بازدید 17211

وزیر آموزش و پرورش هم استعفا داد

شنيده شد استعفاي فرشيدي مورد پذيرش رئيس جمهور قرار گرفته و احمدي نژاد به زودي علي احمدي را به عنوان سرپرست وزارت آموزش و پرورش معرفي مي‌كند.
کد خبر: ۲۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۸۶ - ۰۸:۰۰ 02 December 2007

محمود فرشيدي از سمت وزارت آموزش و پرورش استعفا داد.

به گزارش مهر، ميرولي موسوي، مشاور اجرايي وزير آموزش و پرورش، از استعفاي محمود فرشيدي خبر داد و گفت: وزير آموزش و پرورش استعفانامه خود را به رئيس‌جمهور تقديم کرد.
از عليرضا علي‌ احمدي، رئيس دانشگاه پيام نور، به عنوان جانشين وزير آموزش و پرورش نام برده مي‌شود.

شنيده شده كه استعفاي فرشيدي مورد پذيرش رئيس‌جمهور قرار گرفته و احمدي‌نژاد به زودي علي احمدي را سرپرست وزارت آموزش و پرورش معرفي مي‌كند.

علي احمدي، پيش از اين، يك بار هم براي تصدي وزارت تعاون به مجلس هفتم معرفي شده بود كه در آن زمان نتوانسته بود از نمايندگان رأي اعتماد بگيرد.
 
لازم به یاد آوری است بعد از پرویز کاظمی وزیر رفاه و تامین اجتماعی ، محمد ناظمی اردکانی وزیر تعاون ، کاظم وزیری هامانه وزیر نفت و علیرضا طهماسبی وزیر صنایع و معادن این پنجمین وزیر است که به درخواست رئیس جمهور کابینه را ترک می کند .

قابل ذکر است چندی پیش دو وزیر نفت و صنایع وارد کابینه شدند و به فاصله یک ماه وزیر جدیدی وارد دولت نهم خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
والا با سرانه مبلغ 2200 تومان برای هر دانش آموز بعنوان هزینه آموزشی من هم جای این وزیر بودم استعفا می دادم!! فرض کنید مدرسه ای با 200 نفر دانش آموز فقط پول آب و برق و گرمایش و گچ و تخته و ... اش در 6 ماه چقدر است که حالا با این سرانه یعنی 220000 تومان در شش ماه بتوان آنرا پرداخت نمود!
حالا بازسازی و ایمن سازی مدارس به کنار!!
خوشبخاته یا بدبختانه مشکل کشور ما کمبود پول و امکانات نیست.

آنقدر پول را بد خرج می کنیم که نه تنها بهبودی در وضعیتمان حاصل نمی شود، بلکه باعث تورم و هزار مشکل دیگر نیز می شود.
(( معلمي شغل انبياست ))
امام خميني(ره)
اي كاش در تخصيص بودجه،به اين وزارت هم،ديد عادلانه داشته باشند.
مگر نه اينكه هر فرد كه به مدارج عالي تحصيلي و شغلي ميرسد،پايه تحصيلات رادر مدارس و تحت پوشش وزارت آموزش
و پرورش مي باشد؟
تمام ضربه هاي فرهنگي و... كه به يك كشور وارد مي شود،به دليل ضعف آموزش آن كشور ميباشد.
حالا هرچقدر بودجه صرف فرهنگسازي و ... بي فايده است.
تا فرهنگ جامعه اي اصلاح نشود آن جامعه اصلاح نخواهد شد . (امام خميني رضوان الله تعالي عليه)
اي كاش بجاي ديد كاسب گرايانه و درآمد زايي كه متاسفانه همه اقشار را فراگرفته است . مقداري بفكر فرهنگ و آموزش جامعه مان مي شد و مدارس كشور از اين غربت در مي آمد و اينطور نميشد كه هر كه دارد فرزندانش را به مدارس آزاد (مثلاٌ غير انتفاعي) بفرستد و آنها كه ندارند به مدارس دولتي آنهم با اين همه مصيبت كه طبق قانون اساسي تحصيلات رايگان است اما واقعا اگر اولياء دانش آموزان به مدرسه كمك نكنند واقعا مدير مدرسه از گرداندن كارها عاجز مي ماند . اميد است در اين مملكت روزي برسد كه اندكي به صحبت هاي تئوريسين انقلاب اسلامي حضرت امام خميني توجه شود . يا علي
با تغییر وزیر مشکل آموزش وپرورش حل نخواهد شد ،دیدگاه مسئولین نسبت به آموزش وپرورش باید اصلاح شود نگاه به آموزش وپرورش باید یک نگاه علمی بارویکرد کاملا حرفه ای باشد وبرنامه های آموزش وپرورش باید طوری طراحی وساختارآن باید به شکلی ساماندهی شود که هم نظر کارشناسان تعلیم وتربیت در آن دیده شود وهم نظرات معلمان وهم نظرات دانش آموران
به طوری که هرکس که به عنوان مسئول وارد این سیستم می شود صرفا مجری باشد وتوان تغییرات اساسی در آن را نداشته باشد وبا تغییر رییس جمهور یا وزیر نقطه سرخط نباشد .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار