بازدید 3335

بررسی وضعيت صاحبان محتوا در فضای مجازی

گفت‌وگوی روز فردای رادیو گفت‌وگو در برنامه دوشنبه‌اش به بررسی بررسی وضعيت صاحبان محتوا در فضای مجازی کشور خواهد پرداخت. همچنین در برنامه این هفته زن امروز-جامعه فردا کارشناسان به سراغ موضوعی مرتبط با طلاق عاطفی خواهند رفت.
کد خبر: ۲۵۰۴۲۰
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۱ - ۲۲:۴۴ 10 June 2012
یکی از بخش های شنیدنی «رادیو گفت‌وگو»،‌ طرح و بررسی مقوله‌های مطرح روز در حوزه‌های گوناگون با استفاده از کارشناسان و صاحب نظران فنی است که قطعا برای اهل دانش بسیار مفید خواهد بود.

به گزارش «تابناک»، بخش «گفت‌وگوی روز» رادیوی که به رادیوی اندیشه‌ها مشهور است از این رو شنیدنی است که به بررسی مهم‌ترین رویداد اجتماعی روز کشور، با حضور کار‌شناسان می‌پردازد؛ مباحثی که عمدتا با رویکرد اجتماعی بدانها نگریسته می‌شود و حضور صاحب نظرانی از رده‌های مختلف در آن منجر به ارائه تحلیل‌های علمی می‌گردد.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، در برنامه دوشنبه این هفته فضای سایبر رادیو گفت‌و گو که به «بررسی وضعیت صاحبان محتوا در فضای مجازی در ایران» خواهد پرداخت، آقایان محمد مسیح یار احمدی، جانشین سردبیر دیجیتال همشهری و کار‌شناس فضای سایبر، احسان محمدی، مدیر تعاملات و همکاری‌های کنفرسیوم محتوی ملی و مهندس و حسین شرفی، کار‌شناس پرشین بلاگ حضور خواهند یافت.

این برنامه که بیشتر رویکرد حقوقی خواهد داشت،‌ فردا (دوشنبه ۲۲ /۳/ ۹۱) راس ساعت ۱۸ به مدت ۷۵ دقیقه پخش خواهد شد و منصوره صامتی سردبیر و کار‌شناس مجری آن است و مریم طاهری ارتباطات و خانم دشتی تهیه کنندگی آن را عهده‌دار هستند.

زن امروز – جامعه فردا

برنامه «زن امروز – جامعه فردا» نام برنامه دیگری است که هر سه شنبه ساعت ۱۶ به مدت یک ساعت پخش شده و در آن مسایل زنان و خانواده از جهات گوناگونی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

برنامه این هفته زن امروز-جامعه فردا به "بررسی آسیبهای مصادیق هرزه‌پردازی ذهنی در ارتباط با طلاق عاطفی" اختصاص یافته و میهمانان آن را محمدرضا شاه حسینی، عضو هیات علمی مرکز بررسی‌های دکترینال (امنیت بدون مرز) و هاله اسماعیل‌نژاد، قائم مقام پژوهشکده عفاف تشکیل خواند داد.

و البته منصوره صامتی سردبیر و مجری، فتانه سوزنده تهیه کننده و مریم طاهری ارتباطات برنامه را عهده‌دار خواهند بود.

گفتنی است: رادیو گفت‌وگو بروی موج اف‌ام، ردیف ۵. ۱۰۳ مگاهرتز در انتظار شنوندگان خواهد بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار