بازدید 3834

طالبانی از سوي بعثی‌ها تهديد به ترور شد

"عزة الدوری" معاون صدام و رئیس حزب منحله بعث ، "جلال طالبانی" رئیس‌جمهور و تمامی اعضای جدا شده از فهرست العراقیه را بدلیل مخالفت با سلب رای اعتماد از "نوری المالکی" نخست‌وزیر، مزدور توصیف کرد.
کد خبر: ۲۵۲۲۰۵
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۳ 19 June 2012
رئیس حزب منحله بعث، رئیس جمهور عراق و اعضای جدا شده از فهرست العراقیه را بدلیل مخالفت با سلب رای اعتماد از نخست‌وزیر عراق مزدور دانست و آنها را به ترور تهدید کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه البینة الجدیدة ؛  "عزة الدوری" معاون صدام و رئیس حزب منحله بعث ، "جلال طالبانی" رئیس‌جمهور و تمامی اعضای جدا شده از فهرست العراقیه را بدلیل مخالفت با سلب رای اعتماد از "نوری المالکی" نخست‌وزیر، مزدور توصیف کرد.

وی با صدور بیانیه‌ای تعدادی از نمایندگان پارلمانی از جمله "قتیبة الجبوری"، "علی الصجری"، "عالیة نصیف"، "زهیر الاعرجی"، "عمر الجبوری" و"عبد الخضر طاهر" را به دلیل مخالفت با سلب رای اعتماد از مالکی مزدور دانست و آنها را به پاکسازی تهدید کرد.

این درحالی است که دیروز یکی دیگر از نمایندگان برجسته العراقیه از این فهرست جدا شده و اخباری در دست است که نشان می‌دهد، طی چند روز آینده، 10 عضو دیگر این فهرست از آن جدا خواهند شد.

عزت الدوری که از سال 2003 و پس از اشغال عراق به زندگی مخفیانه ای روی آورده است، پس از اعدام صدام در سال 2006 میلادی، مسئولیت حزب بعث را بر عهده گرفت.

الدوری پس از صدام، ارشدترین مسئول رژیم بعث بود که توانست پس از سرنگونی این رژیم از دست قانون بگریزد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
آخرین اخبار
وب گردی