بازدید 60159
با کمک داور ژاپنی

مردیم تا «ازبکستان » را بردیم!

داور ژاپنی به کمک تیم ایران آمد که در مقابل ازبکستان حرفی برای گفتن نداشت، جز درخشش دقیقه آخر چند بازیکن؛ تیمی که جز یک موقعیت، موقعیت دیگری را روی دروازه حریف نیافرید و سرانجام هم با یک گل، ازبکستان را شکست داد؛ اما این پرسش مطرح است که این برد، شانسی بود یا تاکتیک خاص کیروش؟!
کد خبر: ۲۴۸۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۱ - ۲۰:۴۰ 03 June 2012
دیدار تیم‌های ایران و ازبکستان در مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 از ساعت 18:30 در تاشکند آغاز شد و با گل دقیقه 94 خلعتبری به سود ایران پایان یافت.

به گزارش «تابناک» در نیمه نخست، تیم کشورمان موقعیت خطرناکی روی دروازه ازبکستان نیافرید و این ازبکستانی‌ها بودند که چند بار موقعیت روی دروازه ایران خلق کردند، به گونه‌‌ای که نخستین حمله جدی تیم میزبان در دقیقه ۲۳ بود که شوت سر ضرب کارپنکو را از درون محوطه جریمه مهدی رحمتی به زیبایی مهار کرد.

بنا بر این گزارش، پنج دقیقه پس از آن، باز هم ازبکی‌ها صاحب موقعیت گلزنی با پاس رو به عقب اشتباه ماهینی شدند که این بار هم رحمتی، ضربه تک به تک جسور حسنف را به خوبی به بیرون فرستاد.

ازبک‌ها پس از آن هم چندین بار موقعیت‌های نصف و نیمه را ایجاد و حتی در دقیقه ۴۱ هم دروازه ایران را باز کردند‌؛ اما کمک داور آن را آفساید اعلام کرد تا نیمه نخست بدون گل مساوی به پایان برسد.

در دقایق پایانی نیمه نخست، کارلوس کی روش، با یک کار سنجیده، ابراهیمی فوروارد تیم ایران را از زمین بیرون کشید و به جای وی، خسرو حیدری را به زمین فرستاد تا جناح راست تیم ایران را که بیشتر حملات تیم رقیب از آنجا سازماندهی می‌شد، تقویت کند. این تغییر پاسخ داد و دست‌کم زهر خطرات تیم ازبک را گرفت.

ورود خلعتبری و انصاری فرد هم، از دیگر تعویض‌های تیم ایران بود که همکاری همین دو نفر زمینه ساز گل پیروزی ایران در آخرین دقیقه بازی شد.

در این نیمه، با این که توپ بازیکن ازبکستانی از خط دروازه ایران گذشت، داور آن را گل اعلام نکرد. حملات متعدد ازبک‌ها روی دروازه ایران ادامه داشت، اما در آخرین دقیقه وقت اضافه، توپ ربایی تیموریان و پاس او به انصاری فر، باعث شد این بازیکن توپ را در اختیار خلعتبری گذارد و او هم با یک ضربه دقیق، توپ را وارد دروازه اربکستان کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۳
در انتظار بررسی: ۳۰۲
انتشار یافته: ۵۲۷
خداییش خیلی شانسی بردیم
پاسخ ها
ولی غلامی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
دوستان اگه از خیابانی سوتی گرفتن (محاله سوتی نداده باشه) اینجا قید کنن با هم بخندیم D:
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
حدائیش از کی روش چیزی ندیدیم
ناشناس
| India |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
بابا چیکار داری به این خیابانی بنده خدا چرا دنبال ایجاد حاشیه واسه مردمین!!!
farshid
| France |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
نمی دونم فهمیدید یا نه ؟ صدای گزارشگر عربی شبکه ی الریاضیه نمیومد پس یعنی قطعش کرده بودند پس یعنی صدای ورزشگاهم قطع شده ولی ؟ خوب فکر کنید چند بار حین بازی صدای سوت داور و شنیدید حال اونکه بازی ادامه داشت ؟ چند بار صدای هیاهوی تماشاگر هارو شنیدید وقتی توپ تو اوت بود یا موقعیته خطرناکی نبود تو تصویر ؟ بله آقایون امتیاز پخشو که نخریدین چرا باز صدای تماشاگرای فوتبال اسپانیا رو رو گزارش خیابانی گذاشتین . (-:
هادی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
اون گلی که زده شد هردو تعویض های مربی بودا
بالاخره اینم تاثیر مربیه دیگه
امین
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
خوب فوتبال همین شانسی بودنش قشنگه ..
اگر بشه قبل از بازی برنده و بازنده رو مشخص کرد که دیگه مزه نمیده .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
این کی روش از این تیمای پر طرفدار بازیکن ورداشته که واسه خودش جلوه کسب کنه. حق هم داره چون تو ایران ما کلا بازیکن نداریم. هیچ کدومشون یه پاس درست و دریافت درست بلد نیستن.
این گل هم کاملا شانسی بود. باید چند تا گل می خوردیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
اگر خیلی خوب بازی میکردیم و میباختیم خوب بود ؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
شانسی نبود حق خوری بود اگه ما جای ازبکها بودیم چی میگفتیم
عادل
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
به نظرم باید به دوار ژاپنی روز پدر رو یه تبریک قلبمه بگیم چون در حق ملت ایرانی پدری کردند
ناشناس
| United States |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
فوتبال ایران سالهاست که با تخفیف درسطح 2 آسیاست و دلیل آنهم ورود بی حساب کتاب پول که حاصل آن بی تعصبی بازیکنانی بوده هر کدام سال به سال گاهی نیم سال هم تیم عوض میکنند وبا شکم سیری کاری به عواقب شکست هم ندارند چون به هر حال پولشون میگیرن البته در ایران به این نوع طرز فکر حرفه گری مبگویند مثل تمام چیزهای دیگر این حرفه گری هم خیلی بد فهمیدیم
ناشناس
| Canada |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
آقا ولی! حالا شما گفتی و دوستان هم خندیدند. کاری نداریم..
ولی این اسمش غیبته. از زنا حکمش بدتره.
چقدر زنا بده. این از اون بدتره.
ان شاالله خندیدنامون باعث رنجش دیگران نشود.
حالا احتمالا یه عده می آن میگن این فلان و بهمان. ولی این دستور دینمونه. اشتباه می گم شما بگو..
nashenas
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
sooti dad dar hade Benz
Goft:
bazikon ozbak ke behtarin golzaneshoon hast ta hala 20 ta goll be ozbakestan zade!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
سوتی امروز خیابانی در پایان نیمه اول:
منتظریم داور دو دقیقه وقت اضافه اعلام کنه.
حالا همین اعلام را هم می کنه!
ناشناس
| United States |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
فوتبال ایران سالهاست که با تخفیف درسطح 2 آسیاست و دلیل آنهم ورود بی حساب کتاب پول که حاصل آن بی تعصبی بازیکنانی بوده هر کدام سال به سال گاهی نیم سال هم تیم عوض میکنند وبا شکم سیری کاری به عواقب شکست هم ندارند چون به هر حال پولشون میگیرن البته در ایران به این نوع طرز فکر حرفه گری مبگویند مثل تمام چیزهای دیگر این حرفه گری هم خیلی بد فهمیدیم
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۵
یکی از سوتی های خیابانی : توپ به نکونام میرسه ولی به جایی نمیرسه !!!!!!!!!!!!!!!!! ( خداییش من تا الان تو کفم )
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۵
امید به پیروزی نداشتم . خوشحالم بردیم. البته بازی رو ندیدم
جواد خیابانی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۵
من که راضی نیستم پشت سرم این حرفها رابزنید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۵
آقاي خياباني عليرغم احترامي كه براي ايشان قائلم بايد بازي را گزارش دهد و بيننده تلويزيوني در جو مسابقه قرار دهد به طور مثال حركات بازيكنان را با نام آنها بيان كند ولي ايشان در طول مسابقه درباره نحوه صعود تيمها و چگونگي محروميت بازيكنان و مطالب ديگرصحبت ميكند همچنين اگر هم حركتي از بازيكنان ببيند بدون اينكه نام انها را بگويد مي گويد حالا يك حركت از بازيكنان ايران و اين براي بيننده جالب نيست
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۵
اگر چه بازی ضعیف ایران در مقابل ازبک ها غیر قابل انکار است اما این تیم قبل از حضور کی روش به عنوان سرمربی فوتبال کشورمان بهتر هم بازی نمی کرده است .
حال چه دلیلی برای تخریب کی روش در دستور کار قرار گرفته ، خود جای سوال دارد زیرا کی روش نسبت به سرمربیان دیگری که در ایران این مسئولیت را بر عهداه داشته اند داری سوابق بهتری است .
حال ندیدن گل ازبکستان توسط داور به درون دروازه مان و یا مسائل دیگر این چنینی که در نهایت به نفع فوتبال کشورمان رقم خورده بازهم بایستی به دلیل تخریب کی روش تیم ملی را با تیترهای علامت دار به چالش کشید ؟
واقعیت ضعف فوتبال کشورمان را می بایست در جای دیگر جستجو کرد ، و آن توجه بیشتر به فوتبال پایه باشگاه ها می باشد که نیاز به تفکری حرفه ای تر دارد .
امید بر آن که در این فشار ها مافیا فوتبال نقش نداشته و همکاران رسانه ای با تشویق فوتبالیست های کشورمان آنان را با روحیه ای مضاعف جهت بازی در مقابل قطر آماده سازند . انشاالله ر/ب
سید عباس بردبار
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۵
به نظر من شانسی نبود ببین کیروش دو تا مهاجما رو چه زمانی آورد؟؟
زمانی که میدونست رفته رفته تیم حریف عطشش واسه گل زدن بیشتر میشه و دقیقا تو ذهنش چنین تصویری رو آورده بود که میتونه دقایق اخر تیر خلاصی رو بزنه پیش خودتون یه لحظه فکر کنین این دو تا بازیکن رو تو اون دقایق نمی آورد یا بازیکنای دفاعی تر میاورد چی پیش میومد چرا دو تا بازیکن هجومی آورد با اینکه میدونست تیم حریف خیلی داره خطر ناک میشه پس ریسک کرد کاری که ایرانیها بلد نیستن خیلی باهوش کار کرد
nader
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۵
مساوی عادلانه بود حقمون برد نبود
گرچه گل ایران خیلی با حال و قشنگ بود اما در حقیقت ایران بازی را ناپلئونی برد.
خیلی بد بازی کردیم، اگر قرار باشه اینطور ادامه بدیم صعود نمی کنیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
تاکتیک تیم این بود.
اگر از اول بازی تیم ملی حمله میکرد یا گل میخوردیم یا بازم گل میخوردیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
با این تاکتیک گل که خوردیم.اگر گل درستشون رو داور قبول میکرد یا میرفتن تو دفاع دیگه گل نمیزدیم یا باز حمله میکردن یه گل دیگه هم میخوردیم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
آقای ناشناس اول تاکتیک کجا بوده
ما تو بازی با برزیل اینقدر تحت فشار نبودیم خداییش خفمون کرده بودن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
انصافا بازی تدارکاتی نداشتیم!
عباس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
خوب شد که من ندیدم بازی رو..گزارشگر فقط عادل و مزدک.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
عربستان اگه حذف شد ولي خوب بازي مي كرد و حرفي براي گفتن داشت و ريكارد را هنوز از دست نداده ولي حيف از ميليون ها دلار پول بيزبون ما...
ناشناس
| United States |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
آقای ناشناس گل درست که اون گول افساید و کاملانم دوار درست گول رو رد کرد برید با دقت نگاه کنید! من نمی‌خوام از بعضی‌ تیم ایران دفاع کنم ولی‌ بی‌خود مغلطه هم نکنیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۵
هیچکدام از بازیکنان حال دویدن نداشتند ؛ یه دونه قطع پاس دیده نشد وتا دلت بخواهد توپ لو دادند و یکی اینکه نمیشه این گزارشگران و بخصوص این بردادر خیابانی در لحضاتی از بازی سکوت کنند وفقط راجع به بازی صحبت کنند آمار بازی های باشگاهی چه ربطی به بازی تیم ملی دارد و ثانیا من نوعی میخواهیم بازی ا تماشا کنیم ولذت ببریم آمار بچه درد ما میخورد
بازی ضعیف ایران در کنار گزارش فوق العاده اعصاب خرد کن جواد خیابانی تا دقیقه 92 ...ولی دم بچه ها گرم برد دقیقه آخر خیلی چسبید "بچه ها مچکریم"
پاسخ ها
سعید
| United States |
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
هیچ هم اعصاب خورد کن نبود همه حرفاش هم درست بود....
حمید
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
من که صدای تلوزیون را قطع کردم شما هم همین کار را انجام دهید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
خیلی هم خوب گزارش کرد دمه خیابانی گرررررررررررررررم
میلاد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
یه کم صدای تماشاگر ها مشکوک نبود؟؟
انگار صداگذاری بود!
فرهاد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
گزارش خیابانی واقعاً عالی بود من که لذت بردم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
گزارشای خیابانی ادم رو دیوونه میکنه انگار داره یه بازی دیگرو گزارش میکنه
محمد/نصف جهان
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
به نظر من که خوب گزارش کرد سوتی هم نداد.البته میگن ترک عادت موجب مرضه...بعضیا هم ممکنه عادت کرده باشن به یکی گیر بدن چه خوب باشه چه بد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
چرا اینقدر خیابانی رو تخریب می کنید!!!!
مگه امروز چه اشتباهی داشت؟
حتما باید یکی مثل فردوسی پور بشه که فقط به فکر برنامه 90 باشه و به حیثت ورزشکارها هیچ بها نده؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
فقط فردوسی پور
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
اقا بنده خدا خوب بود گزارشش
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
جواد خیابانی طوری بازی رو گزارش میکرد که انگار دو تا تیم غریبه دارن با هم بازی میکنن و خیابانی طرفدار ازبکستانه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
مگه بازي گزارش گرم داشت؟ اينقدر اين آدم رو اعصابه كه صدا رو قبلش صفر كرده بودم.
رضا از اهواز
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
خیابانی اصلا بازی رو گزارش نمی کرد. همینطوری داشت واسه خودش حرف می زد. اصلا معلوم نبود حرفاش چه ربطی به بازی داره؟
سینا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
خیلی هم خوب گزارش کرد!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۵
کسی نمیدونه آفای خیابانی کی بازنشست میشه بگه مارو شاد کنه؟؟
محسن
| France |
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۵
خیابانی روی اعصابه منه. اصلا باهاش حال نمی کنم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۵
جواد خیابانی به جز چند مورد کم بازی رو گزلرش نمیکرد . توجه کنید اسمش هست "گزارشگر" یعنی باید جریان بازی رو کامل همگام و همزمان با بازی گزارش کنه .
واقعا بد بازی کردن
جای بنگر خالی بود
نمیدونم چرا از بازیکنایی استفاده کردیم که یا تو لیگ مصدوم بودن یا لازیهی موفقی نداشتن
اما همه دیدن که بازیکنایی که تو تیم باشگاهی شون هم خوب بودن امروزم خوب بودن >>>>>>>>>>>>
پاسخ ها
سپهر
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
واقعا بنگر بهترین مدافع ایران است اگر از سپاهان بازم بازیکن داشتیم کارمون راحتر بود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
اینو ولش دزاگه که در بازی قبلی ستاره بود رو از آلمان کشوندن ازبکستان بیچاره یک ثانیه هم بازی نکرد!!!
فک و فامیل های بنگر
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
جای بنگر اصلا هم خالی نبود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
شما تو کار مربی خواهشا دخالت نکن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۵
مدیران بروند با کی روش صحبت کنن و زیر آب سپاهان را بزنند. هم اعصاب کی روش خورد میشه هم بازیکن واقعا لایق و کار آمد باید بشینه بالا. مثل بنگر. حالا اگه بنگر به پرسپولیس اوکی میداد تو تیم ملی بود. عجب فوتبالی!!!!!!!
همیشه شعبون یه بارم رمضون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
داداش واسه ما کلا شعبونه!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۵
فعلا که شعبونش برا ما بود!
من که از این جور بردن اصلا احساس خوشحالی نمیکنم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
اتفاقا من از این جور بردن خیلی احساس خوشحالی میکنم
اربکستان نه عزیزم
ازبکستان
حالا یک گل زدیم
بچه ها مچکریم
پاسخ ها
ایلیا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
اونایی که منفی میدین مگه گل پیروزی رو شما زدین که از دست بچه ها ناراحتین!!!!
باز هم جام جهانی شد و باید خون به دل بشیم یه بازی خوب از ایران ببینیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
دقیقا
این بردرابه تمام ایرانیان راتبریک می گویم وابازی فوتبال همین است یک روزباخوشانسی می بریم ویک روزهم داوری برای مااشتباه می کند واقای خیابانی مثل اینکه ازبردتیم ملی ناراحت شدند
پاسخ ها
عماد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۵
بنظر من خطرناکترین تیم برای ایران قطره که میتونه حتی ایران رو حذف کنه با توجه به سابقه بازی های گذشته و نتایج عجیبی که گاها در مقابل این مدل تیمها ایران گرفته!
عدالت از نوع احمدی نژادی!
ایرانی بردییییییم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
zer nazan baba .
ناشناس
| Canada |
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
تابناک لطفا توهین ها را به نفع خودت از سانسور معاف نکن!
جواد خیابانی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
آقای ناشناس مودب باش. از من یاد بگیر ببین هم مودبم هم مسلط...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۵
تابناک فقط نظر منصفانه من و امثال من رو تایید نمیکنی. فحش و توهین رو چرا تایید میکنی؟؟
خانم معلم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۵
بچه ها دعوا نکنید یادتون رفته عربستان ما رو چطوری برد یک بار هم ما شانس آوردیم
خبرنگار
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۵
بعضی ها شورش رو درآوردند آخه چه ربطی داشت به احمدی نژاد... فقط یاد گرفتیم دلقک بازی
ناشناس 1391
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۵
ادبیات بعضیارو ببینید و قضاوت کنید
اگر 6 بازیکن اصلی تیم ازبکستان بود چه اتفاقی میافتاد؟
نمیخواهیم سریع تصمیم بگیریم ولی انصافا کیروش هم هیچ کاری نکرد و در نوع بازی هم هیچ فرقی بین بازی امروز با 10 سال پیش نبود. یک سال است که تیم را در اختیار دارد و حداقل بایست به اندازه همین یک سال تاثیر گزار می بود.
نکته بعدی هم اینکه در مصاحبه های اخیر کیروش طوری حرف زده که سقف آرزوهای او و تیم ملی شده صعود به تیم جام جهانی پس موفقیت در جام جهانی را باید کی و با چه کسی بزرگتر از کیروش تجربه کنیم؟
البته باید این را هم گفت که در این فدراسیون همین اتفاق ها هم کافی است.
به امید اینکه روزی فوتبال ملی و باشگاهی ما هم مثل والیبال و بسکتبال و فوتسال ( البته جز تیم ) باشد
پاسخ ها
اشکان
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
پروفسور! اتفاقا این نشانه هوش کیروشه که این بار با خوش شانسی هم همراه شده شما اعتراضی داری؟
ایمان
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
نخست وزیر ایالیا امروز از احتمال انحلال 3 ساله فوتبالشون بخاطر زدو بند و باند بازیهای فراگیر اخیر حرف زد
واقعا چرا ایران همچین کاری نمیکنه؟
تابناک یه نظرسنجی بذار ببین چند درصد مردم موافق تعطیلی فوتبالن تا بتونن درستش کنن
س.ا.
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
اسماعیل جون کی روش رو درست بنوییییس، ااااااااا، چند بار بگن بد آموزی وار ننویسین، ضمنا از داور و کمک داور به شدت ت ت ت ت تشکر میکنیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
اگر 6 بازیکن اصلی تیم ازبکستان بود چه اتفاقی میافتاد؟
هیچی به جای یکی هفت تا میزدیم
افشين
| Netherlands |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
مشكل كيروش نيست. اونكه جوابشو پس داده.مشكل اصلی فوتبال مملكتمونه با مديران و بازيكنهای پر مدعا و بیمحتوا كه جز پول به چيز ديگه ای فكر نميكنند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
ایران امروز خوب بازی نکرد.ولی این دلیل نمیشه که مثل گذشته رفتار کنیم دو باره همه چیز رو به گردن سر مربی بندازیم.اگر ایران امروز نمیتونه خوب بازی کنه دلیلش اینه که بازیکنای خوبی نداره و این هم برمیگرده به بازیکن سازی ما در پنج الی ده سال گذشته که افتضاح بوده اما در مورد مصاحبه کیروش به نظر من ایشون 6 واقعیت رو میبینند:1- مگه ما تا حالا چند بار از گروهمون توی جام جهانی صعود کردیم که حالا این بار صعود کنیم 2-همیشه برای رفتن به جام جهانی مشکل داشتیم واگر هم رفتیم به سختی بوده 3-بازیکنایی که در اختیار داریم اکثر شون در حد مسابقاتی مثل مرحله نهایی جام جهانی نیستند 4-بازی های تدارکاتی خوبی چه از نظر کمیت چه از نظر کیفیت به دلایل زیادی نداریم و نخواهیم داشت 5-رتبه ی ما در رده بندی فیفا 53 هست (تازه چون تو اسیا هستیم ) و در اسیا 4 که با توجه به حظور 32 تیم در جام جهانی و حضور 4 تیم اسیایی( با توجه به اینکه تیم پنجم اسیا باید با نماینده امریکای جنوبی بازی کنه!) شانس ایران از نظر اماری هم بسیار کمه 6- تیم های اسیایی نیز مثل قبل از ایران نمیترسند و جلوی ایران دارند به یک خود باوری میرسند....
در کل نمی خواهم بگم که کیروش مربی فوق العاده است بلکه به نظر من ایشون در سطح جهانی یک مربی درجه دو هست ولی نباید جایگاه ایران رو هم فراموش کنیم!در اخر هم می خواهم به نتایج کره ی جنوبی در جام های جهانی مختلف اشاره کنم که اول به حضورشون در جام جهانی تداوم بخشیدند سپس به تدریج به یک خود باوری رسیده و روز به روز در این رقابت ها بهتر بازی کردن تا جام جهانی 2002 که با میزبانی و استفاده از یکی از بهترین مربی های جهان توانستند به مقام چهارم برسند!
ایرانی ولی آبی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
باور کنید آرزوی تعطیل شدن لیگ برتر دارم لیگی که توش نامردی زیاده ..مقاله تابناک رو درمورد یکی از این مربیان دیروز خوندم ..حالم از این فوتبال کثیف به هم خورده ..میلیارد میلیارد پول نامردی میگیرن این مربیان
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
شش نه بلکه پنج.
ضمنا فقط دو تاشون ثبت بودند. ایران هم عقیلی و دژآگه رو روی نیمکت داشت.
پس مساوی!
va khak bar sare jam-e jam ke bazi ra pakhsh nakard ba in verajihaie bi samar va ziadi
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
نخوندم چی گفتی ، ولی منفی میدم تا دیگه فینگلیش ننویسی . . . . .
چه عجب بالاخره یه اعطراف دیدیم !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
عزیزم اعتراف درسته
قبل اینکه بنویسی اگه شک داری کلمه رو تو گوگل سرچ کن درستشو یاد بگیر بعد بیا نظر بده
آقا حامد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
دوست عزیز اعتراف نه اعطراف. واقعا که...
بردیا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
اعطراف?!!! منظور اعتراف بود؟؟!
ناشناس
| Switzerland |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
اعتراف نه اعطراف :D
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
اعطراف نه اعتراف مجید جان!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۵
اعطراف !!!!!!!
افتضاح ولی شیرین
اگر 6 بازیکن اصلی تیم ازبکستان بود چه اتفاقی میافتاد؟
نمیخواهیم سریع تصمیم بگیریم ولی انصافا کیروش هم هیچ کاری نکرد و در نوع بازی هم هیچ فرقی بین بازی امروز با 10 سال پیش نبود. یک سال است که تیم را در اختیار دارد و حداقل بایست به اندازه همین یک سال تاثیر گزار می بود.
نکته بعدی هم اینکه در مصاحبه های اخیر کیروش طوری حرف زده که سقف آرزوهای او و تیم ملی شده صعود به تیم جام جهانی پس موفقیت در جام جهانی را باید کی و با چه کسی بزرگتر از کیروش تجربه کنیم؟
البته باید این را هم گفت که در این فدراسیون همین اتفاق ها هم کافی است.
به امید اینکه روزی فوتبال ملی و باشگاهی ما هم مثل والیبال و بسکتبال و فوتسال ( البته جز تیم ) باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
عزیزم آقای کی روش که نمیتونه معجزه کنه!!!
تیمی که 10 ساله داره همین طوری بد بازی میکنه یه شبه طرز بازیش عوض نمیشه.در ضمن ایران خیلی با فکر بازی کرد.قبول دارم جالب بازی نکرد ولی اگر دقت میکردید میدید که تیم آرایش داشت و هر کسی سر جاش بود.
در آخر هم از سایت میخوام که الکی تیتر نزنه و تو اولین گام برای جام جهانی برای تیم ملی حاشیه درست نکنه...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
بهترین مربی را داشنه باشیم وقتی بازی تدارکاتی تداریم انتظار معجزه نداشته باشید.
ابراهیم
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
دوست عزیز بهونه بنی اسراییلی در نیار اگه قشنگ بازی میکردیم و میباختیم چی میگفتی بازم میومدی انتقاد میکردی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
جناب ناشناس عزیز ممکنه بفرمائید کجای تیم آرایش داشت؟! .... واقعا چند درصد پاس های بازیکنها به هم می رسید ؟ در طول بازی هم چند پاس در موقعیتی که بازیکنی از ایران وجود نداشت ارسال شد؟ خواهشا بیخود اشتباهات رو لاپوشانی نکنید. من که دیگه بازیهای ایران رو نگاه نمیکنم چون جزء حرص و جوش خوردن واسه ما مردم چیزی نداره
s
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
در فوتبال امروز در حال حاضر یک بازیکن با کیفیت 10 سال قبل نداریم بنابراین نباید انتظاری داشته باشیم.فعلا هم و غم بازیکنان گرفتن سقف قرارداد است و کیفیت بازی مهم نیست
مهم اینکه بردیم
خیلیم حال دادش
پاسخ ها
سعید
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
شما با همین بردها سرگرم باش تا اموراتت بگذره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
نوکرتم داداش قابل تو رو نداشت
اگر 6 بازیکن اصلی تیم ازبکستان بود چه اتفاقی میافتاد؟
نمیخواهیم سریع تصمیم بگیریم ولی انصافا کیروش هم هیچ کاری نکرد و در نوع بازی هم هیچ فرقی بین بازی امروز با 10 سال پیش نبود. یک سال است که تیم را در اختیار دارد و حداقل بایست به اندازه همین یک سال تاثیر گزار می بود.
نکته بعدی هم اینکه در مصاحبه های اخیر کیروش طوری حرف زده که سقف آرزوهای او و تیم ملی شده صعود به تیم جام جهانی پس موفقیت در جام جهانی را باید کی و با چه کسی بزرگتر از کیروش تجربه کنیم؟
البته باید این را هم گفت که در این فدراسیون همین اتفاق ها هم کافی است.
به امید اینکه روزی فوتبال ملی و باشگاهی ما هم مثل والیبال و بسکتبال و فوتسال ( البته جز تیم 2012 ) باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
چند بار اینو می گی ؟بابا
تابناکم که انگار خوابه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
یه متن نوشتی شصت دفعه کپی پیست کردی
عزیزم یه کم صبر داشته باش عمو تابناک سرش شلوغه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۵
داداش فهميديم بلدي نظر بدي.سرويسمون كردي ول كن
عجب شانسی آوردیم، در حد تیم ملی
پاسخ ها
ساسان
| Germany |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
آره دادا دمت گرم شانس آوردیم در حد تیم ملی
سلام.به همه مردم ايران تبريك ميگم اين بردو. اينجاست كه فرق مربي با تجربه و كار بلد با تازه كارو اماتور مشخص ميشه.دقيقا بركس بازي با عربستانو علي دايي
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
مرسی داداش حال کردم از نظرت.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۵
باريكلا
دمش گرم محمدرضا خلعتبری بچه مازندرانی تیم ملی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
شیر که رشتی شد!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
انصافا مهدِ استعدادپروریه فوتباله شمال
کاش یکم مدیریت و تیمداریم بلد بودن!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
جناب ناشناس شما اول برو جغرافیای چهارم دبستان رو بخون بعد بیا نظر بده. آفرین کوچولو
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
همه ما ایرانی هستیم قبیله گرایی و طایفه بازی ممنوع است مهم منافع ملی است و بس.
موافقید که بردیم ولی بمون نچسبید؟
پاسخ ها
ولی غلامی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
ببین هرچی هم باشه مهم برد هستش که بدست آوردیم، اینش چسبید
یزدان
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
اتفاقا خیلی هم چسبید .
تا حالا اینقدر از زدن یه گل خوشحال نشده بودم .
همین ازبکستان بود که تیم فوتسال ما رو از رسیدن به قهرمانی آسیا باز داشت .
اینجا انتقام گرفتیم ، البته با کمک رحمتی و داور !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
نه خیلی هم چسبید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
اتفاقا چون برای تساوی اماده شده بودیم و ترس از گل خوردن هم داشتیم خیلی چسبید!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۵
اقای یزدان عزیز اون تیمی که مارو از رسیدن به فنال بازداشت تایلند بود نه ازبکستان اره عزیز یه کم دقت کن
آخ من قربون این داور ژاپنی بشم که گل ازبکستان ندید چه حالی داد صدای داد کشیدنم سرکوچه هم شنیده شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
عزیزم ! اینطوری داد نزن! تا آخر بازیها خیلی مونده! بخوای مواظب خودت نباشی باد میکنه ها!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
دمش گرم داور به این میگن !!!
حالا که دیگه اختیار لیوان آبم دست خودشونه بازم که فوتبال و فوتسال به روغن سوزی افتادن ...
داور متشکریم
مهاجمان یی دقت ازبکستان متشکریم
شانس متشکریم
رحمتی متشکریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
ای ول
این برد از برکت تراکتور سازی تبریز پرطرفدارترین تیم جهان بود آیا هنوز به شایستگی تراختور شک دارین؟؟؟ آیا وقتش نیست تهرانی ها و اصفهانی ها به تراختور سر تعظیم فرود کنند؟؟
درود بر محمد ابراهیمی بازیکن تراختوری تیم ملی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
خدا شفات بده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
عزیز ابراهیمی که نیمه تمام نشده تعویض شد
امین
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
چه ربطی داره؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
کدوم کانال رو تو تماشا کردی؟ فوتبال ایران رو تو شبکه 3 نشون داد ها! فکر می کنم زده بوده شبکه استانی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
میشه دست از این قبیله بازی و طایفه گری بردارید تا همه زیر یک پرچم باشیم؟
قاسم
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
تراکتور و سپاهان نداره اصل اینکه در خدمت تیم ایران بزرگ باشه
محمدم
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
ولش کن سربه سرش نزارید بنده خدافکرمیکنه نیمه اول تموم نشده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
خیلی ...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۵
آخه داداشم، تعصب بی خود که جواب عکس میده. چرا چیزی میگی که اینجوری جواب بشنوی؟ نمی دونم سن و سالت چقدره. شاید واقعا خیلی بی تجربه هستی. سعی کن این تجربه برات به درد بخوره تا الکی تعصب نشونن ندی، در هیچ موردی. فقط باعث خنده ی بقیه میشی ... مگر اینه دوست داشته باشی مردمو بخندونی. این خوبه، ولی باعت رنجش دوستداران تیمت میشی. گاهی ساکت موندن ارزشش خیلی بیشتره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۵
جان؟؟؟؟!!!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۵
داور متشکریم
مهاجمان یی دقت ازبکستان متشکریم
شانس متشکریم
رحمتی متشکریم
زمین و زمان و شانس و بخت و اقبال و یار دوازدهم و سیزدهم و چهاردهم (به انضمام و دو کمک مربی) و ... نیز متشکریم
ما که از تیم ملی مون چیز خاصی ندیدیم، خدارو شکر بازی با برد تموم شد و ضعف فنی تیم رو این سری با این برد میشه نادیده گرفت اما باید یه فکری اساسی کردش
حالا میتونین ثمره های تراکتور رو تو تیم ملی هم ببینین
پاسخ ها
ولی غلامی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
تو خوبی بازیکنتون که همون نیمه اول تعویض شد
تبریز
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
عزیزم اگه تعویض نمیشد تیم ملی چنتا گل میخورد به نظرت ؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
تراکتور کیلو چنده بابا جمع کن توهم زدی اصلا تراکتور یه بازیکن داشت که تعویض شد نیمه اول
عجب پاسی داد این کریم انصاری فرد یک ضرب توپ فرستاد زیر پای خلعتبری اونم یه ضرب کاری کرد 3 متر من پریدم هوا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
یعنی از ازبکستان یه کاری کرد شما 3 متر پریدی هوا؟! بابا دمش گرم! دفعه بعد جلوی تلوزیون نشستم حواسم باشه!!
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
کار اصلی رو تیموریان کرد که 2 نفر رو با قدرت بدنی جا گذاشت
ابی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
حرکت اصلی گل از اندو تیموریان شروع شد...
مژی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۵
ایول کریم ایول خلعتبری
واقعا افتضاح بازی کردن و خوشانس بودیم که بردیم!!
اگر بخوان تو بازی های بعد اینجوری بازی بکنن به مشکل میخوریم.
مسخره مسخره !
اینم مربی تاپ کلاس بالای جهانی !
بکش زیرش ، پرتاب اوت ، بزن بره فعلاً ، اینم تاکتیک ما !!!
یکی بگه کی روش چیکار داره میکنه ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
فکر کنم شما اصلا بازی رو ندیدی 90 دقیقه توپ و میدون دست ما بود و ازبک ه ارو لوله کرده بودیم !!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۵
زود قضاوت نکن عزیز
هنوز تیم کاملا ارنج نشده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۵
خیلی بی انصافیه واقعا
تعویضا واقعا شاهکار بود تازه ازبکستان را دست کم گرفتیم همه ی تیما دارن پیشرفت می کنند
بردیم ولی خدایی شانسی بردیم ولی در کل عالی شد..حالا معلوم شد تیم نتیجه گرا بیشتر شادی میاره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
واقعا این بازی جز فضیحت چیزی نداشت! وقتی بازیکنامون تپ و تپ زمین می خوردند یاد بازی عربها مقابل خودمون افتادم! وقت تلف کردن و قبول نکردن گل حریف و نگرفتن خطای بازیکن ما که منجر به گل شد و ...
نفسمان را گرفتن تا بردند
دوستان توجه کنید تیم ملی تو یک موقعیت عالی و ایده آل برای رفتن به جام جهانی برزیل قرار داره ایران با این 3امتیاز بازی بعد تو ورزشگاه آزادی با 100 هزار هوادار میزبان قطره بعدش با لبنان بازی داریم که این 6 امتیاز میتونیم به راحتی بدست بیاریم.بعد از لبنان هم تو تهران با کره بازی داریم که با حمایت 120 هزار نفر میشه کره رو شکست داد البته مساوی هم نتیجه خوبی محسوب میشه .بازی بعدش هم با ازبکستان تو تهرانه اون بازی ان شاالله جشن صعود زودهنگام و قطعی به جام جهانی رو میگیریم
دو بازی آخرمون هم تشریفاتی میشه
پاسخ ها
سالار
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
داداش از خواب بیدار شو، با این بازی از قطر و لبنان نبازیم خیلیهههه
ولی غلامی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
عمراً اگه "دو بازی آخرمون هم تشریفاتی میشه " همیشه و همه جا صعود تیم ما باید به اما و اگر بکشه
مهدی
| United States |
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
از خواب بیدار شو حاجی.
همیشه که قرار نیست اینقدر خوش شانس باشیم.
اکی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
تند نرو برادر. اینجوری که شما گاز میدین یهو دیدی جام جهانی هم الکی الکی افتاد توی دستمون. فقط یه بازی رو بردیم اونم به زور شانس
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
خوب شد با احتساب شما زود رفتیم جام جهانی! وگرنه تو استادیوم 200 هزار نفر رو جا میدادی!!
س.احمدی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
حسین جان، حسیییین جان پاشو عزیزم صبح شده، باز مدرسه ات دیر میشه هااااا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
بچه ها بسه دیگه! اشتباه کرد ! حالا ولش کنین دیگه!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
عزیزم خیلی وقته که آزادی دیگه 120 هزارتا توش جا نمی گیره. البته با این روحیه ای که شما داری این که نگفتی 200 هزارتا تعجب داره. یه آبی بنوش و آرام باش و لحظاتی به نوشته هات فکر کن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
حاجی من دارم آمریکای جنوبی رو دنبال می کنم ببینم باید با چه تیمی بازی کنیم!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۵
آقاپس یه دفعه اینم بگو تو جام جهانی با کیا همگروهیم؟
با این نحوه بازی کردن به جام جهانی نرویم بهتر است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
احسنت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
دقیقا این طور بازی کردن در صورت صعود هم چیزی جز ابرو ریزی برای ایران نداره.دلم به حال روز فوتسال ایران میسوزه که چرا تیم به این پر افتخاری که دارم بهش مٍل بازیکنان بی حال فوتبالیست بهاء بهشون مسولان نمیدن.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
لقل
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
سلام
واقعا افتضاح بازی کردن و خوشانس بودیم که بردیم!!
اگر بخوان تو بازی های بعد اینجوری بازی بکنن به مشکل میخوریم.
با سلام ..متاسفانه شما تاکتیک آقای کیروش را متوجه نشده اید ...درست است که پس از چندین سال حال برای یک بازی هم داور اشتباه کرد که اینم امر بدیلی نیست ..صمناً اگر گزارش میدهید درست خبر رسانی کنید چون انصاری فر به خلعتبری پاس نداد و این خسرو حیدری بود ...متاسفانه شما هم با مجری گزارشگر که بجای اینکه به مردم روحیه بدهد ..هی تو سر خودش میزد که چرا داور برای ازبکها گل را حساب نکرد ...بله ما مردیم تا بازی را بردیم ولی چیزی که ما را کشت مجری تلویزیون خودمان بود
آرش رئیسی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
نه دوست عزیز انصاریفرد پاس داد مهم اینه که ایران گل زد ما بقیش حاشیست
شهرام
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
باهوش پاس گل رو انصاری فرد داد کور بودی ندیدی از این و اون اشکال نگیر
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
آرش جان! گلم! پاس گل رو انصاری فر داد قشنگم!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
برادر خیابانی تو سرش نزد فقط حقیقت رو گفت
تو هم به دل نگیر یه طورید میشه ها!
آشنا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
آقای رئیسی عزیز. حداقل صحنه گل رو دوبار میدیدی بعد میومدی نظر بدی و ایراد بگیری. حالا باز خوبه حیدری تو زمین بوده وگرنه بعید میدونم اونو هم بشناسی. ولی با گزارش های افتضاح خیابانی موافقم. باید صدای تلویزیون رو بست.
ابی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
اصل پایه گل یه استقلالی به نام آندو تیموریان ریخت حالا خسرو حیدری یا اندو فرقی نداره بالاخره کار اساسی یه ابی کرد..
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۵
آبی جان برو تو سایت استقلال نظرتو بده اینجا در مورد تیم ملی ایران بحث می کنیم . من این خصلت رو تو استقلالی های دیگه هم دیدم . اگه مثلا یه پرسپولیسی تو تیم ملی خوب هم بازی کنه چشاشون رو می بندن و میگن بده !!!
در نومیدی بسی امید است
پایان شب سیه سفید است
البته این پیروزی در شب میلاد مولا علی ( ع )
واقعا به معجزه شباهت داشت اما باید برای
بازیهای بعدی تفکرات پوسیده بازی دادن به
بازیکنان نام آور سابق و بی انگیزه را رها کنیم
ملیجک مارادونا افتخار ایرانیا
درسته خوب بازی نکردیم ولی پیروزی شیرینی بود. امیدوارم وضعیت تیم ملی روز به روز بهتر بشه. به نوبه خودم تبریک میگم...
خیلی حال داد :d
عجب تعویضی کرد این کیروش با اومدن همزمان خلعتبری و انصاری فرد که یکی پاس داد و یکی گل زد کیروش نشون داد چه مربی خوش فکر و حرفه ای هست
شاه نامه رو آخر بازی شمردند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
چه خبر؟ خوبی؟!
ایران همیشه سربلند
البته فوتبال روی تلخشو به ازبکستان نشون داد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
ناز نفست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
آقای یزد! ایران مدتهاست که طعم سربلندی رو نچشیده! البته با داشتن مدیران لایق مملکتی انتظاری هم جز این نیست!
تبریک میگم بهشون ولی امیدوارم در بازی های بعدی بهتر ظاهر بشن.
پاسخ ها
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
خوشم آمد گزارشگر شبکه قطری alkass داشت از حال میرفت ، وقتی که ایران گل زد ، یه راست خداحافظی کرد و رفت .
این اوضاع خطرناکه ازبکستان با یه لشگرغایب تا شکست ایران پیش رفت
ناجوانمردانه ترین برد تاریخ ایران
پاسخ ها
امین
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
ناجوانمردانه چرا؟ اشتباهات داوری جزئی از فوتباله. شما نیمه نهایی جام ملتهای آسیا 1992 در امارات را یادت می آید؟ ایران ضربه کاشته زد و گلر عربستان برگرداند و خداداد عزیزی یگ گل قشنگ زد ولی جمال قاندول داور مصری آفساید گرفت و ایران نهایتاً در پنالتی باخت. اونجا ناجوانمردانه نبود؟
شانس آورديم اين چه جور تركيبي بود؟
اردوی دو هفته ای با هزینه سر سام آور ( آن هم در شرایطی که مردم در بدترین شرایط اقتصادی هستند) نتیجه اش شده تیم دست و پا بسته ای که در مقابل نصف تیم ازبکستان حرفی برای گفتن نداشت و اگر لطف داور ، شانس ، درخشش رحمتی ، بی دقتی مهاجمان حریف ، و نبوغ فردی در دقایق آخر نبود مشخص نبود چه میشد
راستی تیم والیبال که با دو بازی عالی دل میلیونها ایرانی را شاد کرد چقدر هزینه کرده؟
تورو خدا بیایید فوتبال را تعطیل کنیم و به بقیه رشته ها بپردازیم یا نه اصلا پولشو بریزیم دور
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
چیه میخاستی مثل تیم افغانستان برن تو چادر تمرین کنن بهونه نیارین دیگه حالا بردیم بزار شاد باشن ملت
برد چلسی مقابل بارسا و بایرن به مراتب شرافتمندانه تر از برد ایران برابر ازبکستان بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Switzerland |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
اشتباه داوری چه ربطی به شرافت تیم ما داره ؟!
شانسی آوردیم!
بازی بد از یه طرف این گزارش خیابانی از 100 طرف آدم رو حرص میده!
viva iran
با اضافه شدن اشکان دژاگه تیم جون بیشتری میگیره
خدا رو شکر
ولی اگه بخوایم بقیه بازی ها رو هم اینجوری بازی کنیم دیگه نباید به جام جهانی فکر کرد
خیلی بد بازی کردیم/ فقط رحمتی عالی بود
سید مهدی رحمتی قربون جدت شب تولد مولا علی (ع) خوب حالی بهمون دادی
پاسخ ها
Blue Girl
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
واقعا اگه رحمتی نبود سوراخ سوراخ شده بودیم!!!دمش گرم!!
تيم ايران بازيكنان اصلي خود را در زمين نداشت و اين مسأله باعث شد كه كار تيم ملي ايران در برابر تيم ملي ازبكستان سخت شود و با زحمت و سختي فراوان پيروز اين مسابقه نقس گير شود.
پاسخ ها
هادی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۵
مگه ازیکستان داشت؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
تیم ما با اینکه دو گل از ازبکستان عقب بود ولی خوشبختانه یک هیچ این تیم رو از پیش رو برداشت.
خوب شد ما جای ازبکستان نبودیم
به همه مردم ایران تبریک میگم
منکه باورم نمیشد مقابل ازبکستان اینجور بد و به سبک چلسی بازی کنیم ولی خداروشکر چه گل سطح بالایی زدیم
من که داد زدم سرم درد گرفت
ازبکستان هم چوب بازی احساسی خودش رو در دقایق پایانی خورد ....
پاسخ ها
ناشناس
| Switzerland |
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
اگر تیم ما بعد از سالها دفاع تیمی رو یاد بگیره و بتونه به وقتش به سبک چلسی بازی کنه اتفاق بسیار خوبی افتاده !
یادمون نره تیم های ما 10 ساله که در دفاع تیمی افتضاح عمل میکنن.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
خیلی بد بازی کردیم
من تو این چند ساله هیچ وقت ایرانو اینقدر ضعیف و عاجز ندیده بودم
این همه ما روی تلخ فوتبال و ناداوری ها رو دیدیم این بار بزار بهمون بگن لوک خوش شانس مهم اینه که بردیم به امید بازی های بهتر در روزهای آینده
برزیل ما داریم میایم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
ما رو هم میبری داداش؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۵
رفتی اونجا مراقب تفاوت های فرهنگی باش!
خیلی رک بگم، حقمون برد نبود...
بهتره خودمون رو به این بردهای شانسی دلخوش نکنیم
با اين تيم ايران فقط سطح جام جهاني پايين مياد.
پاسخ ها
amir
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۵
دوست عزیز من ، حتما با صعود تیم های لاشخور عربی سطح مسابقات جام جهانی بالاتر و بالاتر می ره !!!
من به تیممون امیدوارم
زوج انصاری فرد- خلعتبری منو یاد زوج دایی-عزیزی انداخت.
پاسخ ها
نواب
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
هه!! جالب بود!! ابراهیمیم منو یاد مهدوی کیا انداخت!!!
تابناک نیمه پر لیوان رو ببین!! مهم نتیجه بود که گرفتیم.
کی روش کارایی میکنه که مخصوص خودشه
حال کردم
شانسی آوردیم!
بازی بد از یه طرف این گزارش خیابانی از 100 طرف آدم رو حرص میده!
باز هم فوتبال شباهتهای عجیبش را با کل
زندگی ما نشان داد . شاید بتوان گفت شانس
هم طرف کسی می آید که همت و پایمردی داشته باشد . درست مانند بازی تار یخی
بچه های سر بلند ما با استرالیا . اما این بار
انصاری فر و خلعتبری یاد شاهکار دایی و خداداد
را زنده کردند . به امید بردهای قاطع در آینده
خیلی جالبه دوستان با یه بازی کیروش یکی از بزرگترین تئوریسین ها رو زیر سوال میبرن!

فوتبالیا میدونن توو فوتبال هست از این چیزا.افتضاح بودیم اما بردیم تموم شد حالا خوشحالیم
من به تیممون امیدوارم
زوج انصاری فرد- خلعتبری منو یاد زوج دایی-عزیزی انداخت.
بردیم خدا رو شکر اما سقف آرزوهایمان نباید صعود به جام جهانی باشه
اگر بازیکنان ایران اینجوری ادامه بدن عمرا بریم جام جهانی.در طول بازی آرزو به دل موندیم که یکی از پاسهاشون به مقصد برسه من اگر جای مسئولان بودم برای اینجور بازی کردن هر بازی بیشتر از 10هزار تومن خرجشون نمیکردم آخه اینم شد بازی کردن؟
خیلی جالبه دوستان با یه بازی کیروش یکی از بزرگترین تئوریسین ها رو زیر سوال میبرن!

فوتبالیا میدونن توو فوتبال هست از این چیزا.افتضاح بودیم اما بردیم تموم شد حالا خوشحالیم
تو را به خدا تا کی خیابانی اعصاب خورد کن باید اعصاب ما را خورد کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Switzerland |
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
جواد خیابانی :
حالا خسرو حیدری به زمین میاد که با سانتر های خوبش خط حمله ما رو صاحب موقعیت کنه ...
اما خب ...
ما که خط حمله نداریم =)))
پرویز مظلومی باید سرمربی تیم ملی بشه فقط پرویز خان منتظریم
پاسخ ها
ناشناس
| Switzerland |
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
چقدر گرفتی تبلیغ کنی ؟ کم به استقلال آسیب زد بیاد تیم ملی ؟!
حسن
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
خواب دیدی خوشه
amir
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۵
آقا شعبون ، مثل اینکه در دیار فرنگ بازیهای استقلال را پخش نمی کنن یا درست بازیها رو پیگیری نمی کنی .
مژی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۵
آره هر وقت خواستیم به تیم ملی افغانستان و مالدیو و بورکینوفاسو و ... ببازیم مظلومی رو سر مربی انتخاب میکنیم!!!!!!!
بازی تموم شد و ما همه شدیم کارشناس هیچکی اینو نمیگه که کیروش با تعویض طلایش گل تو خونه حریف زد. بابا همه بازی رو دیدن قبول دارم خوب بازی نکردیم تازه اولین بازی تو خونه حریف سخته کیروش مربی خوبیه این دلیل نمیشه که همه بازی ها رو چند هیچ ببره
تیم ما عملا داشت با وجود کریمی و جباری 9 نفره بود
پاسخ ها
ناشناس
| Switzerland |
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
کریمی که کلا بازیکن دونده ای نیست اما جباری رو موافقم. کلا تیم ما چند تا اشتباه توی ارنج داشت که هافبک های چپ و راست و وسط ( پژمان نوری - کریمی - جباری ) و دفاع راست ( ماهینی ) و نوک حمله ( ابراهیمی ) از جمله این اشتباهات بودند.
از تعویض های کی روش مشخص بود که خودش هم متوجه شد !
یزدان
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
نه جان من ، خودت فهمیدی چی گفتی ؟
با وجود علی کریمی و جباری 9 نفره بود ؟؟؟!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۵
کریمی که بیشتر بازی تو خط حمله بود ولی با این حال چند بار من تو دفاع دیدمش یعنی از خط حمله تا دفاع تاکسی میگرفت میومد؟؟!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۵
جباری که نای راه رفتن هم نداشت
دلم واسه ازبکا سوخت
یه بارم شده ما ازین شانسا اوردیم !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۵
همیشه داوری به ضرر ما بوده حالا یکبار هم به نفع ما شده.
مدل عربی بردیم
مهاجم تمام کننده شش دانگ نداریم درست
درست مثل بازیهای باشگاهی که در یک بازی برای دو تیم بعضی مواقع 10 موقعیت گل بوجود می آید ولی یک یا دو یا در بهترین شرایط سه گل به ثمر میرسد ولی در تیم ملی حتی یک موقعیت گل هم نداشتیم
ولی اگه با وجود کریمی جباری تیموریان و حیدری و این هافبک ها نتوانیم موقعیت ایجاد کنیم مشخص است که مشکل از جای دیگری است و از مربی بزرگی مثل کیروش انتظار این است که این معضل را بر طرف کند
سیستم تیم ملی حتی علی اصغری هم نبود
خدا رو شکر
خدا رو شکر
بازی وحشتناک بود. این دیگه چه تیمی ایه؟ نه استراتژی دفاعی ، نه تفکر هجومی ، نه توانایی حفظ توپ! نه ارسال حتی یک پاس صحیح! کی روش کی روش که میگند ، همینه؟ ! بابا ،فوتبال را تعطیل و والیبال را حمایت کنیم. چهره والیبالیستها یمان را بنگرید و با فوتبالیستهای پرمدعای اکثرا مسئله دار مقایسه کنید. آیا جز عشق درچهره جوانان والیبالیست و جز بی انگیزگی در چهره پابه توپان بی جنبه چیز دیگری قابل مشاهده است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Switzerland |
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
آقا حمید به نظر من تیم ما با فرصت کوتاهی که داشت خوب کار کرد. فراموش نکنیم همین ازبکستان ژاپن رو در خانه ژاپن شکست داده بود. تیم ما هم به مرور زمان آماده میشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۵
بازی دوستانه با موریتانی و البانی این چیزا رو هم داره!!!
خدا رو شکر
بابا این چه وضعشه
آقای آرش رئیسی
نه عزیزم تیموریان توپ را داد به کریم او هم پاش داد خلعتبری زد تو گل
تو که اشتباه میگیری یه کم دقت کن
خوبه صحنه پاس رو حداقل 15 بار نشود داد
با توجه به اشتباه داور در نپذیرفتن گل ازبکستان، به نظر من ایران باید به عنوان بازی جوانمردانه یک گل به خودی می‌زد، ارزشش بیشتر از بردن بود (تازه ممکن بود با وجود آن باز هم ببریم).

در این صورت این اخلاق جوانمردانهٔ ایرانی مثل توپ صدا می‌کرد و در تاریخ فوتبال به عنوان یک افتخار جاودانه و شاهکار بازی جوانمردانه ثبت می‌شد و مقامات فیفا و رسانه‌های دنیا بهش می‌پرداختند. برای بهبود چهرهٔ بین‌المللی ایران هم خیلی مفید بود. ضمن این که حقی هم از کسی ضایع نمی‌شد.

خیلی دوست دارم بدونم نظر بقیه در این باره چیه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
آخه برادر من اون کار در حالتیه که خود بازیکنان تیم بدونن که اشتباهی شده نه در اینجا که از طریق دوربین هم بعد چند بار جلو عقب کردن تماشاگر تلویزیونی متوجه شد...
لطفا کمی دقت کنید...

بعد هم به قول معروف همیشه شعبون یه بارم رمضون
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
خوبی تو ؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
یاد پت و مت افتادم D:
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
:)))))))))))))))))))))
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
با توجه به واکنش بسیار منفی بقیه به پیشنهادم، فکر می‌کنم جامعهٔ ما چندان ارزشی برای بازی جوانمردانه قائل نیست، به خصوص اگر در تقابل با ملی‌گرایی قرار بگیرد.
ولی غلامی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
نظر بقیه هم از منفی هایی که بهت دادن معلومه!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
به یکی بگو دستش رو بذاره رو پیشونیت ببینه تب نداری؟
احسان
| Denmark |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
به نظرم آلمانها هم باید یک گل به خودی میزدن بازی با انگلیس. اینهمه پنالتی اشتباه هم داورا میگیرن، بقیه باید گل به خودی بزنن. اصلا یه قانون گل به خودی بذارن، نظرت چیه
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
مردم از خنده )))))))))))) . عزیز من بازی جوانمردانه که به این چیزا نیست . تازه اگه این کارو می کردیم دنیا بهمون می خندید. بالاخره این اتفاقات جزئی از فوتبال که هیچ جزئی از زندگیه. تیم خوب تیمیه که خودشو برا حوادث آماده کنه. در ضمن یه تیم آماده تو کل تورنمنت خودشو نشون میده . آینده نشون میده کدوم تیم مستخق تره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
چون دیدم از فوتبال هیچی نمیدونی بهت مثبت دادم برو حالشو ببر :))
من تعجبم از اینه که به غیر از پاس سالم و زیبای کریم و چند پاس انگشت شمار نصفه و نیمه چرا بچه ها تا این اندازه هول بازی میکردند.آقای سرمربی لطفا" با بازیکنان فقط تمرین پاسکاری کنید.چون تا حفظ توپی در کار نباشه گلی هم در کار نیست.البته این دفعه کلا" شانس آوردیم که بدون حفظ توپ بازی را بردیم.
مهم 3 امتیاز بود که گرفتیم خدارو شکر.بعضی از دوستان باید واقع بین باشند این اولین بازی رسمی و مهم کیروش بود باید به او وبازیکنان فرصت داد تا بهتر بشن....یادتون نره دیشب پرتغال 3تا از ترکیه خورد وایتالیا 3تا از روسیه.
گه به تو حلقشون با این بازیشون ولی بازم خوبه که بردن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
تابی جون هر کی فحش بده نظرشو میذاری؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
این یارو مؤدبه فامیل تابناک بود که نظرش رو گذاشت یا نکنه خود تابناک بود؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۵
لطفا این نظر را حذف کنید
خداییش این خیابانی هم خیلی گیجه ...
تا آخر نیمه اول نفهمیده بود که صدای تماشاگرا مال این بازی نیست .... توپ دست مدافع های ازبک بود که صدای تماشاگرا بلند شد ..میگه تماشاگرا نیم خیز میشن .....نمیدونم تا کی باید این خیابانی رو تحمل کنیم
به همه مردم ایران تبریک میگم
منکه باورم نمیشد مقابل ازبکستان اینجور بد و به سبک چلسی بازی کنیم ولی خداروشکر چه گل سطح بالایی زدیم
من که داد زدم سرم درد گرفت
ازبکستان هم چوب بازی احساسی خودش رو در دقایق پایانی خورد ....
کی روش هم مثل مربی های دیگه مون جرئت تعویض بازیکنانی مثل نکونام رو حتی در صورت عدم آمادگی و بازی بد نداره...
پاسخ ها
ناشناس
| Switzerland |
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
وقتی بازی رو بدون خلعتبری و عقیلی و رضایی و ... شروع کرد نشون داد جرات داره اما دوست ناشناس، کدوم جایگزین رو برای نکونام یا کریمی داریم ؟ مثلا زارع اگر بود بهتر از نکونام کار می کرد ؟ یا جباری و محمد نوری بهتر از کریمی هستن ؟!
قلب همه بچه های بابلسر به عشق تیم ملی می تپد درود بر کارلوس کیروش
خدا رو شکر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
بابا تو هم بیخیال دیگه. از بالا تا پائین نوشتی خداروشکر
تفکرات کیروش پیروز شد.
با این تیم ضعیفی که داریم اما مربی فهیمی داریم،امید ما هم فقط به ایشونه
دوستان توجه داشته باشید همین تیم ازبکستان اخیراً در مرحله ی اول مقدماتی توانست تیم ژاپن را در ژاپن شکست دهد. مطمئن باشید ازبکستان یکی از مدعیان صعود است. به نظر من تیم فوتبالمان عاقلانه ترین بازی تاریخش را انجام داد. در ادامه ی مسابقات از ازبکستان بیشتر خواهید شنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
بابا نوستر آدامس!! پیش بینی! تحلیلگر مسائل فوتبال! دکتر صدر
شانس اورديم وگرنه له شده بوديم
benazar man tactic keirosh giavab dad
من موندم چرا کریمی باید تا اخر تو زمین باشه وقتی عملا تو زمین تعطیله خوب شد جباری رو هم کشید بیرون خیلی رو مخ بود ولی خدا رو شکر بردیم
پاسخ ها
س
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
من فکر کردم جباری از نیمه دوم وارد زمین شده است!!!!!
من موندم چرا کریمی باید تا اخر تو زمین باشه وقتی عملا تو زمین تعطیله خوب شد جباری رو هم کشید بیرون خیلی رو مخ بود ولی خدا رو شکر بردیم
خدا رو شکر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۵
خفه مون کردی ول کن دیگه
مطمئن باشید ازبکستان به مرحله ی بعد صعود می کند.
متاسفم برا هم میهنان ایرانیمون. آخه با یه بازی نفسگیر چرا نسخه مربی رو می پیچونین. ازبکستان مگه تیم ضعیفی بود که انتظار برد راحت ازش دارید؟ بعد عمری یه مربی تراز اول آوردیم داره تیمو می بره جلو. تو 9 تا بازی باخت نداشته. فقط تو یه بازی تدارکاتی مقابل آلبانی با بازیکنای ذخیره باخته. انصافا من که این مربی رو کنار زمین تیم ایران می بینم دلم قرص می شه واقعا شخصیب کاریزماتیکی داره. تو این بازی اگه از دژاگه استفاده می کرد بد نبود ولی دو تا تعویض حیاتی کرد که یکی پاس گل داد، اون یکی گل زد. دمش گرم. خدا تیم ملی و کی روش رو از گزندژورنالیستای دلال و شبکه مافیاییشون حفظ کنه. آمین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
یکی از همین دلال ها و تنگ نظر ها سایت تابناک هست که داره برد تیم ملی رو کمرنگ جلوه میده..تابناک اینو بدون عرق ملی ما با مطالب ضد ملی تو از بین نمیره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
یاد برانکوی بیچاره افتادم توی جام جهانی ۲۰۰۶
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
امین
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
درکت میکنم با چه حالتی این کامنت رو نوشتی. حالا برو یه لیوان آب بخور، آفرین پاشو پسرم!
ف
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۵
موافقم هموطن
این مربی تاحالا نتوانست از بازیکنان بازی بگیرد.تا بازی بعدی صبر می کنیم تا تیم هماهنگ بشه و بهانه ای نباشه.در شان ایران نبود که در مقابل ازبکها دقایق زیادی بدون مهاجم بازی کنیم.
خدا رو شکر
به همه مردم ایران تبریک میگم
منکه باورم نمیشد مقابل ازبکستان اینجور بد و به سبک چلسی بازی کنیم ولی خداروشکر چه گل سطح بالایی زدیم
من که داد زدم سرم درد گرفت
ازبکستان هم چوب بازی احساسی خودش رو در دقایق پایانی خورد ....
اوضاع تیم ملی واقعا خرابه خدا کنه تا آخر بازیها همین قدر خوش شانس باشیم و داورها هم همین قدر از مرحله پرت باشن
خداییش این خیابانی هم خیلی گیجه ...
تا آخر نیمه اول نفهمیده بود که صدای تماشاگرا مال این بازی نیست .... توپ دست مدافع های ازبک بود که صدای تماشاگرا بلند شد ..میگه تماشاگرا نیم خیز میشن .....نمیدونم تا کی باید این خیابانی رو تحمل کنیم
یعنی ازبکستان اینقدر تیم بزرگی بود که ما باید اینجور تدافعی و دست و پا بسته جلوش بازی کنیم؟!!!
پاسخ ها
یزدان
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
پاختاکور با همین بازیکنان ازبک ، قهرمان کره را در کره شکست داد و جز 8 تیم برتر آسیا شد .
همین تیم ازبکستان در جام ملتهای آسیا قبل سوم شد .
همین ازبکستان ژاپن را در خانه اش شمست داد ، هر چند اون بازی برای زاپن تشریفاتی بود .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۵
جناب یزدان اگر به نظر شما ازبکستان تیم بزرگی هست همون بهتر که به جام جهانی نریم چون اونجا دیگه جلوی تیم هائی مثل اسپانیا و ایتالیا و ..... باید 11 نفری بچه ها بچپن توی دروازه.
من موندم چرا کریمی باید تا اخر تو زمین باشه وقتی عملا تو زمین تعطیله خوب شد جباری رو هم کشید بیرون خیلی رو مخ بود ولی خدا رو شکر بردیم
بابا شما دیگه خیلی آرمانگرایی
اوضاع تیم ملی واقعا خرابه خدا کنه تا آخر بازیها همین قدر خوش شانس باشیم و داورها هم همین قدر از مرحله پرت باشن
فقط رحمتی تیم را نجات داد. البته داور هم بی تاثیر نبود!
به نظر من بازیکنان ما بیشتر به فکر ساق هایشان هستند تا پیروزی تیم و تا هم دل نشوند و با هم فعل خواستن را صرف نکنند صعود نخواهیم کرد.امروز هم فوتبال روی خوش خود را به ما نشان داد.به امید پیروزی های دلچسب.
این مربی تاحالا نتوانست از بازیکنان بازی بگیرد.تا بازی بعدی صبر می کنیم تا تیم هماهنگ بشه و بهانه ای نباشه.در شان ایران نبود که در مقابل ازبکها دقایق زیادی بدون مهاجم بازی کنیم.
چرا صدا وسیما نمیگذارد از طریق ماهواره مردم بازی ها را ببینند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
اِ اِ اِ اِ ! زرنگی؟! میخواستی اون صحنه های سانسوری که 500 بار روش صحنه های مسخره ی بازی رو نشون می دادنو ببینی؟!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۵
کپی رایت داداش..یه عمره نشستی مجانی بازی ها رو دیدی.فکر کردی پولشو کی میده؟
همیشه عادت داریم منفی بافی کنیم .
اشتباهات داوری همیشه بوده اما نباید شیرینی
این برد معجزه وار را در کام فوتبالدوستان ایران
تلخ کنیم . انشا ا ... در تهران با یک دو تا تغییر
در ترکیب تیم ملی و اضافه دژاگه نسخه قطر را
می پیچیم و با تفکرات حرفه ای و غیرت بچه ها
در جام جهانی سربلند خواهیم شد .
انشاالله با کیروش موفق خواهیم بود
آقا ما اگه نخواهیم صدای گزارش خیابانی رو بشنویم به کی باید بگیم؟ این آقا روی اعصابه در حد همین تیم ملی...یعنی توی صدا و سیما یه گزارش گر درست و درمون پیدا نمی شه؟
از اواسط نیمه ی اول من زدم روی کانالی از عربستان و بازی رو تماشا کردم. گزارش گر این شبکه بی نظیر بود. تاریخچه ی هر بازیکنی رو می گفت...سیستم بازی تیمها رو به شکلی حرفه ای و سریع تحلیل می کرد و در پس هر تعویض پس فکر مربی رو می خوند و می گفت.
شما رو به خدا یه کاری کنین که این آقای خیابانی محترم دیگه بازیهای تیم ملی رو گزارش نکنه...روی اعصابه بد فرم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۵
داداش شما که اینقدر عربیت خوبه خوب از اول بازی رو از الجزیره یا الکاس نیگا کن!
به نظر من کی روش بسیار حرفه ای عمل کرد. مثل یک شطرنج باز حرفه ای میدونست کی و چه موقع بایدمهره خود را جابجا کند تا اینکه تونست بازی را به نفع خود تمام کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
من کمی فوتبال بازی کردم به نظر من بزیکن های با خصلت های مشابه بازی کردند که این بر کفیت کار همه تاثیر منفی گذاشته بود و تیم را زیادی دفاعی کرده بود
آندو جواد و پژمان یک استیل دارند. حالا پژمان در دفاع چپ خوب بد نبود اما همان طرف حاج صفی هم بود. سمت راست هم که دو دفاع خسرو و ماهینی!
عملا جباری از بازی خارج شده بود و نتوانست توانای خایش را نشان دهد. اما ظمن تشکر از رحمتی و بقیه کریمی بسیار بی ادعا و عالی بود. همه جا دیده شد حتی در محوطه جریمه نیز می امد و در گیر می شد.
حالا این بار شانس با ما بود. از خدا متشکرم!
تبریک، به هرحال بردیم
با این تیم مثل دوره های گذشته بعد از حذف شدن باز هم خواهند گفت انشاالله برای چهار سال دیگه باید از حالا برنامه ریزی کنیم!!! تا کی اخه؟!
عجب حالی داد برد دقیقه 94. دیدن چهره بهت زده بازیکنای ازبکستان جالب بود.این همه موقعیت.آخرشم این طوری ببازی!!! کاش همیشه اشتباهات داوری به نفعمون باشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
شتر در خواب بیند پنبه دانه
به نظر من کی روش بسیار حرفه ای عمل کرد. مثل یک شطرنج باز حرفه ای میدونست کی و چه موقع بایدمهره خود را جابجا کند تا اینکه تونست بازی را به نفع خود تمام کند.
خیلی حال داد
اوضاع تیم ملی واقعا خرابه خدا کنه تا آخر بازیها همین قدر خوش شانس باشیم و داورها هم همین قدر از مرحله پرت باشن
واقعا مردیم تا ازبکستان را بردیک
پاسخ ها
فرهاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۵
داور فقط از نوع ژاپنی با بازی ایرانی جفت و جوره ...
این برد رو به همه هموطنان عزیز به خصوص آقای خیابانی که در بازیهای ملی همیشه طرفدار تیم حریف هستند تبریک میگم.
واقعا در بازی های ملی احساس میکنم که علاوه بر تیم حریف باید بر این آقا جواد هم غلبه کنیم
پاسخ ها
امین
| United Kingdom |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۵
ناشناس عزیز. به نظرت خوب بازی کردیم. حالا بگذریم از گلی که زدیم. واقعاً داغون بودیم. دریغ از یک حمله درست و حسابی. من که دلم واسه ازبک های بیچاره سوخت. حقشون برد محض بود. حالا بیاید بگید بنده وطن فروشم!
با این وضعیت اسفبار فوتبال و مسایل دیگه کشورمون توی سالهای اخیر انتظار شق القمر دارید!!!؟
همینکه با شانس و داور و زمین و زمون بردیم باید کلامونو هوا بندازیم.
فراموش نکنید ازبکستان بیشترین امتیاز را در مقدماتی گرفته 16 امتیاز و حتی ژاپن رو برده
تیم ضعیفی نیست و حتی اگر میباختیم امید داشتیم
سلام
بازي همينه ديگه...
بارها بوده كه تيم ما از داوري لطمه ديده...
حالا برا دو بار هم كه شده(بازي استراليا_ بزارين فوتبال روي ناخوش خودش رو به حريف تيم ملي ايران نشون بده.. راه دوري نميره...
هفته ي اخر انتخابي همه متوجه ميشن كه اين سه امتياز به جاي 1 امتياز چه موهبتي بود...
مطمئنا تيم ملي روز به روز بهتر ميشه و از اين گروه هم ايران و ازبك بالا ميان.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
با نظرت موافقم به غیر از خط اخر کره و ایران بالا میان
سلام
بازي همينه ديگه...
بارها بوده كه تيم ما از داوري لطمه ديده...
حالا برا دو بار هم كه شده(بازي استراليا_ بزارين فوتبال روي ناخوش خودش رو به حريف تيم ملي ايران نشون بده.. راه دوري نميره...
هفته ي اخر انتخابي همه متوجه ميشن كه اين سه امتياز به جاي 1 امتياز چه موهبتي بود...
مطمئنا تيم ملي روز به روز بهتر ميشه و از اين گروه هم ايران و ازبك بالا ميان.
مرديم و ز تيم ازبكستان برديم

ايمان به نژاد چشم تنگ آورديم!

ده گل نزدند و ما فقط با يك گل

شادي به بهار رنگ رنگ آورديم!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
البته فقط دوتابازیکنای تیم ازبکستان ازچشم تنگان ازبک بودن دیگران یا روس بودن ویاتاجیک
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
قشنگ بود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
بابا مخزن الشعار
امید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۵
منظور از نژاد چشم تنگ داور ژاپنی می باشد
اقا محمد دادا پاشو برو یه اب به صورتت بزن با این نظر گل به خودیت!!!!
پس هروز باید تو دنیا 50تا گل به خودی رو شاهد باشیم!!!
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
اگر داور اشتباه کرده باشه چه اشکالی داره؟ اشتباه داور جبران می‌شه دیگه. مثل اون بنده خدایی که پنالتی اشتباه رو عمداً اوت کرد و همه ازش تقدیر کردند.
Fekon Alan ma jai ozbakestan bodim..!
آقا تركيب رو از اول بد چيده بود آخه اين ابراهيمي چه مي دونه نقل و نبات چيه كه آورده بود به بازي وقتي حيدري اومد تو بازي سمت راست ما بهتر شد وجلوي حمله ازبكستان رو گرفتند
آقا تركيب رو از اول بد چيده بود آخه اين ابراهيمي چه مي دونه نقل و نبات چيه كه آورده بود به بازي وقتي حيدري اومد تو بازي سمت راست ما بهتر شد وجلوي حمله ازبكستان رو گرفتند
هيف اون پول كه به فوتباليستا ميدن
آبرومون رفت با اين بازي
200 تا لايي خوردن بازيكنامون
يك دفاع درست نداشتيم
تابناك لطفا چاپ كن بابا 200 بار پيام گزاشتم اما ....In Payam Edit Shodashe :)
پاسخ ها
ناشناس
| Switzerland |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
دو تا غلط املایی داری 18
بازی وحشتناک بود. این دیگه چه تیمی ایه؟ نه استراتژی دفاعی ، نه تفکر هجومی ، نه توانایی حفظ توپ! نه ارسال حتی یک پاس صحیح! کی روش کی روش که میگند ، همینه؟ ! بابا ،فوتبال را تعطیل و والیبال را حمایت کنیم. چهره والیبالیستها یمان را بنگرید و با فوتبالیستهای پرمدعای اکثرا مسئله دار مقایسه کنید. آیا جز عشق درچهره جوانان والیبالیست و جز بی انگیزگی در چهره پابه توپان بی جنبه چیز دیگری قابل مشاهده است؟
بازی ضعیفی از ایران دیدیم اما مشخصه که کادر فنی به طور کامل به شرایط و توانایی های بازیکنان آگاهه و این جای امید واریه!
در مورد گزارش گر بازی واقعا دلیل اصرار صدا و سیما برای استفاده از این آقا رو متوجه نمیشم!!!
من موندم چرا کریمی باید تا اخر تو زمین باشه وقتی عملا تو زمین تعطیله خوب شد جباری رو هم کشید بیرون خیلی رو مخ بود ولی خدا رو شکر بردیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
بابا خوابی انگار
گل رو که کریمی پایه گذاری کرد به خاطر سماجتش و توپ ربایی از ازبک و پاس به انصاری فرد
تازه خیلی بیشتر از نکو و آندو و جباری دوید
ناشناس
| Germany |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
دادا یا تو این دنیا نیستی یا بازی رو ندیدی کریمی درسته از دقیقه 80 به بعد دیگه کمتر میدوید ولی کله بازی خوب یار گیری کرد و از بازیکن حریف توپ گیریهای خیلی ماهرانه ای انجام داد و یکی دو تا پاس خوب هم داد. و از همون موقع که جلو بازی میکرد پرس رو شروع میکرد تا بازیکنای حریف نتونن آرایش خاصی بگیرن.

از نظر من پژمان نوری و رحمتی هم خوب بازی کردن.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۵
توپ ربایی رو که اندو کرد پاس داد به انصاری فرد
از کنار خانه خدا برای پیروزی تیم ملی کشورمان دعا کردیم
عجب حالی داد برد دقیقه 94. دیدن چهره بهت زده بازیکنای ازبکستان جالب بود.این همه موقعیت.آخرشم این طوری ببازی!!! کاش همیشه اشتباهات داوری به نفعمون باشه.
من موندم چرا کریمی باید تا اخر تو زمین باشه وقتی عملا تو زمین تعطیله خوب شد جباری رو هم کشید بیرون خیلی رو مخ بود ولی خدا رو شکر بردیم
تبریک ،بچه دستتون درد نکنه شب عید هممون رو خوشحال کردین
واقعا متاسفم برای کسایی که دوست داشتن میباختیم تا مربیای سنتی مثل قلعه نوعی یا مظلومی رو بیارن بجای کیروش!!!
همینه که درجا میزنیم.
یه بازی رو بردیم خوب بازی نکردیم داد همه در اومده!خوب بازی نکردیم انتقاد کن مربی عوض نکن!!!

واقعا ایرانیا ملت عجیبی هستن.به امید صعود به جام جهانی
واقعا عجب شانسی آوردیم...!!!آخه تا کی میخوایم دل خوشه این بردای شانسی و الکی باشیم...!!!!با این وضع بازی کردن همون بهتر که نریم جام جهانی!!!!!
بد بازی کردیم
آقای کی روش ،با این تیم شاید در جام جهانی پیشکسوتان بتوانیم خودی نشان بدهیم.
چرا وسط بازی گفت ما هم با بحرین مقدماتی جام جهانی2006 مساوی کردیم ولی به جام جهانی صعود کردیم.چه ربطی به این بازی داشت
مشکل از کی روش نیست ...
مدیریت بالا دستی مشکل اساسی داره
هر مربی دیگه ای هم بیاد اوضاع بهتر نمی شه
خوب بازی نکردیم
کلا بازی خوبی نبود ولی خدا رو شکر که برنده شدیم
برای آقای کیروش هم باید فرست داد و دید چرا ما همش جواب سریع می خوایم ! باید کار اساسی بشه اونم توی چندین سال و این کار همت می خواد و همایت
دوستان عزیز کی روش نخواست همه چیز رو رو کنه تا دستمون جلو کره رو بشه....کی روش بزرگتر از این حرف هاست..
بعدشم فوتبال همینه یگه....
به امید خدا با قطر در مقابل100هزار نفر هم خوب بازی می کنیم هم میبریم...
دستان سید مهدیرحمتیبوسه می زنم
این بردواقعاخجالت آوربود
انصافا یاد بازیهای قدیم تیم ملی افتادم
زمون دایی و خداداد و رضازاده و اینا...
فقط بااین تفاوت که اون روزا ما90دقیقه حمله میکردیم امادست آخر بابدشانسی واشتباه داور میباختیم ولی حالا برعکس شده!
با این تیم میشیم زنگ تفریح تیمهای جام جهانی2014اینا که فوتبال بازی نمیکردن همش میکشیدن زیر توپ تو بازی هوایی هم که حریف ازبکها نبودن فقط بازیهای بعدی رو خدا رحم کنه به هر حال ما بازی رو بردیم نه فوتبال رو!!
خوش شانس بوديم كه نباختيم و برديم
دم انصاری فر گرم که چه پاس گلی داد!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۵
کلا گل از سطح آسیا بالاتر بود
سه ضرب بدون حرکت اضافه ، خونسردانه و در کمال حرفه ای گری
داور + کی روش 1 -- ازبکستان 0
بیشتر نتیجه لیگ فرسایشی بود که بازیکنها پشت سر گذاشته بودن و حال دویدن نداشتن-البته بازیکنا خیلی تنبل شدن-یکی به این بازیکنا حالی نکرده که بعد از چند سال بازی زیر توپ نکشید!حداقل چندتا پاس بهم بدید-واسه پاسکاری ساده و حرکت رو به جلو که نیاز به کیروش نبود!خود بازیکنان هم باید اینکارو بتونن انجام بدن
هنوز کی روش بعد از یک سال ترکیب اصلی خودشو نمی شناسه این چه ترکیبی بود که به زمین فرستاد پژمان نوری مگه در حد تیم ملیه بعضی ها هم فقط اسم بزرگ دارن هیچ کیفیت و انگیزه ای ندارن این تیم اگه بخواد با یه تیم طراز اول بازی کنه چه بلایی سرش میاد خدا می دونه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۵
دوست عزیز سطح فهم شما از فوتبال بسیار پایین است بهتر از در این زمینه نظر ندهی
مهم اين بود كه ببريم. كه برديم.در ضمن در آخرين لحظه اين كريمی بود كه پاس داد اگه تيموريان بود كه شايد الان ازبكها برنده شده بودند.تو اين بازی آندو و جباری افتضاح بودند. نكونام هم در حد خودش نبود
خداییش اگه ما جای ازبکستان بودیم چی می گفتیم؟
می گفتیم تیم ملی! حرفه ای گری رو یاد بگیر، یک موقعیت، یک گل !!!
کسی میدونه پژمان نوری توی کدوم تیم باشگاهی بازی میکنه که باید فیکس تیم ملی باشه ؟
حق ايران برد نبود! فعلا هـمه چيزمان مثل فوتبالمان است و حقمان برد نيست!!!!! هـمه چيز!!!!
اینایی که میگن شانسی بردیم.....
یعنی کیروش اندازه شما نمیدونه که چه جوری ترکیب بچینه و چه جوری نتیجه بگیره اگر قرار بود همش حمله کنیم که احتمال گل خوردن بالا بود
باید طوری بازی میکردیم که نتیجه بگیریم که گرفتیم نه این که خوب بازی کنیم و نتیجه نگیریم.....
خیابانی رو اعصاب بود......
هیچکی به این فکر نمی کنه اگر کیروش ای تاکتیک را پیاده نمی کرد 3تا گل می خوردیم
بد ترین حالت این بوذ که داور اشتباه نمی کرد و مساوی می شد
زود قضاوت نکنید الان وقت تعویض مربی یا بازیکن نیست
فکر مکنید چلسی چطور قهرمان شد کل باری دست منچستر بود
الان فقط حمایت کنید
برد با خفت
بهتر یا
باخت با عزت
؟
کسی میدونه پژمان نوری تو کدوم تیم باشگاهی بازی میکنه که باید همیشه فیکس تیم ملی باشه ؟
BAYAD SABR KARD. NEMITAVAN BA YEK BAZI ANHAM DAR KHANEH HARIF GHEZAVAT KARD. BA AREZOOYE PIROOZI SHIR MARDANE VATAN IRAN ZAMIN.
درسته بد بازی کردن ولی اگه دقت کرده باشین تعداد
پاسکاریا خیلی بیشتر از قبل شده . قبلا فقط میکشیدن زیر توپ .
باید قبول کنیم ما در ایران بازیکن خوب نداریم.و فدارسیون فوتبال و لیگ برتر و مربیان ایرانی به جز هارت و پورت در این مدت فقط به فکر جیب خود بوده اند نه پیشرفت فوتبال ایران
تاكتيك تيم عالي بود، كي روش اثبات كرد كه مربي فهيميه، بهرحال با اين بازيكنا كه دم به دقيقه سوتي ميدن و حال و حوصله دويدن ندارن همينكه كيروش مارو به جام جهاني برسونه معجزه كرده.
بابا کمی تعصبی بازی کنید. چی میشه؟خدایا کفرمون درامد
ولی من به شدت خوشحالم که ما جای ازبکستان نبودیم
کریمی، رحمتی، پژمان نوری و همین همینا خوب بازی کردن

انصاری فرد و خلعتبری هم که خدایش توپ به پاشون نخورد یعنی وقت نشد ولی باز عالی بودن که تونستن با همکاری هم تو اون دقیقه این گل رو بزنن
علیرضا نادی کاپیتان والیبال ایران بعد از بازی با چین گفت که به هیچ وجه شانسی نبردند چون به جای احساسشون با عقلشون بازی می کنند.این ثمره مبارک مربیان بزرگ مثل ولاسکو و کروش هست دوستان
دوستان توجه داشته باشن درسته تیم ملی خوب بازی نکرد ولی همین ازبکستان با همین 5 نفری که نداشت ژاپن و تو زمین خودش برد از طرفه دیگه کی روش هم ترکیب اصلی ایرن و تو زمین نفرستاده بو بیشتر بازیکنای اصلیمون ذخیره بودن ولی در کل بد بودیم شانسی بردیم ولی چسبید بچهبازی با قطر یادتون نره بیاین استادیوم
خیلی جالب بود که وقتای اضافه بازی یهو صحنه آهسته ها پخش شد، شانس آوردیم گل دقیقه آخر بود وگرنه نمیدیدیم!!
ایران خیلی خوب بازی کرد. دوستان شاید نمی دونند که ازبکستان تیم بسیار قوی رو راهی این مسابقات کرده. این تیم ازبکها صد در صد به جام جهانی صعود می کنه.
سلام، از اقاي كي روش بايد تقدير كرد كه تركيب اصلي را با جسارت وارد زمين كرد و خيلي ازبازيكناني را كه ما فكر ميكرديم فيكس هستند بيرون بودند. اين به نفع فوتبال كشور است. باتشكر، قيصر
سلام مدیرمحترم برنامه ورزشی شبکه ۳ از دقیقه ۹۰ تا ۹۳ صحنه های اهسته بازی را پخش کردید این بدین منظور است که ارتباط با شبکه دریافت کننده قطع گردیده ولی گزارشگر سوگلی شما متوجه نشد سوتی بالاتر از این مدیر محترم لطفا به نظرات مردم احترام بگذارید خیابانی دگر پیر شده وبرایش شغل دیگر تعریف کنید۰با تشکر
خدا رو شکر
این برد حق ما نبود و ازبکستان واقعا زیبا بازی کرد با این تیم و این بازیکنان حتی اگر به جام جهانی هم برویم در انجا به کیسه گل و ملعبه ی سایر تیم ها تبدیل می شویم
نمی دونم در اینده چی در انتظار ماست
نصف بیشتر سرمایه مملکت صرف فوتبال میشه براستی در سال چقدر برای مادرآمد داره.؟ فوتبال ایران شده فقط پول !!!!نه تعصبی نه عرق ملی نه غیرت نه.... یادش بخیر فوتبال قدیم چقدر جونا تعصبی بودن اما حالا همش شده پول پول پول !!!براستی آخرزمانه نیست؟؟... .....
فوتبال نیاز به بازیکن باهوش، قدرتمند، پر سرعت، منسجم، فرصت طلب و معتقد به بازی تیمی در عین حال گوش به فرمان مربی‌ دارد. این یک نوع به خصوص فوتبال است که هیچ جای دنیا مرسوم نیست، اصلا پاسکاری توش مفهوم نداره هرکس برای خودش می‌کنه بعضی‌ وقتا شانسی می‌برن و اکثر موقع راه به جائی‌ نمیبرن. من توصیه می‌کنم هر روز یک ویدئویی از فوتبال پیشرفته اروپایی به اینها نشون داده بشه تا یاد بگیرن بازی خوب یعنی چه. حتا همون هایی که توی اروپا بازی می‌کنن اونجا که میان بازی کردن یادشون میره. در انتها اینکه بهترین مربی دنیا هم با بازیکنان خودسر هیچ کاری نمیتونه بکنه میبینیم که کی‌ روش بعد از یک سال هیچ تغیری در نوع بازی فوتبال ایران نتونسته بوجود بیاره.
خیلی شانس آوردیم خداییش. تبریک به تمامی هم میهنان عزیزم. خدا کنه بازیهای بعدی بهتر از از این باشیم، هر چند خیلی بعید می دونم!
doostan bi ensaf nabashin dar uzbakestan be khatere sharayete javish 3barabare enrji az adam migire dar zemn kesi be jamjahani mire ke emtiyaz gerefte bashe na bazi khoob.ma 3 emtiyazim o kerosh dare kar mikone.mobarake
ازنظر تکنیک وتاکتیک براستی تیم ایران چیزی برای گفتن نداشت ومعلوم نیست اقای کروش چه بلایی دارد سراین تیم میاورد در 95دقیقه یازی جریان داشت ریس فدراسیون ببیند تیم ملیش چند |پاس درست داد واگر غیرت وشانس بازیکنان نبود بازهم ما سرافکنده میشدیم واینبار خندهای ایشان هم کارگر نبود
انصافا از گزارش خیابانی سر درد گرفتم و صدای تلوزیون رو قطع کردم.بابا این همه گزارشگر مگر قحطه؟
تا کریمی وجباری مغرور هستن تیم ملی و پیروزی ره به جایی نخواهدبرد
لطفا احساسی نظر ندهید در فینال باشگاههای اروپا بایرن خیلی سرتر از چلسی بازی کرد ولی جام را چلسی برد و جام را به بازی قشنگ ندادند همین ازبکستان ژاپن را برده به نظر من کیروش دنبال حداقل امتیاز از این بازی بود و ضمنا چشم به ضد حمله هم داشت و در آخر بازی وقتی دید که ازبکستان کاملا جلو کشیده با تعویض های درست بازی را برنده شد
سلام به همگی! هرچند تیم بد بازی کرد ولی برد شیرینی بود. ان شاء الله در بازیهای بعدی تیم عملکرد بهتری داشته باشه. همه باید این تیم رو حمایت کنیم. الان وقت انتقاد و عیب گرفتن نیست
هدف 3 امتياز بود
واقعا کی روش مربی منچستر و رئال بوده؟
چرا سطح تیم ملی از لحاظ تاکتیکی این قدر پایین بود؟
من موندم تو این یه سال که این آقا پول گرفته چی یاد بازیکنان ملی داده؟
با این روشی که تیم ملی بازی کرد دوباره باید امسال هم اعصاب خوردی داشته باشیم.واقعا خیلی بد بازی کردند.
کی روش چه اثربخشی داشته؟فوتبال علی اصغری که نیاز به مربی در حد کلاس بین المللی نداره.
چه انتظار ی از کی روش می ره . وقتی تیم رو چند روزه که به طور کامل تحویل گرفته . خلاصه بردیم. خیلی حال داد.
کیروش ازبکستان رو دست کم گرفته بود و گرنه این ترکیب رو از اول به زمین نمی فرستاد ولی بازم خدا رو شکر بازی رو بردیم
واقعا خیایبانی اعصاب ادم رو خرد میکنه با این گزارشش
کاش صداو سیما به خودش بیاد
طرف پا گذاشته رو دستش از عمدم نبوده عذرخواهیم کرده
خیابانی میگه پاش رو با شیطنت خاصی گذاشت رو صورت بازیکن ایرانی و داور ندید
يعني واقعا خيلي ساده و خوش خيال بايد باشيم اگه بخواهيم به جام جهاني فكر كنيم ... حيف از ميليون ها دلار كه به پاي اين آقاي پر ادعاي پرتغالي ريخته شد.جلوي تيم دوم ازبكستان هيچ حرفي براي گفتن نداشتيم و حق ازبك ها ضايع شد با نا داوري و خوش شانسي ما. البنه از قبل هم مشخص بود كه با اين وضع راه به جايي نمي بريم. به جز درون دروازه ( صرفا درخشش فردي) انصافا به كجاي اين تيم دلخوش كنيم : دفاع ؟ هافبك يا حمله . پس بيخود به به و چه چه براي اين آقا (صرفا به خاطر سوابقش) نكنيم و واقع بين باشيم...
جای بازیکنان سپاهان همیشه قهرمان در تیم خالیه !!!!!!!!!!!
یکی اینو به کیروش بگه
شکر خدا از بابت برد تیممون .
تبریک از بابت بردن.
ولی تا کی باید به خاطر اسم باشگاه اوساسونا این اقای نکونامو تحمل کنیم؟ عملا یه نیروی خنثی و بی تاثیر. کار مثبتش فقط پاس رو به عقب یا اشتباه .خلاصه که با بودن ایشون امیدی به خط هافبک نیست
راستی کاپیتان تیم اقا جوات کجابود.فکرکنم گمشده بود.اگرکسی تو بازی اونادیده اطلاع بدهداز نگرانی درایم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۵
نگران ساق پاش بود طفلی
فقط می روش برنده شد. او به حق و به موقع حیدری را آورد. و تعویضی های او نتیجه بازی را تغییر دادند
سلام با این ترس از باخت بهتره جام جهانی نره . یک بارنشد با ترکیب 3-3-4 بازی کنن همش شانس اگه اونا فظای باز بازی میکنن بهتربود فقط متمرکز بازی میکردن
واقعا برا اینی که نظر داده از خیابانو سوتی بگیرید متاسفم تابناک شما چرا اجازه دادی همچین کامنتی تایید بشه تمسخر دیگران اصلا خوب نیست جواد خیلی هم خوب گزارش کرد کارش درسته
سلام با این ترس از باخت بهتره جام جهانی نره . یک بارنشد با ترکیب 3-3-4 بازی کنن همش شانس اگه اونا فظای باز بازی میکنن بهتربود فقط متمرکز بازی میکردن
متاسفم و ناراحت ازاین بازی
ويرا کجاست ما اونو ميخوايم
ولی من به شدت خوشحالم که ما جای ازبکستان نبودیم
اولا تبریک به خاطره برد و فوتبال دیگه همینه یه روز بد بازی می کنی ولی شانس میاری و....
ولی ما چون بازی تدارکاتی نداشتیم انتظار نباید داشته باشیم که ترکیب ثابت و خوبی برای تیم ملی کیروش سریع پیدا کنه!
امکانات هم که خودتون میدونید!
انتظارمون در حد خودمون باشه و خود بزرگ بینی رو کنار بزاریم
تیم های دیگه که ننشستن که ما بریم داخله کشورشون گل بارونشون کنیم و اونا هم پیشرفت می کنن
همین ازبکستان ژاپن رو برد
با برنامه ریزی و تلاش میشه برد !
خوش به حال خودم که گرفتار بودم بازی را ندیدم
تیتر خوبی زدید
یه بار ما هم مفــت بردیم , نباید که همیشه مفت ببازیم !
خیابانی جوری گزارش میکرد انگار سیتیزن شیپ ازبکستانه!
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۵
citizen, na citizenship
آقای کی روش با توجه به امکاناتش خوب عمل کرد،مثل مربی چلسی در برابر بلرسلونا
پاسخ ها
رسول
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۵
به این میگن مربی
از وقتی کی روش اومده یاد تیم ملی آلمان میافتم. آلمان همیشه نتیجه میگیره حتی اگه بد بازی کنه. فرق بازی ایرانم از زمانی که کی روش اومده همینه که تا لحظات آخر امید به بردن داره و بیشتر نتیجه میگیره تا بازی خوب
به صدای ورزشگاه توجه کردید صدای ضبط شده بود چون بازی رو از یک شبکه عربی گرفته بودن صدای واقعی ورزشگاه رو قطع کرده بودند
خوش به حال خودم که بازی روندیدم حرص بخورم ولی ازبردتیم بی نهایت شادشدم
شکر خدا از بابت برد تیممون .
تبریک از بابت بردن.
ولی تا کی باید به خاطر اسم باشگاه اوساسونا این اقای نکونامو تحمل کنیم؟ عملا یه نیروی خنثی و بی تاثیر. کار مثبتش فقط پاس رو به عقب یا اشتباه .خلاصه که با بودن ایشون امیدی به خط هافبک نیست
میدونم نظرم را به نمایش نمی گذارید ولی صداوسیما تا کی می خواهد جواد خیابانی را بازنشت کنه واقعا امروز گزارش بازی کرد اعصاب برامون نگذاشت .همه فقط گاف می زد . نمیدونم بچه هاش همه بیش گیر نمیدن
یکی از سوتی های خیابانی : امارات دوبی!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom |
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۵
دوست عزیز این سوتی نبود منظورش باشگاه امارات شهر دوبی هستش :)
سوتی خیابانی رو دیدید.توپ 2متر رفته توگل میگه:بنظر میاد توپ از خط رد شده.
بابا ما عادت نداریم بی دردسر چیزی رو به دست بیارم ......از مسئولان تقاضا داریم تمام سعیشون رو بکنن کار به اگر اما و روز اخر بکشه این طوری حال نمیده .....ضمنا اکه میشه بگید بازی اخر رو کاری کنن با استرالیا باشه تا دقیقه 70 هم 2 تا گل عقب باشیم .لطفا
دستشون درد نکنه که یک سال زحمت کشیدن!
من ورزشگاه بودم. باید بگم که آندو خیلی دوید، رحمتی عالی بود.
تماشاگرای ازبک واقعا با شعور بودن اصلا کوچکترین اذیتی نکردن.
تا 3 روز به مسابفه 11 نفر در اردوی تیم ملی بودن حتما انتطار داشتین هر دقیقه یک گل بزنن ؟
از دید ایرانی ها:داور متشکریم
از دید ازبک ها:داور حی کن...(البته ممکنه یه چیزای بدی هم بگند که از گفتنش معذوریم)
دست آقای کی روش درد نکنه
فرق مربی درجه یک با مربی کم تجربه اینه
اگه مربی دیگه ای رو نیمکت ما بود ما این بازی رو حداقل با 2 تا اختلاف می باختیم
برا کل بازی برناکمه داشت
وقتی احساس کرد وجود خسرو حیدری لازمه ، مکث نکرد تا نیمه ،
وقتی تیمشونو خسته کرد 2 تا مهاجم سر حالو آورد تو زمین
وجودش حتی رو داور و کمک داور سنگینی میکرد و جو رو به نفع ما برگردوند
دقیقا به همون شیوه که تیمهای عربی تو این چند سال ما رو میبردن - چه باشگاهی و چه ملی - ازبکها رو بردیم
افتضاح بود
بازی امروز مثل سیلی بی ضرری بود...امیدوارم با این سیلی بازیکنان به خودشون بیایند
استاد این تیترتون برای اون بازیایه که تیم نود دقیقه حمله می کنه بالاخره با حداقل گل می بره نه برای این بازی که نباید می بردیم و بردیم. نامردی بود به مولا
به سبک تیم های عربی بردیم!!!!
واقعا برای همتون متاسفم تو فوتبال گیر کردید

امان از ذره ای کسب آگاهی
باید باشجاعت بیشتر بازی میکردن
پاسخ ها
سعيد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۵
عزيزم شجاعت به بي كله بازي كردن نيست اينم ي جور تاكتيكه تو خونه حريف
قبول کنیم شانس هم یار شماره 20 ما بود که حریف رو شکه کرده بود
بالاخره شانس هم جزیی از بازی فوتباله
اما اگه بازیهای بعدی هم بخوان این جوری بازی کنن که وای به حالمون
کی روش با فکر این بازی روبرد اینقدر ننالید
من از شانس توی زمین حرف نمی زنم ،فقط یکبار شد که خیابانی گزارشگر بازی تیم ملی بود و نباختیم!!
حالا شما چرا بیکار پای کامپیوتر نشستید. یک جوری صحبت میکنید انگار 22 سال فوتبال بازی کردید ، 7 سال زیردست گوآردیولا بودید ، 10 سال هم مربی بودید الآن هم دارید مثل کارشناسان بازی رو تجزیه و تحلیل میکنید که این صحنه آفساید بود این صحنه کارت قرمز داشت و... . خوشحال باشید که ایران برد.
تعویض های کی روش به دادتیممون رسید وگرنه می باختیم
دمش گرم داور
نمی گم خوشحال نشدم ولی حق ما برد نبود !
والا ضمن تبریک حرف های همه شما درست اما آخر کار باید همه جانبه جمع بندی کنیم. کیروش به خاطر نبود باری تدارکاتی اول تیمش بد چیند ولی با تعویضاش نشون داد بازی شناس و برنامه ریز قدری. بعدش ام عوض کردن سبک باری کنان ایرانی، مثل تبلیغ دین برای کافراست. نیاز به تیم های پایه داره چند نسل هدف تیم ملی خوب بازی گرفتن باید باشه و نتیجه
هرچی برد تیم مورد علاقه ات، شانسی تر و نامردانه تر باشه، لذتش بیشتره.
واقعا خیلی بد هست وقتی ما به خودمون احترام نزاریم هر جوری که بردیم بازی همینه دیگه این تیترت خیلی توهین کننده هست تابناک
iran alaki bord
به نظر من با توجه به نبود 5 بازیکن اصلی ازبکستان کیروش نمی خواست تاکتیک خودشو به بقیه حریفها مخصوصا قطر که هفته دیگه باهاش بازی داریم نشون بده و میخواست مربی های اونها فکر کنند در حال حاضر ترکیب اصلی تیم این نفراتی که بازی رو شروع کردند است ولی وقتی دید بازی داره سخت میشه سه تا از نفرات مد نطر خودشو آورد تو زمین وگرنه کیه که ندونه هادی عقیلی ، دژاگه ،خسرو حیدری ، خلعتبری ، انصاری فرد چه قدر تاثیر دارند و حتما هم در بازیهای بعدی جزو ترکیب اصلی هستند و یا بازیکنهایی که بازی میکردند پستشون کجاست . با اینحال کروش نمیتونه که این مسایل رو بیاد بگه تا مردم متوجه بشند چون در اونحال مربی های حریفها هم میفهمند
خدمت اونایی که از گزارش جواد خیابانی ایراد می گیرن چند نکته را عرض می کنم
اول اینکه خدا وکیلی تا حالا گزارش پیمان یوسفی رو شنیدید به خدا قسم اگه سوتی یا چرت و پرت میخواین گزارش یوسفی را بشنوید همین مزدک که ادعا می کنه اگه به دقت گوش بدین چند بار تو یک گزارش سوتی میده و کله پتره حرف میزنه یک کم منصف باشید جواد خیلی خوب و منصفانه گزارش کرد هم شور ملی به بازی داد هم حالتبی طرفی خودشو حفظ کرد
انصافا" آقاي خياباني از گزارشگرهاي متعصب فوتبال ايران هستند و بايد به ايشان نمره بيست داد(تعصب(گريه هاي) ايشان را بعد از باخت چند سال پيش ايران به بحرين و عدم صعود ايران به جام جهاني را ميتوان ديد)و ازجمله گزارشگرهاي خوب ديگه آقايان ميرزايي و فردوسي پور و عليفرد و پيمان يوسفي عزيز مي توان نام برد.خواهشا" اين سرمايه ها را اينقدر تخريب نكنيد. در ضمن برد اصلا" حق ايران نبود و اصلا" نچسبيد اگه ايران مي باخت عادلانه تر بود. آقاي كيروش با اين همه مهره روي نيمكت و در حالي كه 50% بازيكنان ازبكستان محروم بودند چرا به اين ضعيفي به جنگ حريفان مي رود. چه جوري مي خواد در جام جهاني با تيم هاي درجه يك جهان بازي كند.(حيف از اين همه پولي كه به ايشان مي دهند)گل ايران شانسي بود و هيچ تاكتيك مربي در آن دخيل نبود و فقط با استفاده از خلاقيت بازيكنان گل زديم.با اين وضعيت شايد با اما و اگر به جام جهاني برويم.
SALAM, MAN NA FOTBALISTAM NA MORABI VALI BEKHODA VAGHTI MIBINM MAHINI YEK OUT RO ROYE SARE BAZIKONE KHODI MINDAZE VA YA NEKONAMO MIBINAM KE YEK PASE DOROST NEMIDEH YA KARIMI RO MIBINAM KE YE TOPO NEMITONE RAD KONE , YA JABARI TOYE ZAMIN GOM SHODE VA DAR MOGHABEL MIBINAM TAMAME YARAN HARIF AZ HAR JAYE ZAMIN KE KHASTAN TOPO TA KHATE 6 GHDAM MA BORDAN, KHEJALAT KASHIDAM , AYA BAAD AZ BAZI FILM O NAMIBINAN. MA IN HAME BAZIKONE JAVAN DARIM KE CHON POLHAYE ZIYAD NADARAN KE BE AGHAYAN BEDAN TA AJAZE DASHTEBASHAND VOROD KONAND
خداییش پخش فوتبال را از شبکه الکاس قطر نگاه کردم همین سوت های اضافه را داشت و صدای تماشاگران با تصویر هماهنگ نبود
ایران ضعیف بود
به طور حتم تیم ملی بهتر خواهد شد.این بد بازی کردن یک اتفاق بود
شما فکر می کنین ازبکستان ضعیف بود؟مرحله قبل japon رو برد و تو گروهش اول شد.
3000 میلیارد چی شد بدین به فوتبالیا تا خوب بازی کنن
تا دقیقه نود فکر کردیم ازبکستان داره با مالدیو بازی می کنه!
این چه بازی بود؟ بدون مهاجم بازی کردن یعنی چی؟ یاد بازی ایران با کره تو جام ملت ها افتادیم.
خيلي بدتراز زمان مربي گري دائي و قطبي بازي كرديم ازبكستان تيمي نبود كه اينقدر دست وپابسته مقابلش بازي كنيم غيراز سه چهار مورد بقيه پاس هاي تيم همه اشتباه بودكريمي هم كه اصلا پيداش نبود.جاي پ‍ژمان نوري هم كه اونجا نبود (اين بازيكن ذاتا حالت تهاجمي داره )گزارشگر هم (خياياني ) بيروح بود
بسم الله الرحمن الرحیم. سلام بچه ها! خوبین؟
مهم اینه که سه امتیاز گرفتیم این همه درمیادین مختلف حق تیمهاوورزشکاران ایران را پایمال میکنندایاکسی از مادفاع میکند به قول ..همیشه ماضان ایندفعه رمضان
زنده با ایران و ایرانی
با با بردیم دیگه
اینه که فوتبالو جذاب کرده
هیشکی نمیتونست برد
ایران رو پیش بینی کنه
خدا روشکر بردیم
به من که خیلی حال داد
برد در دقیقه 94
زنده باذ ایران و ایرانی وخیابانی
ماشاله از این همه نظرات مختلف این نشون میده تابناکیها چقدر فوتبال دوستند
هرچند این یک بازی است و ارزش آن هم در حد بازی است, اما من (استاد کامل دانشگاه) اگر داور بودم, مساوی اعلام می کردم.
حق را باید گفت ولو به ضرر خودمان باشد.
بازی اول بود بهتر می شیم و با اقتدار صعود می کنیم انشا الله
چرا همه در سایتها و جای دیگه میگند با لطف داور بردیم مگه ما تاکنون کم از داوری در آسیا لطمه خوردیم مگه این اولین بار است که در فوتبال اتفاق می افته
کی گفته و در کجای فوتبال دیدید که همیشه تیمی که خوب بازی میکنه باید ببره؟؟؟؟ گاهی اوقات مخصوصا در زمین حریف تاکتیک اینه که تیم حریف رو خسته کنید و دفاع کنید و سپس از ضد حمله استفاده کنید و ببرید... تعویض های کی روش کاملا حرفه ای بود. به هر حال ایران 3 امتیاز حیاتی و با ارزش بدست آورده... این مهمه...
کی گفته و در کجای فوتبال دیدید که همیشه تیمی که خوب بازی میکنه باید ببره؟؟؟؟ گاهی اوقات مخصوصا در زمین حریف تاکتیک اینه که تیم حریف رو خسته کنید و دفاع کنید و سپس از ضد حمله استفاده کنید و ببرید... تعویض های کی روش کاملا حرفه ای بود. به هر حال ایران 3 امتیاز حیاتی و با ارزش بدست آورده... این مهمه...
جملات قصار ا جواد خیابانی
توپ به جباری رسید ولی به جایی نرسید
سلام آقای جوادخیابانی دوست داشتنیه و من و خیلی از کسای که میشناسم ایشون و دوست دارن و یکی از دلیلاش اینه که با عشق به ایران گزارش می کنه
بعداینکه تیم ایران تیم خوبیه و و به دلیل نداشتن بازی تدارکاتی اون هم به دلایل سیاسی هر بازی به امید خدا بهتر میشه و این برد تو دهنی سفتی به اماراتی ها بود که بازی تدارکاتی ایران رو خذف کردن ضمنا مربی خوبی داریم و به موقع تعویض هارو انجام داد از اونای که می خوان آبو گل و آلود کنن و اوموقت ماهی بگیرن می گم آدم شید و اینقدر تفرقه افکنی نکنید یک صدا فریاد بزنیم
ایــــــــــــــــــــــــران
حالا ایران سفید بود یا قرمز
خصلت ما ایرانی ها این که در مورد هر چیزی نظر بدیم آقایون منتقد تاکتیک ایران این بود که تیم رقیب را خسته کنه و در انتهای بازی با آوردن دو مهاجم گل بزن که به این نتیجه هم رسید حالا از چی انتقاد می کنید؟
فکر نمیکند با صرف این همه بودجه، فوتبال ایران مانند یک بچه لوس و بی مصرفه که حداقل افتخار رو واسه کشور بدست آورده اما واسه بعضی ها منبع درامد شده .
کسانی که مخالفند لطف کنند و یک نگاهی به نتایج تیم ملی والیبال در پنج سال اخیر بیاندازن و مقایسه کنن بودجه های صرف شده رو با فوتبال.
مسئولین و فوتبالیستهای محترم یک نگاهی به نتایج هفته اخیر ملی پوشان والیبال در انتخابی المپیک داشته باشن و ، هزینه ها، نتایج ، میزان پیشرفت و احیانا غیرت رو با هم مقایسه کنن.
البته اگه انصافی باقی مانده باشه.
اگر یه تیم باشگاهی مثل پاس همدان با اونا بازی می کرد باز بهتر بازی می کرد. این تیم حتی در سطح لیگ برتر ایران هم نبود چه به برسه به آسیا و جام جهانی ...
بازي افتضاح بودواقعا"دلم براي ازبكها سوخت وبراي اولين بارازبردتيم ملي به وجدنيامدم.
باید 6تایی میشدیم. خدا رحم کرد
نمی دونم فهمیدید یا نه ؟ صدای گزارشگر عربی شبکه ی الریاضیه نمیومد پس یعنی قطعش کرده بودند پس یعنی صدای ورزشگاهم قطع شده ولی ؟ خوب فکر کنید چند بار حین بازی صدای سوت داور و شنیدید حال اونکه بازی ادامه داشت ؟ چند بار صدای هیاهوی تماشاگر هارو شنیدید وقتی توپ تو اوت بود یا موقعیته خطرناکی نبود تو تصویر ؟ بله آقایون امتیاز پخشو که نخریدین چرا باز صدای تماشاگرای فوتبال اسپانیا رو رو گزارش خیابانی گذاشتین . (-:
سلام - همه دوستان میدونند توپ ازبکها گل شد شاید حقش باخت نبود .اما عزیزان این 100 % برمیگرده به تیم داوری و لا غیر وتا امروز فوتبال ما کم از داوری ضربه نخورده .همه اینا رو گفتم تا بگم لطفا زحمت بچه ها رو تو زمین نادیده نگیرید .برد مبارک بازیکن ها و همه ایرونی ها
این نتایج نشان میدهد غیرت ملی بیشتر از میلیون دلار های بی زبان مربیان موثر است.
انصافا با این بازی هایی که ما داریم انجام میدیم و با این بازیکن ها ، اگر هم به جام جهانی برویم، باید منتظر شکست های سنیگینی باشیم ... البته گفتم اگر بریم جام جهانی ...
دوستان فوتبال همینه. حالا یک ثانیه توپ رفت تو دروازه ما. گل اونه که توپ بره تو دروازه و دیگه بیرون نیاد....
کی روووش هم خیلی دیر فهمید چه کار کنه. فکر کنم بهش گفتن چه کار کنه.
باید خدارو شکر کنیم به دو دلیل:
1-ازبکستان حرفه ای نبود وگرنه 6 تایی شده بودیم!
2-بازی اولمون با کره نبود وگرنه کارمون از 6تایی شدن هم گذشته بود و یه فاجعه به بار میومد!!!!!!!!!
مردیم تا ازبکستان را بردیم..... و دق مرگ میشویم تا به جام جهانی صعود کنیم!!!!!!!!!!!!!!
ای بابا، نمیگین عملکرد خط حمله 100 در 100 بود؟ یعنی 1 موقعیت و 1 گل! پاس به اون قشنگی، ضربه آخر ... همش شانسه؟ به نظر من که با این تیم کار شده خفن
بعداز مدتها کار تيمي، بازی بدون ستاره بازی و با فکر و تاکتيک ديديم .درود بر بازيکنان و کی روش .
رحيمي، حجازي در پيونگ يانگ را ياد آور شد........
يادتان نرود عربستان همين جوری مارا در تهران شکست داد و همه را سوزاند...
امداد الهی بود شانس یعنی چی مگه شما دین ندارید
پول واسه ی فوتبال ایران خرج کردن کار بسیار بیخودی است
حیف پول بیت المال که جایی خرج میشه که هیچ نتیجه ای نداره که با آن پول اگه خرج دانشگاه ها میکردیم الان ایران قطب اول جهان بود!
بهتر بو تیتر میزدید
داور آبروی فوتبال ایران رو خرید
کاش فوتبالیست هامون غیرت رو از والیبال یاد میگرفتند فوتبال افتضاح بود
خودمون دشمن خودمونیم.فقط انتقاد میکنیم.یادتونه سر تیم قطبی در جام ملت های آسیا چه بلایی آوردین؟ با هزارو یک راه تیم رو از نظر روحی تظعیف کردین و وقتی هم که سه تا بازی مقدماتی برد همتون ساکت بودین.اما تا باخت.همه شروع کردن؟تیمی که 3 برد و یک شکست خفیف خورده بود رو جوری رفتار کردین که انگار ضعیفترین نتایج گرفته.اما این دفعه یادتون باشه.کیروش اصلا شباهتی به قطبی نداره.....خوبی چه بدی دارد که یک بار نمیکنید؟....این همه کوبیدین چه نتیجه ای گرفتین؟یک بار همایت کنین.به خدا ضرر نمیکنین....
salam ensafan mordim ta uzbekistan ra bordim man az aghaze bazi be hamrahe dostanan stadiom boodim jaye kochako mokhtasari ro be iraniyane havadare tim melli dade boodand v bakhshi az in jaro polise uzbekistan ba neshestan bar rooye sandaliha (albate baraye hefze amniyaat va nazm ) eshghal karde boodand _bedone hashiye_amma ensafan bedoraz taassob uzbekistan az ma behtar bood v barnameyi dasht amma dar har hal time melli iran ba estefade az tanha forsate pish amade khosh derakhshid az hameye bachehaye tim melli va havadarane time melli ke az samime ghalb baraye tashvighe time melliye azize keshvaremon ta daghigheye 90 dar stadiom hozor dashtand motshakeram ba arezooye behtarinha va khabarhaye khosh baraye mardom va keshvare azizemon iran+
هر جوری بود بردیم.این بازی مهمترین و سخت ترین بازی ما بود.من همین الان میتونم بهتون قول بدم که یکی از 4 سهمیه مستقیم آسیا هستیم.
کی روش حالا حالا ها باید باشه
حیف پول بی زبون بیت المال که به اینا میدن. بی تعصب ، بی غیرت که میگن اینان.
بیایید کمی مثبت فکر کنیم
کی روش مربی بزرگی هست و مطمئن باشید اگه گل می خوردیم تاکتیک تیم را عوض می کرد و به گل می رسیدیم .
تازه از قدیم گفته اند همیشه رمضون ایندفعه شعبون.
من از گزارش اقای خیابانی نهایت لذت را بردم. دست شما درد نکند
ببینید چقدر خار شدیم که داور مارو کمک میکنه تا ببریم.واقعا عجب کشوری بنا شده
يادمان باشه كه هميشه تيمي كه قوي تره برنده نميشه...تيمي كه باهوش تره مي بره
خیابانی خیلی خوب گزارش کرد و اما در مورد تیم ملی فوتبال باید گفت که کل داشته ما بچه ها همین بود که دیدیم
خیابانی خیلی خوب گزارش کرد و اما در مورد تیم ملی فوتبال باید گفت که کل داشته ما بچه ها همین بود که دیدیم
بااین مربی تیم ایران به جام جهانی نمیرود.
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی