بازدید 16664
مجیدی : شرط قلعه‌نويي خنده‌دار بود!

حضور مجیدی در استقلال منتفي شد

کد خبر: ۲۵۹۷۷۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۲ 22 July 2012
فرهاد مجيدي مي‌گويد حضورش در استقلال منتفي است.

فرهاد مجيدي در گفت‌وگو با ايسنا، درباره مذاكراتش با فتح‌الله‌زاده و احتمال بازگشت به استقلال گفت: پس از اين كه فتح‌الله‌زاده با من تماس گرفت و گفت كه استقلال به حضور من نياز دارد‌ و بنا به درخواست قلعه نويي، وی با من تماس مي‌گيرد، من هم قبول كردم كه به تهران بيايم. هر چند كه در آن موقع من در حال مذاكره با مديران یکی از باشگاههای اماراتی بودم و به اصرار فتح‌الله‌زاده و به احترام هواداران آمدم.

مجيدي ادامه داد: حتي وقتي فتح‌الله‌زاده گفت مشكل مالي داريم، بحثي از پول نكردم و به پيشنهاد تيم اماراتي‌ جواب منفي دادم.

وي در ادامه بيان كرد: همه چيز براي امضاي قرارداد من فراهم بود، اما وقتي بحث كاپيتاني پيش آمد فتح‌الله زاده به نقل از قلعه نويي گفت كه كاپيتان تيم جواد نكونام است. من براي نكونام احترام زيادي قائل هستم و او كاپيتان تيم ملي است، اما فراموش نكنيد كه اينجا استقلال است و باشگاه چارچوب خاص خود را دارد.

كاپيتان اسبق تيم فوتبال استقلال گفت: وقتي آقايان اين حرف خنده‌دار را زدند، به فتح‌الله‌زاده گفتم كه اين شرط را نمي‌پذيرم و قضاوت را بر عهده مردم مي‌گذارم و براي استقلال آرزوي موفقيت مي‌كنم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱۸
انتشار یافته: ۱۴
کاش نکونام هم نمی امد چون هر دو من هستند و حاشیه درست میکنند و بازی چندان جالب و دلچسبی هم دیگه ندارند گویا وقت بای بای و لا لا رسیده .
من استقلالی نیستم ولی مجیدی صد در صد حق داره
قلعه نوعی می خواست مجیدی اگر هم بیاد استقلال اقتداری نداشته باشه
اگه مرد بودي پارسال تيمو ول نميكردي بري قطر
خوب خودت داری میگی اینجا استقلاله دیگه؛وقتی خودت بخاطر پول وسط فصل تیمتو ول میکنی میری انتظار نداشته باش فتل که با چکهای بی محلش فقط برای کم نیاوردن مقابل حریف سنتیش بازیکن میاره کاپیتانی تیمشو بهت برگردونه, خوب این تیمه استقلاله دیگه ...
در این که نکونام بازیکن بزرگیه شکی نیست ولی فرهاد یکی از بازیکنان بزرگ استقلاله کاپیتانی حق فرهاده
اگه مجیدی غیرت داشت به خاطرهواداران هم شده میگفت بازوبندی مهم نیست اماایناهمش بهانه بودکه بگه نمیام.درضمن بهتره مثل پارسال که میگفت دخترم دل تنگمه پیش دخترش باشه.چون طرفداران استقلال راضی به جدایی فرزندازپدرنیستند
راس میگه
خب یه عمر تو استقلال بازی کرده حالا بیاد زیر سایه یه بازیکن تازه وارد؟
فرهادجان...
مطمئنا نکونام به خاطر خودش هم شده بازوبند را به تو میداد ولی انگار تو دنبال بهانه ای...
مجیدی هم دیگه شورش در آورده
جواد نکونام بازیکن بسیار بزرگ و قابل احترامی هست،همه مردم هم دوسش دارند اما اگر لیونل مسی هم بیاد استقلال باز هم آقا فرهاد کاپیتان بدون قید و شرط استقلال هست.
بهتر بود میومدید و بعدش میدیدیم که امیرخان بازوبند رو به دست چه کسی میبنده. واقعا دور از ذهنه که مجیدی در زمین باشه و کاپیتان استقلال یک تازه وارد باشه.
نه برو ما راضی به گریه تیام نیستسم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
دوست عزيز استقلالي من و شما تو جريان مسائل پشت پرده نيستيم پس قضاوت نكنيم .
فرهاد مجيدي اسطوره غيرت و تعصب استقلال است و بايد قدرش را بدانيم ، هميشه بازيهاي زيبايت را به ياد خواهيم داشت ، حتي شرطي كه براي تيم مس گذاشتي رو فراموش نميكنيم، آرزو ميكنم روزي در كسوت مربي به تيمت برگردي و باز افتخار آفريني كني كه هميشه و همه جا عدد 4 را به نام تو ميشناسيم .
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی