بازدید 11977

خنثي شدن توطئه جندالشيطان در سراوان

خوشبختانه با هوشياري و بيداري واحدهاي اطلاعاتي و عملياتي وزارت اطلاعات، سپاه، بسيج، مرزباني و نيروي انتظامي؛ تمام تلاش هاي گروهک جندالشيطان طي يک سال اخير خنثي شده است به گونه اي که اعضاي اين گروهک هر زمان که قصد اقدام تروريستي در کشور را داشتند با هوشياري نيروهاي اطلاعاتي و امنيتي خنثي و اعضاي آن دستگير شدند.
کد خبر: ۲۴۹۶۷۳
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۵ 07 June 2012
فرمانده نيروي انتظامي از خنثي شدن توطئه تروريستي اخير گروهک جندالشيطان در روز ميلاد اميرمومنان(ع) خبرداد و گفت: با اشراف اطلاعاتي مرزبانان جمهوري اسلامي ايران طي يک عمليات غافلگيرانه چهار تن از اعضاي گروه به هلاکت رسيدند.

به گزارش ايسنا، سردار احمدي مقدم در حاشيه صبحگاه عمومي در هنگ مرزي نهبندان و در جمع خبرنگاران با اشاره به دستگيري سران گروهک تروريستي جندالشيطان، اظهار كرد: دشمنان درصدد هستند، گروهک مزبور را بازسازي و يا گروه هاي ديگري را همچون اين گروهک، راه اندازي کنند.

وي افزود: خوشبختانه با هوشياري و بيداري واحدهاي اطلاعاتي و عملياتي وزارت اطلاعات، سپاه، بسيج، مرزباني و نيروي انتظامي؛ تمام تلاش هاي گروهک جندالشيطان طي يک سال اخير خنثي شده است به گونه اي که اعضاي اين گروهک هر زمان که قصد اقدام تروريستي در کشور را داشتند با هوشياري نيروهاي اطلاعاتي و امنيتي خنثي و اعضاي آن دستگير شدند.

احمدي مقدم يادآور شد: گروهک مزبور در روز ميلاد اميرمومنان (ع) قصد داشتند از طريق مرز سراوان به کشور نفوذ کرده و عمليات تروريستي را در داخل کشور انجام دهند، که با اشراف اطلاعاتي مرزبانان، طي يک عمليات غافلگيرانه، يک نفر از اعضاي اين گروه به هلاکت رسيد و مابقي اعضاي گروهک مزبور به عمق خاک پاکستان گريختند.

به گفته فرمانده ناجا، در اين عمليات، مقادير زيادي وسايل موادمنفجره و تجهيزات فيلمبرداري که قرار بود، گروهک مزبور، صحنه تروريستي را مستند سازي کنند به همراه وسايل مخابراتي از قبيل ماهواره، تلفن، بي سيم و ديگر تجهيزات پيشرفته کشف و ضبط شد.

اين مقام ارشد انتظامي کشور خاطرنشان کرد: برطبق اطلاعات به دست آمده، قرار بود هشت نفر از اعضاي اين گروه وارد کشور شوند اما در اين عمليات سه نفر ديگر از اعضاي گروه در درگيري با نيروهاي پليس در مرز پاکستان به هلاکت رسيدند.

سردار مقدم ادامه داد: اين عمليات در نقطه مرزي ايران با پاکستان انجام شده و نيروهاي ما نمي توانستند براي تعقيب و دستگيري افراد باقي مانده گروهک، وارد خاک پاکستان شوند، بنابراين پيگيري هاي ما براي دستگيري ديگر اعضاي اين گروهک از طريق مرزباني پاکستان ادامه دارد.

فرمانده ناجا با اظهار گلايه مندي گفت: چرا نقطه رهايي اين واحدهاي تروريستي بايد پاکستان باشد و اهتمام لازم در اين خصوص از سوي آنان وجود نداشته باشند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی