بازدید 1732

جلسه نوبت عصر مجلس آغاز شد

کد خبر: ۲۴۴۷۴۶
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۹ 14 May 2012
جلسه علني مجلس در نوبت بعدازظهر دقايقي پيش با حضور 148 نماينده، براي بررسي ادامه پيشنهادهاي كميسيون‌هاي تخصصي در مورد بخش درآمدي لايحه بودجه سال 91 آغاز شد.

به گزارش ايسنا، نمايندگان مجلس در ادامه جلسات علني مجلس براي بررسي لايحه بودجه 91، امروز در نوبت صبح بندهاي ديگري از اين لايحه در بخش درآمدي را به تصويب رساندند.

از مهمترين مصوبات صبح امروز،‌ معافيت هزينه مصرف حق انشعاب برق، آب و گاز براي مساجد، حسينيه‌ها و دارالقرآن‌ها بود.

همچنين مجلس در مصوبه‌اي ديگر، جرايم حق بيمه واحدهاي صنفي، صنعتي و كشاورزي را در صورت وصول پرداخت تعيين تكليف اصل حق بيمه‌شان تا پايان آذر ماه سال جاري مشمول بخشودگي كرد.

پس از اتمام بندهاي الحاقي به لايحه بودجه 91 در بخش درآمدي، گزارش كميسيون در مورد مواد مراعا مانده مورد بررسي نمايندگان قرار گرفت و بر اين اساس بند مربوط به اختصاص منابع صندوق توسعه ملي براي بخش غيردولتي در زمينه كشاورزي و آب و سرمايه‌گذاري در طرح‌هاي بالادستي توسعه، صنعت نفت و گاز و توسعه قطار شهري و مترو به تصويب رسيد.

در پايان جلسه علني نوبت صبح، پيشنهادهاي كميسيون‌هاي تخصصي در مورد بخش درآمدي لايحه بودجه نيز مطرح شد كه هيچكدام نتوانست راي لازم را به دست بياورد.

مجلس در نوبت عصر پيشنهادهاي كميسيون‌هاي تخصصي را در بخش درآمدي ادامه مي‌دهد و امروز عصر وارد بخش هزينه‌اي لايحه بودجه 91 مي‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار