بازدید 3867

نگراني صهيونيستها در آستانه مذاكرات بغداد

نتانياهو كه فضاي حاكم بر مذاكرات با ايران در آستانه نشست بغداد وي را آشفته كرده است، گفت: آن‌ها نبايد هيچ امتيازي به ايران بدهند.
کد خبر: ۲۴۶۶۳۹
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۶ 22 May 2012
در حالي كه فضاي مثبتي بر مذاكرات يوكيا آمانو در تهران حاكم بود و مديركل آژانس بين‌‌المللي انرژي اتمي اين مذاكرات را داراي اثر مثبت بر نشست بغداد دانسته است، رژيم صهيونيستي مي‌كوشد فضاي نسبتا مثبت حاكم را تخريب كند.

به گزارش ايسنا، بنيامين نتانياهو، نخست‌وزير رژيم صهيونيستي روز دوشنبه در كنفرانسي در تل‌آويو بار ديگر با ايراد اتهام عليه ايران به مظلوم‌نمايي پرداخت و ادعا كرد: ايران مي‌خواهد اسراييل (رژيم صهيونيستي) را نابود كند و براي رسيدن به اين هدف در حال توسعه تسليحات هسته‌يي است.

بنابر گزارش شبكه خبري اسكاي نيوز، وي كه رژيم متبوعش تنها دارنده زرادخانه هسته‌يي در خاورميانه است و بارها ايران را برخلاف مفاد صريح منشور سازمان ملل به اقدام نظامي تهديد كرده است، ايران را به داشتن "نيت بدخواهانه" متهم كرد و گفت: قدرت‌هاي جهاني بايد از خود قاطعيت و نه ضعف نشان دهند.

نتانياهو كه فضاي حاكم بر مذاكرات با ايران در آستانه نشست بغداد وي را آشفته كرده است، گفت: آن‌ها نبايد هيچ امتيازي به ايران بدهند.

اين اظهارات در حالي مطرح شده كه قرار است روز چهارشنبه نمايندگان ايران و گروه موسوم به 1+5 (آمريكا، فرانسه، انگليس، روسيه، چين و آلمان) در بغداد با يكديگر ديدار كنند. دو طرف پيش از اين در استانبول مذاكراتي داشتند كه آن را مثبت ارزيابي كرده بودند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی