بازدید 21992

مشکل اصلي کشور از نگاه هاشمي چيست؟

کد خبر: ۲۵۲۳۴۱
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۶ 19 June 2012
آيت الله هاشمي رفسنجاني در ديداري که چند روز قبل تعدادي از جوانان با وي داشته اند نکاتي را درباره مبارزه با فساد و برخي انقلابي نماها مطرح کرده است که بخشي از اين ديدار توسط يکي از حاضران در جلسه در يکي از شبکه هاي اجتماعي منتشر شده است.

به گزارش "سياست نامه" بخشهايي از اين سخنان را مي خوانيد:

*از پیش از پیروزی انقلاب افکار عجيب در برخی چهره های انقلابی نما وجود داشت و ما اینها را می شناسیم.اصلا مشکل انقلاب ما وجود یهودیان مسلمان نماست.

*جریانی که در برابر انقلاب ایستاد وهنوز هم رگ و ریشه دارد جريان اخباریون است که در تاریخ هم می توانید ببینید که چگونه در برابر اجتهادیون و عقلیون کار می کرد.

*برخي از این کسانی که امروز دم از انقلاب و ولایت می زنند اینها این تفکر را داشتند که هر پرچمی در زمان غیبت ولیعصر با عنوان حکومت برافراشته شود،حکومت ظلم است.خیلی از اين انجمن حجتيه اي ها با ساواک همکاری می کردند.

* {درباره اختلاف با دولت} یکی دونفر از آقایان مجلس خبرگان که هر از چندگاهی با ما رودرو می شدند و می گفتند که تو با احمدی نژاد مشکل نداری و مشکلت با رهبری است؛ یک جلسه 2 ساعت و نیمه داشتیم.از آن روز به این ور این آقایان از من تند تر شده اند.

*درباره آقا هم فکر کنم که ایشان دارند با تدبیر، امور را مدیریت می کنند.

*یک زمانی آقایان برای اینکه دولت سازندگی و من را بزنند آمدند جريان آقاي کرباسچي را به وجود آوردند که همه یادشان هست.یکی از موارد اتهامی کرباسچی دادن چند قطعه زمین به مدیران شهرداری با تخفیف 20 درصد بود.اما الان را ببینید. می گویند 3 هزار میلیارد....
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی