بازدید 17481

وضعیت جباری و مجیدی از زبان قلعه نویی

کد خبر: ۲۵۰۴۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۱ - ۲۱:۰۰ 10 June 2012
جلسه خوبی با رحمتی و جباری داشتیم و با آنها صحبت کردیم که طی روزهای آینده وضعیتشان مشخص می شود.
به گزارش مهر: سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: در فصل نقل و انتقالات هر تیمی ورودی و خروجی هایی دارد ضمن اینکه جلسه خوبی با رحمتی و جباری داشتیم و با آنها صحبت کردیم که طی روزهای آینده وضعیتشان مشخص می شود.

امیر قلعه نویی پس از گردهمایی مربیان و انتخاب هیات موسس اتحادیه مربیان فوتبال ضمن بیان مطلب فوق گفت: فوتبال ما نیاز به تشکیل اتحادیه مربیان دارد امیدوارم هماهنگی ها و اقدامات لازم به سمتی برود که این اتحادیه تشکیل شود.

وی با بیان اینکه چشم انداز خوبی پیش روی این اتحادیه است افزود: امروز همه بزرگان در نشست حضور داشتند و من به آینده آن خوشبینم باید از زحمات عزیز محمدی و سایر مسئولان به خاطر تشکیل جلسه نخست این اتحادیه تشکر کنم.
 
سرمربی استقلال در مورد وضعیت جذب بازیکنان توسط این تیم اظهار داشت: بازیکنان بر اساس تاکتیک تیمی و با نظر من جذب می شوند اینهایی که به خدمت گرفتیم همه خوب هستند امروز هم نفرات جدیدی به خدمت خواهیم گرفت.
 
وی با تشکراز زحمات مظلومی که در این مدت در استقلال کشیده است ادامه داد: امیدوارم حضور انصاریفرد هم قطعی شود. من نیامده‌ام مشکلات شخصی را برطرف کنم بلکه بازیکنانی که در چارچوب ترسیم من حرکت کنند همه در تیم حضور خواهند داشت.
 
قلعه نویی در خصوص وضعیت جباری و رحمتی گفت: در فصل نقل و انتقالات هر تیمی ورودی و خروجی هایی دارد ضمن اینکه جلسه خوبی با رحمتی و جباری داشتیم و با آنها صحبت کردیم که طی روزهای آینده وضعیتشان مشخص می شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم