بازدید 7314
۳

حذف شير نايلوني از سبد خانوار

کد خبر: ۲۴۹۰۹۶
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۸:۵۱ 05 June 2012
مشاور انجمن صنايع لبني ايران با اعلام اينكه به علت قيمت‌گذاري غيركارشناسي شير نايلوني در بازار حذف شده است گفت: متاسفانه مسوولان ذي‌ربط با اتخاذ سياست‌هاي غيركارشناسي موجب شده‌اند كه فرآورده‌هاي لبني به قيمت واقعي در بازار به فروش نرسد.

به گزارش مهر «حسين چمني» درخصوص حذف شير نايلوني (ارزان‌ترين نوع شير) از سبد خانوار گفت: به علت قيمت‌گذاري غيركارشناسي شير نايلوني در بازار حذف شده است.

چمني اضافه كرد: دولت اعلام كرده كارخانه‌هاي صنايع لبني، شير نايلوني را در بازار بايد با قيمتي بين 700 تا 750تومان بفروشند درحالي كه اگر صنايع لبني اين كار را انجام دهند، حداقل روي هر كيسه شير نايلوني 130 تومان ضرر خواهند داد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۹
انتشار یافته: ۳
اینم مثل مرغ بشه 5000 تومان درست میشه.
بنویسید شیر بخوانید اب
چرا هيچكس اين رابطه عجيب را توضيح نمي دهد. در حاليكه تمام اقتصاد دانان مي دانند كه بخشي از هزينه توليد مربوط به دستمزد نيروي انساني است و ميزان اين دستمزد در ايران بين 20 تا 25% مقدار ان در كشورهاي اروپائي وآمريكا است. چرا اقلام توليد داخل كشور از جمله همين شير قيمتش به مراتب بيشتر از اين كشورها است؟
براي مثال قيمت يك ليتر شير پاكتي در داخل كشور برابر 1/5 ليتر همين شير (با درصد چربي يكسان) در كشور سوئيس است و اين موضوع فقط به شير خلاصه نمي شود و در خصوص ديگر مايحتاج مردم هم شامل مي شود. تنها مواد غذائي ارزان در ايران نسبت به اروپا سبزيجات هستند و انهم به خاطر عدم توليد سبزيجات در اكثر كشورهاي اروپائي است كه هزينه حمل به آن اضافه مي شود.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار