بازدید 4212

حال نيمه نهايي غير قابل پيش‌بيني یورو

کد خبر: ۲۵۳۷۴۵
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۱ - ۰۰:۴۱ 26 June 2012
به گزارش «تابناک»، با پيروزي ايتاليا مقابل انگليس، چهار تيم مرحله نيمه نهايي تكميل شد و حالا بايد منتظر جدال تيم‌ها براي صعود به فينال مسابقات بود. حريف ايتاليا در نيمه نهايي آلمان است كه 15 برد متوالي را پشت سر گذاشته و يكي از مدعيان اصلي قهرماني اين دوره به حساب مي آيد. رويارويي دو تيم، بازي آنها در مرحله نيمه نهايي جام جهاني 2006 را تداعي مي‌كند. در آن بازي ايتاليا كه در اوج بود با برتري 2 بر صفر از سد آلمان عبور كرد و به فينال جام جهاني رسيد اما اين بار به نظر مي‌رسد تمام شرايط به سود ژرمن‌ها رقم خورده است و ايتاليا براي صعود به دور بعد مسابقات مسير صعب العبوري را پيش رو خواهد داشت.

تيم ملي آلمان بعد از برد پرگل مقابل يونان از ورشو تكان نخواهد خورد اما ايتاليا بعد از نبرد 120 دقيقه‌اي با انگليس بايد رنج سفر به ورشو را هم تحمل كند، علاوه بر اينكه دور زور كمتر از آلماني‌ها استراحت خواهند كرد. فردا شب و قبل از رويارويي آلمان و ايتاليا، تيم‌هاي اسپانيا و پرتغال براي تعيين اولين فيناليست جام به مصاف هم مي‌روند. بازيكنان تيم ملي اسپانيا در حالي خودشان را براي نبرد فردا شب حاضر مي‌كنند كه مرگ ميگل روخه فضاي اردوي اين تيم را تحت تاثير قرار داده است. ميگل روخه بازيكن 23 ساله رئال بتيس بود كه روز گذشته پس از يك‌سال دست و پنجه نرم كردن با يك بيماري مهلك جان خود را از دست داد. بازار كري‌خواني بين بازيكنان دو تيم اما داغ است. سسك فابرگاس در توصيف اهميت رويارويي اسپانيا و پرتغال، اين بازي را به نبرد ال كلاسيكو تشبيه مي‌كند و مي‌گويد:

 «می توان این بازی را به ال كلاسیكو تشبیه كرد. پرتغال یكی از تیم های قوی اروپاست. آنها خوب دفاع می كنند و در ضد حمله عالی هستند. مثل رئال مادرید.» سرخيو بوسكتس، هافبك دفاعي اسپانيا هم كه در صورت قرار گرفتن در تركيب اصلي ماموريت مهار كريستيانو رونالدو را بر عهده خواهد داشت با هشدار به اين بازيكن مي‌گويد: «بازیکنان رئال مادریدي اسپانيا با رونالدو محکم بازی می کنند. اگرچه که باید بگویم ما در نیمه نهایی این رقابت‌ها با رونالدو بازی نداریم بلکه حریف‌مان پرتغال است.» چند روز قبل خبر درگيري بازيكنان تيم ملي پرتغال در سايت‌هاي خبري بازتاب قابل توجهي داشت و در چنين شرايطي بازيكنان اسپانيا سعي مي‌كنند اتحادي كه در اردوي اين تيم شكل گرفته را به رخ حريف بكشند.

 كريستيانو رونالدو اما از اتحاد بازيكنان پرتغال براي شكست مدعي اصلي جام خبر مي‌دهد و مي‌گويد: «ما از نظر روحی در شرایط بسیار خوبی قرار داریم و پیشرفت در بازی‌های ما دیده می‌شود. اتحاد بزرگی میان بازیکنان شکل گرفته و می‌خواهیم مقابل اسپانیا پیروز شویم. پرتغال توانایی رسیدن به فینال را دارد.» آربلوا، سرخيو راموس، ايكر كاسياس و ژابي آلونسو چهار هم تيمي رونالدو در رئال مادريد هستند كه فردا شب رودرروي اين بازيكن قرار مي‌گيرند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی