیل
به نظراین یک فضاسازیست برای ایجادنوعی احساس ناامنی وتضعیف روحیه والا اسراییل مراحل روبه زوال ونابودی خود رابعد انزوا خواهد دید اسراییل هیچ سگی نیست هیچ سگی نیست زمان محو شدنش به حول قوه الهی نزدیک است
این کتاب چند هدف دارد:
1- تیرگی بیش از پیش روابط ایران با همسایگانش و دعوت به محاصره بیشتر ایران در صورتیکه آذربایجان و کردها متعلق به ایران هستند
2-خط دادن به سیستم اطلاعاتی کشور تا با انجام کارهای عجله ای ناراضی تراشی کند
3-سوق دادن کارهای اطلاعاتی ایران به داخل کشور نه خارج
4- اجبار به له رفتن سیستم اطلاعاتی ایران
5- غرب کاملاً برای جنگ آماده است فقط دنبال بهانه میگردد و خیلی برایشان مهم است که این بهانه از ایران سربزند و چون انتخابات آمریکا در پیش است انگلیس جنایتکارپیش قراول این جنگ است و همه بهانه ها از کانال وضعیت سوریه پیگیری میشود.
شایدم این یه کتاب کد گذاری باشه برای اطلاع رسانی به رابطاشون در سراسر دنیا
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار