بازدید 6715
محسن رضایی:

روند مذاکرات با 1+5 رو به رشد است

مطمئن باشید ان‌شاءالله در مذاکرات مسکو با عزتمندی به نتیجه خواهیم رسید
کد خبر: ۲۴۸۴۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۵ 30 May 2012
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به روند رو به رشد مذاکرات با 1+5 گفت: مطمئن باشید ان‌شاءالله در مذاکرات مسکو با عزتمندی به نتیجه خواهیم رسید زیرا ایران حق خود را طلب می‌کند.

به گزارش فارس، محسن رضایی ظهر امروز در جمع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز اظهار کرد: ایران اسلامی به برکت ایستادگی در برابر هر نوع تهدید و تحریم در حال میوه‌چینی از این مقاومت‌ها بوده و به طور قطع پیروز عرصه مذاکرات خواهد شد.

وی، مذاکرات 1+5 را سرآغاز روند جدید دیپلماسی دانست و تصریح کرد: اینکه گروه 1+5 پذیرفته است با ایران سرافراز مذاکره کند، روند رو به رشد مذاکرات را نشان می‌دهد و ایران هم در این بین چیزی جز حق مسلم و قانونی خود را طلب نمی‌کند.

رضایی در ادامه سخنان خود اظهار امیدواری کرد که در ادامه مذاکرات و در دور بعد آن در مسکو، پیشرفت‌های خوبی حاصل شود که این امر به بسیاری از مشکلات و موانع پیش رو پایان دهد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: امیدواریم با پیشرفت روند مذاکرات شاهد لغو بخش زیادی از تحریم‌ها از جمله در خصوص تحریم بانک مرکزی و حوزه نفت باشیم که این امر به بهبود وضعیت اقتصادی و آرامش این بخش می‌انجامد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار