بازدید 2682
اسطوره بارسا همچنان رکورد می‌زند؛

چهارمین آقای گلی مسی در لیگ قهرمانان

مسی فصل گذشته با زدن ۱۲گل در این رقابت‌ها، با رکورد نیستلروی در فصل ۰۳-۲۰۰۲لیگ قهرمانان برابری کرد اما این فصل عملکرد بهتری داشت و ۲گل بیشتر به ثمر رساند.
کد خبر: ۲۴۶۰۸۲
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۳ 20 May 2012
اسطوره جوان تیم ملی فوتبال آرژانتین و باشگاه بارسلونا عنوان آقای گلی لیگ قهرمانان اروپا را برای چهارمین فصل پیاپی از آن خود کرد.

به گزارش ایلنا، هرچند بارسا نتوانست از عنوان قهرمانی‌اش در رقابت‌های فصل گذشته چمپیونزلیگ دفاع کند اما با ناکامی ماریو گومز در گلزنی در دیدار فینال، لیونل مسی، ستاره آرژانتینی بارسا با ۱۴گل زده عنوان آقای گلی این رقابت‌ها را برای چهارمین بار پیاپی به دست آورد.

مهاجم ملی پوش بایرن تا پیش از دیدار امشب ۱۲بار گلزنی کرده بود اما نتوانست آمارش را در دیدار مقابل چلسی بهبود ببخشد. بعد از گومز، کریس رونالدو با ۱۰گل زده در رتبه سوم قرار گرفت.

مسی فصل گذشته با زدن ۱۲گل در این رقابت‌ها، با رکورد رودفن نیستلروی در فصل ۰۳-۲۰۰۲لیگ قهرمانان برابری کرد اما این فصل عملکرد بهتری داشت و ۲گل بیشتر به ثمر رساند اما نتوانست تیمش را بار دیگر در این رقابت‌ها به قهرمان برساند.

با این آقای گلی، مسی به اولین بازیکنی تبدیل شد که برای چهار فصل پیاپی به این عنوان دست پیدا می‌کند. پیش از این گرد مولر در فوصل ۷۳-۱۹۷۲، ۷۴-۱۹۷۳ و ۷۵-۱۹۷۴و همچنین ژان پیر پاپن در فصول ۹۰-۱۹۸۹، ۹۱-۱۹۹۰و ۹۲-۱۹۹۱ این عنوان را برای ۳ فصل پیاپی به دست آورده بودند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار