بازدید 2391

بازیکنان استقلال، پرسپولیس و سپاهان به اردوی تیم ملی پیوستند

کد خبر: ۲۴۷۱۰۰
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۱ - ۲۱:۴۳ 24 May 2012
یازده بازیکن از تیم های استقلال، پرسپولیس و سپاهان پس از برگزاری دیدارهای خود در لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا، پنجشنبه به اردوی تیم ملی در ترکیه پیوستند.
 
به گزارش خبرگزاری فارس، خسرو والی زاده مدیر رسانه ای تیم ملی در این باره به سایت فدراسیون فوتبال گفت: سیدمهدی رحمتی، خسرو حیدری، پژمان منتظری، مجتبی جباری، آندرانیک تیموریان و فریدون زندی از استقلال، علی کریمی، مهرداد پولادی، غلامرضا رضایی و مازیار زارع از پرسپولیس و سیدجلال حسینی از سپاهان بازیکنانی هستند که امروز به اردوی تیم ملی در کمپ بشیکتاش ترکیه ملحق شدند. از این جمع تنها مازیار زارع بازیکنی است که چهارشنبه شب توسط کارلوس کی روش به تیم ملی دعوت شد.

بازیکنان استقلال و سپاهان از تهران و بازیکنان پرسپولیس از جده وارد استانبول شدند اما بلیت های آنها به نحوی تهیه شده بود که هواپیماهای حامل آنها با فاصله کوتاهی از هم به فرودگاه آتاتورک استانبول رسید. ضمنا مصطفی دنیزلی سرمربی تیم پرسپولیس نیز با همان هواپیمایی که بازیکنان این تیم را به استانبول آورد، برای مرخصی به ترکیه آمد.

والی زاده افزود: بدین ترتیب شمار بازیکنان حاضر در اردوی ترکیه به 24 نفر رسید و ساعت 30/17 امروز به وقت محلی، تمرین تیم با این تعداد برگزار می شود. تنها بازیکنی که هنوز به اردو نیامده، محمدرضا خلعتبری است که باشگاه الوصل امارات بدلیل بازیهایی که در پیش دارد، هنوز به او اجازه پیوستن به اردوی تیم ملی را نداده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی