بازدید 4582
لاریجانی:

دود آتش‌بازی در سوریه به چشم اسرائیل می‌رود

بعد از ضرباتی که آنها از انقلاب‌های منطقه‌ای خورده‌اند به دنبال ماجراجویی هستند، مخصوصا در چند روز اخیر در مورد سوریه شاهد عنادهای آشکاری از سوی آمریکا و انگلیس و اسرائیل در آتش بازی جدید هستیم که البته دودش به چشم خود صهیونیست‌ها می‌رود.
کد خبر: ۲۴۹۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۰ 07 June 2012
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در چند روز اخیر شاهد آتش بازی جدیدی در سوریه هستیم که دود آن به چشم صهیونیست‌ها می‌رود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی لاریجانی شامگاه چهارشنبه در همایش تکریم خدمت که به منظور تجلیل از 8 سال خدمت خالصانه حجت‌الاسلام والمسلمین علی بنایی در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: در شرایط فعلی نوعی بازی‌گری جدید در صحنه بین‌المللی نسبت به جمهوری اسلامی به وجود آمده و معلوم است که این افراد چه هدفی را دنبال می‌کنند و زیر پرده بزک کرده سخنان، اراده نانجیبانه آنها مشخص است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بخش قابل توجهی از مسائلی که غربی‌ها برای ماجراجویی در نظر گرفته‌اند را مسائل اقتصادی جمهوری اسلامی ایران برشمرد.

وی اضافه کرد: بعد از ضرباتی که آنها از انقلاب‌های منطقه‌ای خورده‌اند به دنبال ماجراجویی هستند، مخصوصا در چند روز اخیر در مورد سوریه شاهد عنادهای آشکاری از سوی آمریکا و انگلیس و اسرائیل در آتش بازی جدید هستیم که البته دودش به چشم خود صهیونیست‌ها می‌رود.

رئیس مجلس شورای اسلامی بر لزوم هوشیاری در مقابل توطئه‌های دشمنان و ضرورت تعامل بیشتر برای حل مشکلات کشور تاکید کرد و افزود: ما باید نسبت به این توطئه‌ها حساسیت داشته باشیم و بدانیم عنصر الهام بخش انقلاب اسلامی باید درخشندگی داشته باشد و به ابعاد اقتصادی توجه بیشتری داشته باشیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی