بازدید 6120

اخراج جانواریو تصمیم من بود

کد خبر: ۲۵۷۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۱ - ۰۱:۰۰ 12 July 2012
سرمربی تیم سپاهان گفت: اخراج فابیو جانواریو از تیم سپاهان با تصمیم من و به دلیل بی انضباطی او صورت گرفت.
به گزارش مهر، زلاتکو کرانچار عصر امروز در نشست خبری با رسانه‌های گروهی در محل کارخانه فولاد مبارکه در پاسخ به سئوالات خبرنگاران رسانه‌های پیرامون دلیل جدایی فابیو جانواریو، هافبک برزیلی سپاهان از این تیم اظهار داشت: اگرچه طی هفته‌های پایانی لیگ برتر، شایعاتی در مورد جدایی این بازیکن از تیم سپاهان مطرح بود اما من به مسئولان تیم گفتم با وجود سن بالای او، دوست دارم در سپاهان بماند.

وی با اشاره به شرایط فنی جانواریو تصریح کرد: اگرچه جانواریو یک بازیکن ۹۰ دقیقه‌ای نیست و نمی‌تواند به صورت کامل برای ما به میدان برود اما در دقایقی که در زمین است، می‌تواند موثر و خوب بازی کند و به دلیل هموطن بودن با سزار، موجب پیشرفت او شد اما به هر حال جانواریو از تیم جدا شد.

هنوز نمی‌دانیم سزار کجاست

سرمربی سپاهان با اشاره به تاخیر جانواریو در تمرینات تیم بیان داشت: به او و سزار اجازه دادم ۵ روز دیرتر به تمرینات بیایند اما در حالیکه همه بازیکنان قبلی و جدید در اردوی ترکیه ما حضور داشتند ‌ کسی نمی‌دانست فابیو و سزار کجا هستند و حتی ما اکنون هم نمی‌دانیم سزار در کجا به سر می‌برد و این مسئله واقعا برایم سخت بود.

وی با اشاره به اینکه این دو بازیکن دلایل تاخیر خود را عنوان نکردند، گفت: این دو بازیکن در طول مدت غیبت خود هیچ تماسی با ما نداشتند و به ما نگفتند چرا به تمرینات اضافه نشدند.

کرانچار گفت:‌فابیو بعد از ۱۴ روز به اردو آمد و مستقیما به اتاقش رفت و بعد از استراحت و شام، خودش را به ما معرفی کرد و به نظر من این رفتار او توهینی به نظم تیم و کادر فنی بود و همین مسئله باعث اخراج او شد.

نمی‌توانم به بازیکنی ضمانت فیکس بودن بدهم

وی در مورد جدایی سید مهدی سیدصالحی از تیم سپاهان تصریح کرد: سید صالحی بعد از پایان فصل از من خواست که با هم گفتگو کنیم و سئوالش این بود که آیا ضمانت می‌کنید من در فصل آینده برای سپاهان به صورت فیکس به میدان بروم یا نه، چون اگر ضمانتی برای فیکس بازی کردن من نیست، از تیم جدا می‌شوم چون پیشنهاد خوبی دارم و من هم چون نمی‌توانستم به هیچ بازیکنی ضمانت دهم که فیکس بازی کند، با این مسئله موافقت کردم.

سرمربی سپاهان ادامه داد: مهدی کریمیان هم تقاضای مالی بالایی از تیم ما داشت و به همین دلیل با او به توافق نرسیدیم و احساس می‌کنم بازیکنانی که به ما اضافه شدند، ‌همه بازیکنان خوب با آینده‌ای درخشان هستند و اکثر آنها در آینده ملی‌پوش خواهند شد. زمانیکه با تیم داماش بازی داشتیم، بازی‌های زنید پور را دیدیم و از همان زمان از رحیمی خواستم او را به تیم بیاورد و مطمئنم او بازیکن خوبی خواهد بود.

فقدان بازیکنان بومی در سپاهان

وی با اشاره به شرایط سپاهان در تیم‌های پایه گفت: باشگاه سپاهان در بحث تیم‌های پایه خوب کار می‌کند ودر حال حاضر ۳ نفر از بازیکنان خوب تیم‌های پایه سپاهان با ما تمرین می‌کنند تا خودشان را به سطح بالا برسانند.

کرانچار گفت:‌ما می‌خواهیم سپاهان از اصفهان هم بازیکن داشته باشد تا با هواداران غریبه نباشد چون در حال حاضر فقط نویدکیا از بازیکنان بومی در سپاهان است؛ محرم برای سپاهان جان می‌دهد و بازیکنانی که از تیم‌های پایه می‌آیند، با انگیزه و باغیرت بازی می‌کنند.

نتوانستیم بیش از این منتظر رحمان بمانیم

سرمربی سپاهان در پاسخ به سئوالی پیرامون جدایی رحمان احمدی از تیم سپاهان اضافه کرد: بحث ماندن رحمان به درازا کشید و منتظر ماندیم مدیربرنامه‌هایش بیاید اما او بعد از جذب صادقی، به ماندن در سپاهان ابراز علاقه کرد ولی من به او گفتم که نمی‌توانیم همزمان دو گلر سطح بالا داشته باشیم چون رقابت این دو برای تیم حاشیه و دردسر درست می‌کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست