بازدید 14055

ژاوي فوتبال عربستان را دست انداخت!

کد خبر: ۲۴۹۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۳ 06 June 2012
هافبك ملي‌پوش بارسلونا در اظهار نظر جالبي گفت كه سطح رقابت‌هاي يورو بالاتر از جام جهاني است، چرا كه در آن تيم‌هاي ضعيفي همچون عربستان و هندوراس وجود ندارند.

به گزارش ايسنا، ژاوي هرناندز ستاره بارسلونا بر اين باور است كه رئال مادريد پس از قهرماني در رقابت‌هاي لاليگا رفتار مناسبي با آن‌ها نداشت.

ژاوي كه از مهره‌هاي اصلي اسپانيا در يورو 2012 است، گفت: وقتي امسال رئال مادريد قهرمان رقابت‌هاي لاليگا شد ما به آن‌ها احترام گذاشتيم و رفتار مناسبي را از خود ارائه دادي، چرا كه روحيه جوانمردي كه اصل و اساس فوتبال است در ميان بازيكنان ما حكمفرماست، اما بر عكس ما رئال مادريد در حالي كه فصل گذشته عنوان قهرماني را به دست آورديم، رفتار مناسبي با ما نداشت.

ژاوي درباره رفتن گوارديولا از بارسلونا، گفت: بايد اعتراف كنم كه از رفتن پپ غافلگير شديم، اما وقتي با او نشستيم و دلايل خود را بيان كرد قانع شديم و با شرايطش كنار آمديم. بايد اين را هم بگويم كه از انتخاب تيتو ويلانووا هم تعجب كرديم، اما با توجه به گزينه‌ها و احتمالات ديگر بهترين تصميم ممكن بود.

اين هافبك طراح در ادامه سخنان خود درباره اين سوال كه سطح يورو بالاتر است يا جام جهاني جوابي را داد كه سعودي‌ها را خشمگين كرد. او گفت: بر اين باورم كه جام ملت‌هاي اروپا سخت‌تر و معتبرتر است، چرا كه در آن تيم‌هاي ضعيفي همچون عربستان و هندوراس وجود ندارند. تفاوت بين جام ملت‌هاي اروپا با جام جهاني به سطح تيم‌هاي شركت كننده بر مي‌گردد. در رقابت‌هاي جام جهاني تيم‌هاي همچون عربستان و هندوراس وجود دارند كه به راحتي مي‌توان از سد آن‌ها گذشت و به پيروزي رسيد اما در جام ملت‌هاي اروپا سطح تمام تيم‌ها خوب است و هيچ تيمي از پيش باخته نيست. گذشته از اين در جام جهاني 32 تيم شركت مي‌كنند، اين در حالي است كه در رقابت‌هاي يورو تنها 16 تيم حضور دارند و همه آن‌ها از مدعيان قهرماني هستند.

رسانه‌هاي عربستاني بعد از اين سخنان تمسخرآميز ژاوي به خشم آمدند. بسياري از آن‌ها نوشته‌اند كه صحبتهاي تمسخرآميز ژاوي به خاطر اختلاف اين بازيكن با رايكارد سرمربي سابق بارسلونا و فعلي عربستان بيان شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار