بازدید 17146
چک اسپانسر برگشت خورده !

فتح الله زاده:نکونام استقلالی شد؟

متاسفانه اولین چکی که گفتند اسپانسر 9 میلیاردی به استقلال می پردازد برگشت خورده است ، با این وجود ما مشکلی برای جذب آقا جواد نداریم. این امروز و فردا کردن های مان هم با عث می شود تا هیجان و اضطراب هواداران بیشتر شود و لذت آمدن جواد بیشتر اما خیال شان راحت ، می توانند دیگر او را استقلالی بدانند. ما شماره 6 تیم را برای جواد کنار گذاشتیم.»
کد خبر: ۲۵۹۳۱۴
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۵ 20 July 2012
 علی فتح الله زاده می گوید قشنگی جذب بازیکن به این است که هواداران اضطراب داشته باشند.
مدیرعامل استقلال در گفت و گو با خبرآنلاین از جشن باشگاه استقلال شروع می کند و می گوید:« قرار بود خودم هم به این مراسم بروم اما وقتی از مالزی برگشتم دیروقت بود و خستگی نگذاشت برسم. کار زیبایی که امسال کردیم ، اختصاص پیراهن شماره 12 به هواداران عزیز استقلال است. البته مشکل اصلی این بود که سالن گنجایش کافی برای همه مهمانان را نداشت و بهتر بود که همکارانم جای بزرگتری را تدارک می دیدند.»

فتح الله زاده در ادامه درباره شایعه به بن بست رسیدن مذاکرات با جواد نکونام اشاره می کند و می گوید:« من همین پنجشنبه غروب ، ساعتی را با جواد حرف زدم. راستش ما هنوز چکی به جواد ندادیم که برگشت بخورد ، متاسفانه اولین چکی که گفتند اسپانسر 9 میلیاردی به استقلال می پردازد برگشت خورده است ، با این وجود ما مشکلی برای جذب آقا جواد نداریم. این امروز و فردا کردن های مان هم با عث می شود تا هیجان و اضطراب هواداران بیشتر شود و لذت آمدن جواد بیشتر اما خیال شان راحت ، می توانند دیگر او را استقلالی بدانند. ما شماره 6 تیم را برای جواد کنار گذاشتیم.»

علی فتح الله زاده درباره مذاکره با مجیدی هم می گوید:« فرهاد صبح پنجشنبه همان طور که قول داده بود از دبی به تهران آمد و نشستیم با هم توافق کردیم که او برگردد فکر می کنم تا شنبه کار پیوستن او به استقلال تمام می شود آقا فرهاد هم با شماره 7 برای استقلال بازی می کند.»
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱۲
اين فتح اله زاده همه رو سر کار گذاشته. خسته شديم از بس که وعده وعيد الکي داد. اون از انصاريفر که مي گفت يکشنبه باهاش امضا مي کنيم که از پرسپوليس سر در آورد. اون از نکونام که هر روز مي گفت کارش با استقلال تمومه بعد يک هفته ول کرد رفت مالزي حالا هم نکونام داره از دستشون مي پره. اونم از مجيدي که از اولم معلوم بود نمياد استقلال ولي فتح اله زاده انگار خوشش مياد به شعور مردم توهين کنه و سر کارشون بذاره. يک کم خجالت هم خوب چيزيه به خدا!!!!!
تابناک آخه بتو چه که حرص میزنی.
سلام به تابناکی های عزیز.. فقط خواستم بگم یکم مغرضانه علیه استقلال تیتر میزنین..تو این چند وقته حتی یک خبرم بر علیه پرسپولیس و بر له استقلال نزدید.. فقط انصاف و صداقت رو فراموش نکنید .. برادر کوچک شما بی طرف
انشاالله با ورود آقا جواد و آقا فرهاد مدعی شماره ی یک برای تمامه جام ها میشویم...انشاالله
اين فتح اله زاده همه رو سر کار گذاشته.
بازیکنان پیری را که دیگر عمر فوتبالشان تمام شده به تیم نیاورید و پول بیت المال را هدر ندهید
مردم رو با دو تا بازیکن درجه 2 مسخره خودشون کردند
پول مفت بیت الماله دیگه !!!!
تورو خدا نظرمو بذارید
دم حاج اقافتح اله گرم ازامیرخان ژنرال هم که بخاطر استقلال مساعدت کرده ممنونو.
حاجی دوس دارم اساسی از خجالت سردار عشق مصاحبه در بیایی . بدان که دعای هواداران ملیونی استقلال با شما خواهد بود . یا علی
ای ول حاج فتح اله واقعا بهترین مدیر نمونه در این 30سال اخیر فوتبال ابران هستی.خواهش میکنم با زیدان آشتی کن بزرگی کن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی