بازدید 9287

احیای سازمان مدیریت و برنامه ریزی در مجلس

کد خبر: ۲۵۷۰۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۶ 10 July 2012
کاتب با اشاره به انحلال سازمان مدیریت و برنامه ریزی دردولت نهم اظهار داشت كه برای اینکه نظام برنامه ریزی و بودجه ریزی از یک عقلانیت و پشتیبانی کامل برخوردار باشد سازمان مدیریت و برنامه ریزی را احیا می کنیم.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت غلامرضا کاتب به عنوان پیشنهاددهنده طرح احیا سازمان مدیریت و برنامه ریزی افزود: برای اینکه پس از پایان برنامه پنجم نگوییم ۲۵ درصد از اهداف برنامه محقق شد طرحی را به منظور احیای سازمان مدیریت ارایه خواهم کرد.

نماینده مردم گرمسار درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه معاونت نظارت راهبردی درحال حاضر دستوری عمل می کند اظهار داشت: عملکرد برنامه پنجم درسال گذشته نشان می دهد که معاونت نظارت راهبردی نتوانسته درمسیر اهداف برنامه حرکت کند.

وی با تاکید براین که بودجه سال ۹۱ با اهداف برنامه فاصله دارد گفت:برای رسیدن به توسعه و برداشتن گامهای شفاف و روشن درراستای رسیدن به اهداف مورد نظر باید برنامه محور باشیم و بین افق چشم انداز ۲۰ ساله وبرنامه های میان مدت و بلند مدت ارتباط تنگا تنگ ایجاد شود.

کاتب كه با خانه ملت گفت‌وگو كرده است، با تاکید بر ضرورت احیای سازمان مدیریت و برنامه ریزی اظهار داشت: در نبود سازمان مدیریت و برنامه ریزی به نظر مي‌رسد كه دیدگاههای فردی جایگزین دیدگاههای برنامه ای شده است.

نماینده مردم گرمساردرمجلس درخصوص ادغام موسسات پولی و مالی با بانکها گفت: باید حق و حقوق مشتریان بانکهای متخلف احیا شود و حساب و کتاب آنها تا گرفتن مجوز قانونی به موسسات دیگر منتقل شود.

این عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس یادآورشد: مردم به رضایت سهامداران برای ادغام کارندارند، مردم علاقه مند هستند با بانک و موسسه ای که مجوز قانونی فعالیت دارد کارکنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم