بازدید 18371
استقلال فقط با نام نکونام بازی می کند؟

تاکتیک عجیب فتح الله زاده برای جذب فرهاد

کد خبر: ۲۵۷۸۷۴
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۳ 14 July 2012
درحالی که همه خبرگزاری ها از ثبت قرارداد نکونام و استقلال تا چند ساعت دیگر خبر می دهند اما اخبار به دست آمده توسط خبرنگارجهان ورزش نشان می دهد استقلال توانایی جذب نکونام را ندارد.

به گزارش جهان ورزش ، جواد نکونام کاپیتان تیم ملی ایران از طریق مدیربرنامه اش مذاکرانی را با باشگاه الغرافه داشت . باشگاه اوساسونا اعلام کرده بود برای رضایتنامه نکونام مبلغ 2.5 میلیون یورو می گیرد و نکونام هم به الغرافه اعلام کرد 2 میلیون یورو هم خودش برای این نقل و انتقال می خواهد. جواب باشگاه قطری اما مشخص بود.
آنها اعلام کردند برای این نقل و انتقال سرجمع 2میلیون یورو پرداخت می کنند و کلا ماجرا کنسل شد.

حالا اگر این ارقام را به ریال برگردانیم شرایط واضح تر می شود. 4.5 میلیون یورو که قیمت اصلی نکونام است بیش از 10 میلیارد تومان می شود حالا اگر استقلال ارز دولتی هم داشته باشد این رقم 7 میلیارد است.استقلالی ها مدعی هستند که از باشگاه اوساسونا مبلغ1.5میلیون یورو تخفیف گرفته اند و با مبلغ 1میلیون یورو می توانند رضایت اوساسونا را جلب کنند. یک میلیون یورو دومیلیارد و سیصد میلیون تومان است و به ارز دولتی می شود 1.6 میلیون تومان . حالا اگرطیق ادعای معاون باشگاه استقلال جواد نکونام بخواهد به اندازه سقف قرارداد هم به نکونام پول بدهد باید مبلغ 500میلیون تومان به این قرارداد اضافه کند که رقم جذب نکونام را تا رقم 2 یا حتی 3میلیارد تومان بالا خواهد برد.

اما نکته اساسی اینجااست که شنیده می شود فتح الله زاده علی رغم نداشتن این مبلغ تصمیم گرفته که هر طور شده مجیدی را به تیم استقلال برگرداند. این شایعه هم که با آمدن نکونام فهرست استقلال پر می شود بهترین روش است برای تحریک کردن مجیدی ، کاپیتان استقلال که برای آمدن به تیم دو دل است تحت چنین جوب ممکن است به استقلال باز گردد. به هرحال مجیدی اگر بازیکن خوبی هم نباشد که هست بهانه خوبی برای سکوهاست برای اینکه علیه تیم استقلال موضع گیری کنند .

از سویی دیگر نکونام هم در این مدت اخیر همیشه برخلاف فتح الله زاده مصاحبه کرده و هیچ وقت آبی شدنش را تایید نکرده . نکته مهم اینجاست که شنیده می شود او برای یک سال دیگر در اوساسونا می ماند و دستمزدش را پایین می آورد اما از اینکه نامش به عنوان ستاره استقلال مطرح شود خیلی هم ناراحت نیست و مصاحبه نمی کند تا همینطور بازار گرم بماند
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل