بازدید 14683
۸

عراق: ایران تنگه هرمز را نبندد

کد خبر: ۲۵۶۲۱۴
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۹ 07 July 2012
دولت عراق از ايران خواست تا تنگه هرمز را نبندد.

به گزارش ايسنا، سخنگوي رسمي دولت عراق در گفت‌وگو با روزنامه‌ي الصباح ـ چاپ بغداد ـ با بيان اين كه ايران حق ندارد تنگه هرمز را به روي تجارت جهاني ببندد، گفت كه اين كشور بايد با گفت‌وگو و تفاهم، اختلافاتش را با جامعه جهاني حل و فصل كند.
 
وي ادامه داد: ايران حق ندارد تنگه هرمز را ببندد چرا كه در بين كشورهاي حوزه خليج فارس، عراق بيش‌ترين زيان را متحمل خواهد شد.
 
دباغ افزود: از ايران خواستيم تا از گزينه (بستن تنگه هرمز) استفاده نكند و با گفت‌وگو و تفاهم به حل اختلافات بپردازد.
 
سخنگوي دولت عراق هم‌چنين گفت: بستن اين گذرگاه آبي موجب توقف كامل صادرات نفتي عراق از مناطق جنوبي اين كشور كه به 1,7 ميليون بشكه در روز مي‌رسد، خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸۴
انتشار یافته: ۸
کار مسلمانان به کجا رسیده که به جای اتحاد و همدلی، اینقدر پراکنده شدن که هر کدوم حرف خودشون رو می زنند و متحد کفر شدند. اون از عربستان که کمبود نفت اوپک رو جبران میکنه تا ایران از پا در بیاد و اون هم از بقیه عربها و امارات و این هم از کشور دوست و همسایه!!! عراق.

جای اینکه همشون بگن اگر نفت ایران رو تحریم کنید، ما هم نفت نمی فروشیم، می فرمایند ایران تنگه هرمز را نبندد که ما ضرر می کنیم.

واقعا اگر به حال امروز مسلمانان خون گریه کنیم باز هم کم است.

کشورهای عضو قاره اروپا، فقط و فقط به خاطر اینکه اسم قاره شون یکی هست، متحد می شن و پول واحد اقتصاد واحد، و منافع واحد تعریف میکنند اما این همه اشترامات اساسی بین مسلمانان : دین ، خدا پیغمبر ، قیامت و .... هیچ کدوم از اینها باعث نشد که متحد بشن بلکه برعکس از همون ناحیه فریب خوردن.
کاش کشورهای عربی که اسم مسلمان روی آنهاست چشم ها رو باز میکردند و می دیدند که این اختلاف ها از جانب کیه؟؟ و منافع چه کسانی رو تامین میکنه؟ کاش کاش کاش

الهم عجل لولیک الفرج
سلام
امریکا حق دارد هر غلطی دلش میخواهد بکند.به هر جا میخواهد حمله کند ههواپیمای مسافر بری را بزند.اجازه استفاده از بمب اتم را دارد.اجازه تحریم خودسرانه را دارد.ولی ما هیچ حقی نداریم
این حق ندارد را به کسانی بگویید که باعث این بازی هستند.نه به ایران
عراق هم لطف کندبه اشغالگران کشورش بفرمایدازآن کشورمسلمان خارج شوندوجلوی فروش نفت ایران راهم نگیرند
البته که راه گفتگو بهترین راهه ولی همین کشور عراق در میادین مشترک باما ذره ای به سود و زیان همسایه فکر نمیکنه . و به سرعت تو این شرایط داره تلاش میکنه جای ایرن رو تو بازار نفت بگیره. پس هرگز در جایگاهی نیست که بگه ایران حق چه کاری رو داره و چه کاری رو نداره !
قابل توجه مسوولین وطنی که این همه سنگ عراق رو به سینه میزنن. اونها هم اول منافع مردم خودشون براشون مهمه !
خوشمون باشه کشور به اصطلاح دوست هم برامون خط و نشون میکشن
تابي تيتر خبرتو اصلاح كن (عراق: ايران حق ندارد تنگه هرمز را ببندد)
باید بدانند که کشورهای اسلامی با کمی تحمل سختی می توانند در گذر از این بحران کشور اسلامی ایران را یاری نمایند و بجای این اراجیف به کشورهای نفتخور بگویند با تحریم نفت ایران ما نیز نفت را صادر نمی کنیم اما هیهات از این رسم مسلمانی إ
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست