بازدید 13217

ابلاغ نرخ‌نامه جدید‌ مرغ و تخم مرغ

همچنین قیمت هر کیلوگرم مرغ کامل منجمد بسته‌بندی کیسه‌ای 3100 تومان تعیین شده است. همچنین قیمت هر کیلوگرم مرغ تازه بسته‌بندی در بسته سینی یا بشقاب یکبار مصرف و روکش استرچ فیلم نیز، 5520 تومان تعیین شده است.
کد خبر: ۲۵۲۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۷ 22 June 2012
بر اساس نرخ‌نامه جدیدی که برای مرغ و تخم‌مرغ از اول تیرماه ابلاغ شده است، قیمت هر کیلوگرم مرغ کامل تازه بسته‌بندی شده 5490 تومان و هر کیلوگرم تخم‌مرغ فله 2150 تومان تعیین شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس نرخ‌نامه جدیدی که از ابتدای تیرماه برای قیمت مرغ و تخم‌مرغ ابلاغ شده است، قیمت هر کیلوگرم مرغ کامل تازه بسته‌بندی شده در کیسه نایلونی 5490 تومان است، بر این اساس لاشه مرغ براساس وزن، سورت و تفکیک شده و سپس در کیسه‌های ته‌گرد و کاملا چسبیده به لاشه، باید بسته‌بندی شود.

بر این اساس، پلاستیک بسته‌بندی باید از مواد نو و مختص موادغذایی استفاده و بخشی از آن فاقد چاپ و رنگ و بصورت شفاف به جهت امکان رویت محصول باشد؛ ضمن اینکه کیسه محتوی لاشه بایستی کاملا از هوا تخلیه (وکیوم) و سپس درب‌بندی و یا کلیپس زده شود و بسته‌ها سالم، بدون عیب و پارگی باشند.

همچنین قیمت هر کیلوگرم مرغ کامل منجمد بسته‌بندی کیسه‌ای 3100 تومان تعیین شده است. همچنین قیمت هر کیلوگرم مرغ تازه بسته‌بندی در بسته سینی یا بشقاب یکبار مصرف و روکش استرچ فیلم نیز، 5520 تومان تعیین شده است.

مردم باید توجه داشته باشند که تاریخ تولید و انقضاء، شرایط نگهداری، نام کشتارگاه و کد پروانه بهداشتی بهره‌برداری به صورت چاپ شده، باید بر روی روکش پلاستیکی هر بسته چسبانده شده و بسته‌بندی‌ها فاقد هرگونه خونابه و آب باشد.

همچنین قیمت هر کیلوگرم مرغ کامل تازه بسته‌بندی بشقابی به صورت پاک شده نیز 6300 تومان تعیین شده است. این در حالی است که مصرف‌کنندگان باید توجه داشته باشند که علاوه بر رعایت مشخصات بسته‌بندی مندرج، مرغ‌های بسته‌بندی شده فاقد گردن، نوک بال، خونآبه و آب بوده و محتویات شکم و امعاء و احشاء بطور کامل باید تخلیه شده باشد.

همچنین قیمت هر کیلوگرم تخم‌مرغ تازه فله 2150 تومان است، همچنین قیمت هر کیلوگرم تخم‌مرغ شناسنامه‌دار بسته‌بندی(شرینگ شده) 20، 25 و 30 عددی نیز 2250 تومان تعیین شده است.

مصرف‌کنندگان باید توجه داشته باشند که تخم‌مرغ با این نرخ باید تازه و غیرسردخانه‌ای، کاملا سالم و بسته‌بندی شده به صورت شانه‌های خمیری شرینگ شده با پوشش استرچ فیلم باشد.

مرغ و تخم‌مرغ با قیمت مذکور در میادین میوه و تره‌بار قابل عرضه است و مردم می‌توانند هرگونه تخلف را با شماره تلفن 124 به بازرسان گزارش دهند.
 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۶
انتشار یافته: ۱۲
چند وقت دیگه میگن بیاین ثبت نام کنین تا تخم مرغ به نرخ دولتی بگیرین. البته زمان تحویلش 6 ماهه هست و به هر سرپرست خانوار حداکثر یک شانه تخم مرغ تعلق میگیره. لازم بذکره در صورتی موعد تحویل شما سر برسه و تخم مرغ آماده تحویل موجود نباشه ، بجاش میتونی به انداره پولی که دادی بلیط اعتباری مترو بگیری که قابل استفاده در خطوط بی آر تی هم هست...
آخه یک تولید کننده ....... وقتی سویا کیلویی 1750 تومان ( نرخ جدید 1550 ) + گندم کیلویی 480 تومان +ذرت کیلویی 570 تومان + انواع تقویتی با قیمت دلار حدود 1800 تومان کارگر ساده ماهی میانگین ماهی 800 هزار تومان با برق و........ همه با نرخهای جدید باید به خورد مرغها بدهند با آنهمه ریسک بیماریها و سر کله زدن با وزارت جهاد ، دامپزشکی ، بازی خریداران عمده ، برگشت چکها و.... تا مرغ پرورش پیدا کنند برای خوراک یا تولید تخم مرغ انجام دهد و تولید هر کیلو تخم مرغ ، تازه با صحبت وزارت جهاد کشاورزی حدود 2200 تومان در میآید با آنهمه سرمایه زمین و سالن و ماشین آلات و شب نخوابیدن ها ، حتما تولید کننده بدبخت باید دنبال خودکشی یا مسافر کشی برود !!! . خاک بر سر امثال ما تولید کننده که عشق تولید به کله داشته اند و نیامده اند پولشان را در خانه سازی و زمین خریدن ، دلال بازی و واردات با ارز دولتی و فروش با توجه به ارز آزاد و یا کارهایی از این قبیل کنند .
به نظر میرسد منتقدین هم به گرانی عادت کردند و هیچ اعتراضی به قیمت دو برابر شده مرغ ندارند الحمدالله مرغ هم با توجه به گرانی سرسام اور از سبد غذائی مردم حذف شد
این 124 من کشته به خدا . همه جا هست و هیچ جا نیست
عجب اینجوری با مجوز گرانتر شد که!! تا دیروز از میادین
ارزانتر میخریدیم !!!!
این قیمتها برای تولید کننده مقرون به صرفه نیست و تولید کننده متضرر میشود.چون دانه مرغی و دیگر چیزها سه برابر شده مثل برق...اگر میتوانید شما یک روز این کار رو انجام بدید
خوبه که قیمت واقعا تعیین شد و گرنه نمیدونستیم مرغ را چند بخریم ؟؟؟؟
خسته نباشید
سلام
همین مرغی که تا دیماه 90 قیمتش حدود 2500تا 2600 بود و در عید به 4500 رسید الان با این ابلاغ نامه به 6300 رسیده در حالیکه بدون توجه به این ابلاغ نامه 7200 تومان محاسبه می کنند ،من دیروز 1800 گرمی سینه مرغ را که تا 10 روز پیش 13500 می خریدم 15750 در فروشگاه رفاه خریدم.
واقعا" دولت کنترل همه چیز را در دست دارد
هورا !!
ارزان شد!!!
بابا قبلا 3000 تومان بود که . اگه یه روزی مثل تخم مرغ ارزون می شد حالا تثبیت و قانونی کردن
افزایش 100 دز 100!!!
مگر حقوق ها نسبت به سال پیش چقدر زیاد شده؟؟؟
خدایاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا...............
کمکککککککککککککککککککک...........
اگر اين نرخ مرغ جايي پيدا كردي اعلام كنيد مردم بخرند روز پنجشنبه مرغ تازه كيلويي 6400 تومان بود.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار