بازدید 30453

یارانه 28 هزار تومانی قابل برداشت شد

سرپرست سازمان هدفمندی یارانه ها اظهار داشت: افزایش یکباره قیمت نان را که باعث نگرانی مردم شد، ما احساس کردیم به مردم فشار وارد شد؛ به این منظور با نظر رئیس جمهور و توافق رئیس مجلس، قرار است افزایش هزینه تحمیلی به مردم جبران شود.
کد خبر: ۲۵۱۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۱ - ۲۰:۰۴ 17 June 2012
سرپرست سازمان هدفمندی یارانه‌ها از افزایش سه هزار تومانی ماهانه یارانه نقدی -بابت یارانه افزایش قیمت نان- جدیدترین تصمیم دولت خبر داد و گفت: یارانه 28 هزار تومانی واریزی به حساب سرپرستان خانوار - بابت هر نفر- از فردا دوشنبه قابل برداشت خواهد بود.

بهروز مرادی در گفتگو با مهر از جدیدترین توافق دولت و مجلس در زمینه جبران افزایش قیمت نان خبر داد و گفت: متاسفانه قیمت نان برخلاف نظر دولت افزایش یافت و موجب نگرانی مردم شد.

سرپرست سازمان هدفمندی یارانه ها اظهار داشت: افزایش یکباره قیمت نان را که باعث نگرانی مردم شد، ما احساس کردیم به مردم فشار وارد شد؛ به این منظور با نظر رئیس جمهور و توافق رئیس مجلس، قرار است افزایش هزینه تحمیلی به مردم جبران شود.

مرادی خاطر نشان کرد: در هیئت وزیران لایحه ای به تصویب رسید که طی آن قرار است برنامه جدید دولت با دو فوریت به مجلس ارسال شد که امیدواریم مورد تصویب نمایندگان نیز قرار بگیرد.

وی همچنین از انجام هماهنگی با بانک‌های سراسر کشور برای قابل برداشت شدن مبالغ 28 هزار تومانی یارانه به ازای هر نفر که در پایان سال گذشته به حساب ها واریز شده بود، خبر داد.

سرپرست سازمان هدفمندی یارانه ها،ادامه داد: مبلغ 28 هزار تومان به عنوان سرانه هر نفر ایرانی بود که در حسابها واریز شده بود که اجازه برداشت نداشت، با این حال طبق برنامه ریزی ها از فردا دوشنبه قابل برداشت خواهد بود.

به گفته مرادی، آنچه که ما در دولت درنظر گرفتیم، این است که با افزایش قیمت آرد و گندم، متوسط به ازای هر نفر ماهیانه 3 هزار تومان افزایش قیمت به وجود آمده است.

وی با بیان اینکه برای 9 ماه آینده جهت هر ایرانی 27 هزار تومان باید پرداخت شود، بیان داشت: این مبلغ که از فردا دوشنبه قابل برداشت است، برای افزایش قیمت نان محاسبه شد.

سرپرست سازمان هدفمندی یارانه ها با اعلام اینکه مبلغ باقیمانده هزار تومانی در حسابها نیز بابت افزایش قیمت نان در چند روز اخیر محاسبه و پرداخت می‌شود، اظهار داشت: بنابراین مبلغ 28 هزار تومانی که از فردا قابل برداشت است به عنوان یارانه نان هر نفر ایرانی تا پایان سال جاری خواهد بود.

به گزارش مهر، پیش از این، یارانه 28 هزار تومانی ششم فروردین ماه بابت مابه‌التفات فاز اول و دوم هدفمندی یارانه‌ها واریز شده بود اما قابل برداشت نبود.

در واقع، مبلغ یارانه نقدی که پیش از این 45500 تومان بود، با افزایش 3111 تومانی یارانه افزایش قیمت نان به 48 هزار و 611 تومان در ماه افزایش یافت.

با اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها، یارانه ماهانه یارانه نقدی باز هم افزایش خواهد یافت. دولت فعلا زمان دقیقی برای اجرای این فاز در سالجاری اعلام نکرده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۳۳
انتشار یافته: ۳۸
تکلیف ما که به حسابمون نیومده چی میشه
از فردا همگي پولدار ميشيم . . . !!!
به حساب من که سرپرست دخانوار هستم نیومده..به جاش اس ام اس انصراف داده اند کی به حساب ما میاد؟
خدایا شکرت مشکل نونمون هم حل شد.بازم بگید دولت به فکر مردم نیست.
بازتاب جان خبر رو درست اطلاع بده
نفری سه هزار تومن قابل برداشته نه۲۸۰۰۰ تومن
چرا به خبر دقت نمیکنید
برای ما که پول نریختند یعتی نون نخوریم !!!!!!!!!
یعنی خوشم میاد توی این مملکت هر روز یه بمب خبری داریم و ملت سر کارن
چرا به حساب ما واريز نشده اين 28 ت
بابا به خدا ما وضعمون خوب نيست اه ه ه
این مبلغ به حساب همه خانوار ریخته نشده اشت ایا انها باید سماق بمکند.
آخیش .... یه نفسی کشیدم . مونده بودم این چند روز آخر ماه رو چه جوری سر کنم . به من که خیلی چسبید ، شما رو نمدونم .
یارانه برای حفظ برابری ویکسان بودن طبقاتی مردم میباشد انصافا اینروش حالت شوک وارد کردن به مردم میباشد هرچند مردم صبور وفهیمند ولی نبایستی تنش بوجود بیاید.
من امروز بعد از گرانی نان سنگک گرفتم دولت دو نوع گرانی بر مردم تحمیل کرده است.
سنگک هم 600 تومان شده و هم وزن آن کم شده است این سنگک ها حدود نصف سنگک قبل است
ماشالا به این محاسبه دقیق
از یک طرف میگوید " متاسفانه قیمت نان برخلاف نظر دولت افزایش یافت و موجب نگرانی مردم شد." و از طرف دیگر میگوید " برای 9 ماه آینده جهت هر ایرانی 27 هزار تومان باید پرداخت شود، بیان داشت: این مبلغ که از فردا دوشنبه قابل برداشت است، برای افزایش قیمت نان محاسبه شد." .
پس معلوم میشود این 28 هزار تومانی که قبلا به حساب ریخته بودند میدانسته اند که نان را گران میکنند
راستی کارشناسان محترم دولت میتونن بفرمایند چه جوری حساب کردن تا به این عدد 3000 تومان رسیدن؟
به نظر شما با ماهی سه هزار تومان چه کاری میتوان کرد آیا این توهین به ملت نیست.راستی اگرسه هزار میلیارد تومان بر سه هزار تومان تقسم شود به چند نفر میرسد!
خدایا شکرت روزی صد تومن پول نون گیرمون اومد.
قربون این دولت مهربون برم من.
با من کاری ندارین؟ میخوام برم یارانمو مدیریت کنم.
ببخشید از این سازمان بپرسید تکلیف اونهایی که بعد از واریز این 28000 تومن بچه دار شدن و این مبلغ برای اوها واریز نشده چیه؟؟ برنامه ریزی در حد تیم ملیه یعنی یه فلوچارت ساده هم نمیتونن بنویسن که سیستم قفل نکنه. حتما باید قفل کنه مردم هی اذیت بشن تا آقایون بفهمن قضیه چی بوده
جرا بس چراغ خاموش!
تکلیف آنهاییکه به اشتباه آن اس ام اس کذایی انصراف را دریافت کردند چی میشه؟اصلاحات انجام و کارشناسی شد یعنی؟
همه این مابه التفاوت را دریافت کردند؟
اگردریافت نکردیم به کجا مراجعه کنیم؟
یکی از مسوولین سارمان مربوطه
جواب بده به مردم.
یعنی چه موجب نگرانی مردم شد شما بدون حساب کتاب تمام قیمتها را اعم از میوه ولبنیات و برنج و حبوبات و مسکن را گران کردید و این آخر هم که با سیاست غلطتتان نان شب مردم گران کردید پدر مردم را درآوردید ... با سه هزار تومان نان 125 تومانی میشود124 تا نان خمیر نیمه سوخته که هیچ نظارتی روی آن نیست خدا وکیلی این حق مردم با مرام ایرانی نیست و نخواهد بود.
وضعیت آنهایی که مابه التفاوت به حسابشان ریخته نشد چه می شود؟ چرا کسی پیگیری نمی کند؟
برایی ما کارگر بد بخت که به قول دولت مردامون با حقوق 380هزار تومان تمکن مالی داریم و این مبلغ 28 هزار تومان را واریز نکردن و شب عید بجاش یه پیامک حال گیرانه بهمون دادن پس چی میشیم؟
بابا مگر ميشود بدون نظر و دستورالعمل دولت نان گران شده باشد؟!واقعا ظلم است كه مردم نتوانند نان هم بخورند
یک حساب سر انگشتی :
برای هر نفر در روز حداقل
3عددنان برابر 1000 تومان باشه
در ماه 90 نان در 9 ماه 810 نان
810 نان تقسیم بر 3 می شود 270 یعنی به عبارتی 270 هزار تومان
تغییر قیمت نان قبل از هدفمندی و بعد از هدفمندی تقریبا 2 برابر شده یعنی بایستی 135 هزار تومان فقط برای نان(برای هر نفر) هزینه شود.
برای من که این مبلغ اصلا واریز نشده . لابد میخوان نون به قیمت قبل به من بفروشن دیگه !!
آونهایی که 28هزارتومان براشون واریزنشده مگه حق خوردن نان ندارند این عین اجرای عدالته. ...!
الان صبح دوشنبه/چیزی توحساب نیست.عجب برنامه ریزی دقیقی.ممنون
امروز 2 شنبه روی حساب من که چیزی نریخته اند.
فکر کنم آنهایی که sms تمکن مالی براشون رفته این پول را نمی گیرند
ما نه پیامک دریافت کردیم نه 28 هزار تومان ! گفتند واریز شده ولی بعضی بانک ها نمایش نمیدن ! حالا که قابل برداشت شده هم برا ما نمایش نمیدن ! میشه پیگیری کنین ؟؟
تشکر فراوان از دولت بابت واریز سه هزار تومان برای خرید نان برای یک ماه.واقعا تشکر!!!!!!!!!!!
من که دانشحو هستم و با کوله باری از هزینه ها ، یارانه جان به داد منم برس!
با داشتن چهار فرزند دانشجو این چه عدالتی است که 28 هزار ت به حساب من که یک بازنشسته هستم واریز نشده از مسئولین خواهشدارم بررسی بفرمائید.
نسل آینده به این روزگاری که ما داریم میخنده!
چرا تکلیفمون معلوم نمیشه ؟ همه روز یه برنامه جدید ما که دیونه شدیم؟؟؟
مبلغ واریزی که 455000 ریال باشد مشمول تورم شده است و ارزش واقعی ان امروز با تورم مورد قبول دولت ( نه تورم واقعی که بیش از اینها است )یعنی 23% میشود 350000 ریال به عبارت دیگر مبلغ105000 از این پول بر باد رفته است و دولت از نظر ارزش خرید دارد مبلغ 350000 ریل میدهد.به این ترتیب که دارد پیش میرود چند سال دیگر ارزش واقعی این پول ان چنان کم میشود که نه مردم دنبال گرفتنش هستند و نه احتمالا دولت پرداخت خواهد کرد.و نه از صف جلوی بانکها برای دریافت این پول خبری خواهد بود.
مرسی آخر برجی به بی پولی خورده بودم
ما هم عدم انصرافمان را اعلام کردیم ولی چیزی به حسابمان ریخته نشد چرا
پس ما چي؟ نكنه ما ايراني نيستيم !
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی