بازدید 4534

تشکیل معاونت بسیج در ستاد كل

جزايري افزود: براساس كارشناسي هاي به عمل آمده، ظرفيت ها و توانمندي هاي فرهنگي و پشتوانه هاي قدرت نرم نيروهاي مسلح به ويژه بسيج و پدافند غيرعامل در اين معاونت سازماندهي شده اند.
کد خبر: ۲۴۶۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۸:۰۰ 22 May 2012
معاون امور بسيج و فرهنگ دفاعي ستاد كل نيروهاي مسلح از تغييرات ساختاري در حوزه مأموريت هاي فرهنگي و بسيج ستاد كل نيروهاي مسلح خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رساني ستاد كل نيروهاي مسلح سرتيپ پاسدار سيد مسعود جزايري با اشاره به تشكيل معاونت امور بسيج و فرهنگ دفاعي در ستاد كل نيروهاي مسلح گفت: با موافقت فرمانده معظم كل قوا، معاونت امور بسيج و فرهنگ دفاعي براي ايجاد انسجام، يكپارچگي و ارتقاي اثر بخشي مأموريت ها و فعاليت هاي مربوط به امور بسيج و حوزه هاي فرهنگي و تبليغات دفاعي ستاد كل نيروهاي مسلح راه اندازي شد.

وي افزود: بازنگري مستمر و دائمي در مأموريت ها، راهبردها و ساختارها و ديگر امور بنيادين و اساسي نيروهاي مسلح و تطبيق آنها با تحولات نوين منطقه اي و جهاني و الزامات ناشي از تهديدات فراروي نظام همواره مد نظر مجموعه نيروهاي مسلح قرار داشته و روند تحولات ساختاري در سازمان نظامي مؤيد همين امر است.

معاون امور بسيج و فرهنگ دفاعي ستاد كل نيروهاي مسلح، با تأكيد بر اينكه اينگونه تغييرات امري طبيعي بوده و بستر تحقق اهداف و مأموريت هاي محوله را تسهيل و تسريع مي سازد، افزود: در ساختار جديد اين معاونت كارآمدي، وحدت رويه و توسعه نقش پذيري هاي فرهنگي ستاد كل نيروهاي مسلح در عرصه مقابله با جنگ نرم و عمليات رواني دشمنان انقلاب و ملت ايران مد نظر بوده است و با پيش بيني ساز و كارهاي لازم دست يابي به آن تضمين شده است.

سرتيپ جزايري با ارائه تركيب ساختاري معاونت امور بسيج و فرهنگ دفاعي خاطرنشان كرد: در مجموعه معاونت جديد، بنياد حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس، سازمان پدافند غير عامل، دفتر هماهنگي فضاي سايبري، سازمان موزه انقلاب اسلامي و دفاع مقدس، معاونت فرهنگي و تبليغات دفاعي و معاونت بسيج كه در گذشته به صورت مستقل فعاليت داشته اند تحت سامانه اي واحد به ايفاي مأموريت خواهند پرداخت.

جزايري افزود: براساس كارشناسي هاي به عمل آمده، ظرفيت ها و توانمندي هاي فرهنگي و پشتوانه هاي قدرت نرم نيروهاي مسلح به ويژه بسيج و پدافند غيرعامل در اين معاونت سازماندهي شده اند.

معاون امور بسيج و فرهنگ دفاعي در پايان تهديدات آينده و تمركز دشمنان بر جنگ نرم و به كارگيري همه جانبه ظرفيت ها و فرصت هاي نرم افزارانه در مبارزه عليه انقلاب اسلامي و ملت ايران را امري مهم دانست و تأكيد كرد: سناريوهاي استكباري و صهيونيستي براي دگرگون سازي و تأثيرگذاري بر تفكر و باورهاي ديني و انقلابي نيروهاي مسلح اهميت دفاع فرهنگي و پدافند نرم افزاري را بيش از گذشته اجتناب ناپذير كرده است و در اين راستا تغييرات ساختاري هوشمندانه خواهد توانست همچون گذشته تداوم موفقيت هاي نيروهاي مسلح و اعتلاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را تأمين و تثبيت كند.
    
   
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار