بازدید 6119

قرارداد 6 بازیكن استقلال ثبت شد

کد خبر: ۲۵۳۶۱۹
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۴ 25 June 2012
دبیرهیات فوتبال تهران گفت:قرارداد 6 بازیكن تیم فوتبال استقلال تهران امروز (دوشنبه) در هیات فوتبال این استان به ثبت رسید.
   
رضا عابدینی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: هاشم بیگ زاده، ایمان مبعلی، امیرحسین صادقی، سیاوش اكبرپور و میثم بائو بازیكنانی هستند كه به تیم استقلال پیوسته اند و قرارداد یكساله خود را به طور رسمی با این باشگاه ثبت كردند.

وی افزود: میلاد میداودی نیز با حضور در هیات فوتبال استان تهران قرارداد خود را با باشگاه استقلال تهران به مدت یك فصل دیگر تمدید كرد.

به گزارش ایرنا، امین منوچهری بازیكن فصل گذشته تیم فوتبال سایپا كه به تیم استقلال پیوسته است، هنوز قرارداد رسمی خود را با آبی پوشان به ثبت نرسانده است.

هر چند حنیف عمران زاده، آرش برهانی و خسرو حیدری بازیكنان تیم فوتبال استقلال قرارداد خود را یكسال دیگر با آبی پوشان تمدید كرده اند اما قرارداد آنان هنوز به طور رسمی در هیات فوتبال ثبت نشده است.

تارنمای باشگاه استقلال پیشتر از تمدید قرارداد 'سیدمهدی رحمتی' سنگربان ملی پوش تیم فوتبال استقلال نیز خبر داده بود، اما 'علی فتح الله زاده' مدیرعامل باشگاه استقلال امروز (دوشنبه) اعلام كرد كه توافق با رحمتی امروز صورت گرفته و قرارداد داخلی او با باشگاه استقلال فردا (سه شنبه) منعقد می شود.

مدیرعامل باشگاه استقلال همچنین گفت: پژمان منتظری نیز به رغم داشتن پیشنهادی قابل توجه از سوی یكی از باشگاه های قطری، در استقلال ماند و قرارداد خود را به زودی تمدید خواهد كرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار