بازدید 11044
سردار فدوي مطرح کرد:

مقایسه نسل جدید جوانان پاسدار با نسل اول

کد خبر: ۲۴۷۹۱۴
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۷ 28 May 2012
اولین همایش سالانه امیدان نیروی دریایی سپاه با هدف بررسی و پیگیری طرح شناسایی و تربیت مدیران آینده سپاه، به میزبانی منطقه دوم دريايي این نیرو در بوشهر برگزار شد.

به گزارش ايسنا، فرمانده نیروی دریایی سپاه در اين همايش، با بیان اینکه "کادرسازی و تربیت نیروهای کارآمد و شایسته برای سطوح مختلف فعالیت‌های سپاه یک ضرورت است"، گفت: به لطف خدا و به برکت انقلاب اسلامی، نسل جدید جوانان پاسدار از بسیاری جهات از نسل اول سپاه جلوتر و کارآمدتر است.

دریادار علی فدوی به اهمیت و جایگاه سپاه در بعد داخلی و خارجی اشاره کرد و گفت: از آغاز حرکت انقلابی مردم ایران تا به امروز، اساس موفقیت و عزت ما، حرکت بر محور ایمان و معنویت و بهره‌گیری از شور و شعور انقلابی، بصیرت و تبعیت از رهبری دینی بوده است. شرط ادامه این توفیقات، تقویت و تحکیم مبانی فکری و عقیدتی، ارتقای معنویت، بصیرت، روحیه انقلابی و افزایش سطح علم و آگاهی و تکلیف‌محوری است.

وي همچنين کرد: در جریان کادر سازی و تربیت آینده‌سازان سپاه باید انتقال تجربه، بسترسازی برای تعالی و رشد معنوی، افزایش فرصت و زمینه بهره‌گیری جوانان پاسدار از علوم و مهارت‌های حرفه‌ای برای اثربخشی بیشتر و همچنین ارتقای کیفی فعالیت‌های جاری در بخش‌های مختلف، مورد توجه جدی قرار گیرد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بيان اينكه "تقویت روحیه مسئولیت‌پذیری و دادن مشارکت میدانی و عملیاتی به نیروهای جوان در مقیاس‌های گوناگون و زمینه‌سازی برای افزایش دانش و تجربه در آنان، یک ضرورت اساسی است"، افزود: نسل اول سپاه تجربیات گرانبهایی دارد که باید به گونه‌ای شایسته به نسل جدید سپاه منتقل شود.

فدوی در پايان، به اهمیت برنامه‌های تحول و تعالی معنوی اشاره کرد و با بیان اینکه "وعده‌های الهی تخلف‌ناپذیر است"، گفت: خداوند وعده کرده است که هر کس دین خدا را یاری کند، خداوند نیز او را یاری و تأیید خواهد کرد. آینده، به حق و حقیقت تعلق دارد و باطل نابودشدنی و از بین رفتنی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست