بازدید 2662

جان تري از اتهام تبرئه شد

کد خبر: ۲۵۷۶۷۱
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۱ - ۰۱:۳۰ 14 July 2012
جان تری مدافع تیم ملی فوتبال انگلیس و تیم چلسی که به توهین های نژاد پرستانه به انتون فردیناند متهم بود، روز جمعه بعد از محاکمه در لندن از این اتهام تبرئه شد.

به گزارش واحد مرکزی خبر  این بازیکن سی و یک ساله به علت توهین به آنتون فردیناند بازیکن سیاه پوست تیم کوئینزپارک رنجرز و برادر ریو فردیناند در فصل گذشته (بیست و سوم اکتبر دوهزار و یازده)، به دادگاه رفته بود. 
این ماجرا باعث شد تا تری ، بازوبند کاپیتانی تیم ملی فوتبال انگلیس را از دست بدهد. وی بعد از تبرئه شدن از این اتهام در دادگاه وست مینستر لندن، بی آنکه سخنی با رسانه ها و یا خطاب به هوادارانی که در خارج دادگاه منتظر او بودند، بگوید، این محل را ترک کرد. وی پیشتر نیز اتهام توهین های نژاد پرستانه را رد کرده بود. با این حال وی اذعان کرد الفاظ ناشایستی به زبان آورده است.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از لندن، قاضی هاوارد ریدل با اعلام این حکم ، خاطر نشان کرد :« نمی توان دقیقا مشخص کرد که فردیناند به او چه گفته بود.»
کاپیتان پیشین انگلستان پیشتر به دادگاه گفته بود که وی صرفا آنچه را که تصور می کرد فردیناند خطاب به وی گفته، تکرار کرده است.

قاضی این پرونده افزود :«مدارک کافی دال بر اینکه تری نژاد پرست نیست وجود دارد.»
مدافع تیم ملی انگستان پیشتر با اعلام این موضوع که «همیشه با نژاد پرستی مبارزه کرده است»، تصریح کرده بود تمام توان خود را برای اثبات بی گناهی خویش به کار خواهد گرفت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست