بازدید 25285
۴

ورود عينك آفتابي به كشور ممنوع شد!

در حال حاضر عينك‌هاي موجود در بازار چيني هستند و تعداد كمي از عينك‌ها ساخت اروپا است؛ هم‌اكنون عينك‌هاي چيني مشابه عينك‌هاي اصلي اما بي‌كيفيت، از طريق بساطي‌ها، مغازه‌هاي كوچك، بوتيك‌ها و خرازي‌ها عرضه مي‌شود كه مردم به دليل پايين بودن قيمت و تشابه به عينك با نوع اصلي آن و عدم آگاهي به سمت خريد اينگونه عينك‌ها گرايش پيدا مي‌كنند.
کد خبر: ۲۴۵۰۶۷
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۵ 15 May 2012
رييس اتحاديه عينك‌سازان و عينك‌فروشان اهواز با بيان اين‌كه براساس تصميم مسوولان كشور عينك آفتابي يكي از اقلام ممنوع وارداتي كشور اعلام شده است، گفت: همه اقلام عينك وارداتي است و اگر چه اين تصميم هنوز تاثير خاصي بر بازار عينك نگذاشته است اما در ماه‌هاي آينده و با افزايش گرايش مردم نسبت به خريد عينك آفتابي، احتمال كمبود عينك در بازار وجود دارد.

غلام‌علي آهنكوب‌نژاد در گفت‌وگو با ايسنا، اظهار كرد: البته به دليل اين‌كه فروشندگان عينك، عينك خريداري شده در گمرك و يا انبار دارند، هنوز كمبود خاصي از نظر عينك آفتابي در بازار احساس نمي‌شود.

وي افزود: نرخ‌نامه خاصي در اين اتحاديه وجود ندارد و قيمت عينك به قيمت خريد آن بستگي دارد و نرخ عينك‌ها با توجه به آغاز شدن فصل گرما تغييري نمي‌كند و نرخ عينك بيشتر به نرخ ارز و نوسانات آن بستگي دارد.

آهنكوب‌نژاد تصريح‌كرد: عينك‌آفتابي استاندارد از 24 هزار تومان به بالا به فروش مي‌رسند و البته بالا بودن نرخ برخي عينك‌ها فقط مربوط به آفتابي بودن نيست و برخي عينك‌ها به دليل نوع فرم، برند و مدل عينك تا قيمت يك ميليون و 400 هزار تومان در بازار عرضه مي‌شود.

رييس اتحاديه عينك‌فروشان اهواز درباره مشخصات عينك آفتابي خوب و با كيفيت، گفت: بايد رنگ فريم يك عينك آفتابي خوب، باكيفيت، استاندارد و عدسي آن ضد اشعه باشد و اشعه‌هاي نوري روي آن تاثيري نگذارد.

وي بيان‌كرد: در حال حاضر عينك‌هاي موجود در بازار چيني هستند و تعداد كمي از عينك‌ها ساخت اروپا است؛ هم‌اكنون عينك‌هاي چيني مشابه عينك‌هاي اصلي اما بي‌كيفيت، از طريق بساطي‌ها، مغازه‌هاي كوچك، بوتيك‌ها و خرازي‌ها عرضه مي‌شود كه مردم به دليل پايين بودن قيمت و تشابه به عينك با نوع اصلي آن و عدم آگاهي به سمت خريد اينگونه عينك‌ها گرايش پيدا مي‌كنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴۱
انتشار یافته: ۴
دليل ممنوعيتش چيه؟ نكنه مي‌خوان بگن حمايت از توليد كننده!
يعني نبايد از مصرف كننده هم حمايت بشه؟
بـــــــــــله دیگه همه مشکلات تموم شد همه چی خوب شد
با این ریز گردهای عزیز کی دیگه عینک آفتابی میزنه؟ باید عینک غواصی بزنیم که حداقل خاک تو چشمامون نره!!!
عینک آفتابی را ممنوع الورود میکنند ولی سیر و هلو و شلیل و گریپ فروت و ... هزاران اقلام دیگری که بهترینشان را داشتیم با مجوز های ورودی که میدهند ، نابود کرده اند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست