بازدید 17125

بیانیه اتحادیه اروپا درباره مذاکرات استانبول

کد خبر: ۲۵۵۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۳ 04 July 2012
با پایان یافتن مذاکرات فنی هسته ای میان نمایندگان ایران و گروه 1+5 در استانبول، اتحادیه اروپا با انتشار بیانیه ای رسمی، درباره محتوا و نتیجه مذاکرات اظهارنظر کرده است.

به گزارش «تابناک»، سخنگوی کاترین اشتون، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، متن زیر را به عنوان بیانیه رسمی این اتحادیه منتشر کرده است:

«در تطابق با توافق حاصل شده در مسکو، گفت و گوهای فنی در تاریخ 3 ژوئیه در استانبول برگزار شد. رهبری این گفت و گوها را از سوی کاترین اشتون، نماینده اتحادیه اروپا، «استفان کلمنت»، کارشناس هسته ای بر عهده داشت و طی آن، کارشناسانی از گروه 3+3 با تیم ایرانی دیدار کردند.

گروه 3+3 جزئیات بیشتری از پیشنهاد خود در بغداد را ارائه نمود؛ ایران نیز جزئیات بیشتری از طرح پیشنهادی خود را مطرح کرد و کارشناسان درباره شماری از موضوعات فنی، به بررسی مواضع پرداختند. این نشست یک روز تمام به طول انجامید و ساعت 1 نیمه شب به پایان رسید.

همان گونه که کاترین اشتون، نماینده عالی اتحادیه اروپا و روسای هیئت های 3+3 در دیدار با دکتر سعید جلیلی در مسکو توافق کرده بودند، پس از نشست فنی استانبول، ملاقاتی میان هلگا اشمید و دکتر علی باقری صورت خواهد گرفت». 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار