بازدید 7962
این بار توسط نمایندگان مجلس نهم؛

باز هم گلایه از اجرا نشدن قانون از سوی دولت

متأسفانه در هدفمندی یارانه‌ها به بخش تولید، توجهی نشده و سهم بخش صنعت از سوی دولت پرداخت نشد. با این وضعیت تولید کنندگان با مشکل روبه‌رو هستند، ولی اگر این همت را داشته باشیم که پرداخت یارانه به بخش تولید انجام شود، بسیاری از مسائل حل خواهد شد.
کد خبر: ۲۴۷۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۰ 02 June 2012
گرانی در برخی بخش‌ها مانند شیر و تخم مرغ مهار شده است؛ اما عموم اقلام نیاز به کار بیشتر دارد.

به گزارش «تابناک»، نعمتی، نماینده مردم اسدآباد در مجلس نهم با بیان این مطلب درباره آمار تورم اعلام شده از سوی مراجع رسمی کشور گفت: آمار مختلف است، ولی آمار واقعی را باید از مردم گرفت و تورم در واقعیت بیشتر از این اعداد و ارقام است.

وی درباه میزان افزایش حقوق کارمندان و اختلافی که با نرخ تورم موجود دارد، ‌گفت: دولت و مسئولین باید در این مورد بیشتر از این‌ا کار کنند و مجلس نیز باید برای مهار تورم برنامه داشته باشد. مجلس اگر در حوزه نظارت قوی باشد، بسیاری از مسائل حل شدنی خواهد بود.

نعمتی همچنین درباره انحراف دولت از قانون بودجه در سال‌های گذشته و اینکه مجلس چه کاری می‌تواند در این باره انجام دهد، گفت: مجلس در بحث نظارت عملکرد خوبی نداشته است. باید راهکارهای اجرایی اندیشیده شود و به گونه‌ای رفتار شود که نسبت به همه اقلام بودجه، گستره‌ای جامع داشته باشیم تا بتوانیم از این تخلفات جلوگیری کنیم.

نعمتی با اشاره اجرا نشدن درست قانون هدفمندی یارانه‌ها از سوی دولت، اظهار داشت: با توجه به شرایط کشور، یکی از کارهایی که می‌توان در امر بودجه‌ریزی انجام داد، این است که به واحدهای تولیدی کمک کنیم تا تولیدکننده بتواند با قیمت تمام شده مناسب، کالای خود را تولید کند، چراکه با این کار بسیاری از مشکلات حل خواهد شد، ولی متأسفانه در هدفمندی یارانه‌ها به بخش تولید توجهی نشده و سهم بخش صنعت از سوی دولت پرداخت نشد. با این وضعیت تولید کنندگان با مشکل مواجه هستند؛ اما اگر این همت را داشته باشیم که پرداخت یارانه به بخش تولید انجام شود،‌ بسیاری از مسائل حل خواهد شد.

وی با بیان اینکه باید دست از کشاورزی سنتی برداشت، گفت: ما از پتانسیل بسیار بالایی در بخش کشاورزی برخورداریم و اگر بر مبنایی کشاورزی صنعتی به پیش برویم، مشکلات کمتری خواهیم داشت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار