بازدید 13546
۱

کم طرفدارترين ورزش المپيک ؟

کد خبر: ۲۶۰۵۲۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۱ 25 July 2012
فوتبال با وجود داشتن هواداران پر شمار اما در بازي هاي المپيک در زمره ورزش هاي کم طرفدار است و خيلي ها علاقه اي براي رفتن به استاديوم هاي فوتبال ندارند.

بر خلاف فوتبال ، رشته هاي ژيمناستيک، شنا و پيست دو ميداني محل هايي ورزش هايي هستند که تماشاگران بسياري را به خود جذب مي کند تا جايي که بليت فينال دو 100 متر گران ترين بليت بازي هاي المپيک است.


شايد به جرات بتوان ادعا کرد که بسکتبال المپيک از فوتبال آن بيشتر طرفدار دارد البته يکي دلايل اصلي اين بي توجهي ها نبود بازيکنان صاحب نام و ستارگان بزرگ باشد. به رغم آنکه اجازه استفاده از 3 بازيکن بالاي 23 سال به هر يک از تيم ها داده شده، باز هم مي بينيم که مسابقات از هيجان و کيفيت بالا برخوردار نيست.


در کنار عاملي که عنوان شد، حضور پر شمار تيم هاي ضعيف در فوتبال جهان نيز از جمله دلايل کمرنگ شدن فوتبال در بازي هاي المپيک است به عنوان نمونه در رقابت هاي لندن 2012، 4 تيم آسيايي حضور دارند که مي توانند فوتبال را با افت کيفيت روبرو کند از تيم هاي نامدار جهان تنها اسپانيا، برزيل، انگلستان ميزبان حضور دارند و کار به جايي رسيده که مکزيک سرگروه شود تمامي اين عوامل باعث مي شود، فوتبال دوستان استقبالي از مسابقات المپيک نداشته باشند و ترجيح دهند به اطلاعات و شايعات مربوطه به فصل نقل و انتقالات توجه کنند
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
اگه این طوره پس چرا تلوزیون ما فقط فوتبال المپیک رو کامل پخش می کنه؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی