بازدید 5407
۷

جزئیات اعدام در ملاء‌عام دو متهم به شرب خمر

کد خبر: ۲۵۴۰۶۹
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۱ 27 June 2012
رئیس دادگستری مشهد در مورد برخی اخبار مبنی بر اعدام دو متهم به شرب خمر در ملاء عام گفت: حکم قطعی است ولی تا مقدمات کار نهایی نشود اعدام انجام نمی‌شود.
 
به گزارش  مهر حجت الاسلام سید حسن شریعتی در حاشیه همایش قوه قضائیه در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد شایعات مربوط به اعدام دومتهم به شرب خمر در ملاء عام در مشهد در روز 4 تیرماه گفت: متاسفانه این خبرنگاران هنوز کاری اتفاق نیفتاده است را تحریف می کنند. در خبرها گفته اند روز 4 تیرماه حکم اعدام اجرا می شود در حالی که ما تنها حکم را صادر کردیم ولی هنوز اعدام نکردیم.
 
رئیس دادگستری مشهد اظهار داشت: حکم اعدام قطعی است ولی باید مقدمات اعدام فراهم شود. یعنی اینکه شاید خانواده اعدامی درخواست عفو کنند و در کمیسیون عفو مطرح شود. اگر هم عفو رد شد باید برای اعدام با حوزه ریاست قوه قضائیه هماهنگیهای لازم به عمل آید.
 
حجت الاسلام شریعتی گفت: بر اساس قانون کسی که سه بار شرب خمر داشته باشد بر اساس قانون به اعدام محکوم می شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۷
این یقین راه کار وچاره نیست ونخواهدبود!
شرب خمر چی هست؟؟؟؟؟
باین حال اگر عزیزان می توانستند برای مصرف کنندگان مواد مخدر هم چنین حکمی صادر می کردند چه خوب می شد. و آن زمانی است که محیط از آلودگی مواد مخدر کمی پاک شود اگر خدا خواهد و مسئولان عمل کنند....
بر اساس قانون اگر يك نفر 12 ميليون هكتار زمينخواري كند مجازاتش 2 سال زندان است واگر كسي سه بار مشروب بخورد اعدام ميشود! واقعا جالب است
کاش در مورد مواد مخدر این حکم داده می شد نه شرب . اثر این کجا ان کجا ولی افسوس...
بعد جالبه یکی هم هست که میلیاردها دلار از پول مردم بی گناه این مملکت رو اختلاس کرده و همچنان گردن کلفت در پست خودش باقیه!
نه اعدامی نه شلاقی...
مجازات سه بار شراب خواری اعدامه اما مجرمایی رو دیدم که به خاطر خرید و فروش مواد مخدر هفت یا هشت بار زندانی و دوباره آزاد شدن! یا سارقی که 19 بار سابقه ی کیف قاپی داشت. به نظر شما و یه منطق ساده، قوه قضایی داره درست عمل میکنه؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست