بازدید 29583
۴

حداقل حقوق کارمندان دولت مشخص شد

ضریب ریالی حقوق کارمندان دولت در سال 91 در هیات دولت رقم 800 ریال تصویب شده است که در مقایسه با ضریب 700 ریالی سال گذشته حدود 14.3 درصد افزایش دارد.
کد خبر: ۲۵۰۲۱۴
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۶ 10 June 2012
یک مقام آگاه از تصویب افزایش 14.3 درصدی حقوق کارمندان دولت در سال 91 خبر داد و گفت: حداقل حقوق کارمندان به 389 هزار تومان افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری فارس، افزایش حقوق کارکنان دولت هر سال بر اساس قانون برنامه پنجم و قانون مدیریت خدمات کشوری با توجه به منابع مصوب در قانون بودجه کل کشور و متناسب با هزینه زندگی یک کارمند بر اساس تورم سال قبل، به تصویب هیات وزیران می‌رسد.

بر اساس این گزارش در مصوبه هیات وزیران در واقع یک ضریب ریالی بر اساس منابع مصوب قانون بودجه و نرخ تورم سال قبل محاسبه و اعلام می‌شود.

یک مقام مطلع در این زمینه به خبرنگار فارس گفت: ضریب ریالی حقوق کارمندان دولت در سال 91 در هیات دولت رقم 800 ریال تصویب شده است که در مقایسه با ضریب 700 ریالی سال گذشته حدود 14.3 درصد افزایش دارد.

به گزارش فارس، با توجه به این که حداقل حقوق کارمندان دولت در سال 90 با ضریب ریالی 700 ریال 3میلیون و 410هزار ریال و حداکثر حقوق 7 برابر آن بود، این رقم در سال جاری حداقل 389 هزار تومان و حداکثر 2میلیون و 728 هزار تومان خواهد بود.

بنابراین گزارش، در سال 91 حداقل حقوق کارگران نیز 389 هزار تومان تعیین شده بود که برابر با حداقل حقوق کارمندان دولت است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶۲
انتشار یافته: ۴
كارمند دولت كلي مزايا داره ولي كارگران چي ؟
این مصوبه فقط شامل کارکنان رسمی وپیمانی می باشد واین ظلم بزرگی برای کارکنان قراردادی ......
بابا خدا برکت بده امروز در تبریز نان سنگک را دونه ای 7000 ریال خریدم که دو روز پیش 4000 ریال بوده !
خیلی زحمت کشیدند سه ماه از سال داره میگذره ، اینهمه اجناس و اقلام مصرفی مردم از گوشت و مرغ و لبنیات گرفته تا نان و مسکن در همین شش ماهه اخیر اینهمه افزایش داشته و زندگی برای قشر حقوق بگیر اینقدر سخت و مشکل شده ، تازه آقایون کشف کردند چقدر می خواهند حقوق کارمند بدبخت را افزایش بدهند . هی مرتب هم مصاحبه می کنند رفاه مردم بیشتر شده و سطح درامدها بالاتر رفته ، نمی دانم اینها به خودشان لابد نگاه می کننند این حرفها را می زنند والا ما کارمندان که بوضوح داریم تنگ شدن دستمان و با مشقت تر زندگی کردن را با همه وجود لمس می کنیم . این دولت نباید هیچ انتظاری از کارمندان داشته باشد چرا که هیچ انگیزه برای کارمندان باقی نمانده و اکثرا" به هر نحو ممکن فقط به فکر تامین احتیاجات اولیه زندگی خود و خانواده اند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار