بازدید 8495

روایت لاریجانی از سیاست "حجله عروسی"

اگر شما مي‌خواهيد مذاكره كنيد براي حل و فصل مسائل چگونه است كه نتايج مذاكره را از قبل مشخص نموده‌‌ايد. از يك طرف پيغام مي‌دهيد و از طرف ديگر عربده‌اي سياسي راه مي‌اندازيد اين يك پست‌رفت براي ديپلماسي ايالات متحده است كه در يك زمان هم حجله عروسي راه مي‌اندازد و هم فغان‌نامه منتشر مي‌كند.
کد خبر: ۲۴۹۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۹:۱۵ 05 June 2012
رييس موقت مجلس نهم با اشاره به مذاكرات هسته‌يي ايران در مسكو، اظهار داشت: كشورهاي غربي مطمئن باشند در ايران اسلامي كسي براي اين سبك‌سري ديپلماتيك ارزشي قائل نيست.

به گزارش ايسنا، علي لاريجاني، امروز در صحن علني مجلس با اشاره به اينكه دو هفته به انجام مذاكرات هسته‌يي ايران با 1+5 در مسكو زمان باقي مانده است، گفت: هياهوي‌هاي غربي‌ها در اين زمينه كه مذاكرات مسكو وقت پاياني است وگرنه آمريكايي‌ها قطعنامه ديگري مهيا كرده‌اند چيزي جز بازيگري ناشيانه است.

وي افزود: اگر شما مي‌خواهيد مذاكره كنيد براي حل و فصل مسائل چگونه است كه نتايج مذاكره را از قبل مشخص نموده‌‌ايد. از يك طرف پيغام مي‌دهيد و از طرف ديگر عربده‌اي سياسي راه مي‌اندازيد اين يك پست‌رفت براي ديپلماسي ايالات متحده است كه در يك زمان هم حجله عروسي راه مي‌اندازد و هم فغان‌نامه منتشر مي‌كند.

وي تصريح كرد: مجلس شوراي اسلامي از تحليل آموزنده و درس‌آموز رهبر معظم انقلاب سپاسگزار و آن را مبناي تلاش خود در مجلس نهم قرار مي‌دهد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی