بازدید 2863

تهدید کارکنان دفتر العالم در قاهره به اعتصاب

کد خبر: ۲۴۴۶۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۹ 14 May 2012
کارکنان دفتر شبکه العالم در قاهره تهدید کردند تا حل مسئله بسته شدن دفتر شبکه اعتصاب غذا می‌کنند.

به گزارش واحد مرکزی خبر، احمد السیوفی رئیس دفتر این شبکه در قاهره در کنفرانسی خبری گفت: مقامات مصر پیش از این از دادن مجوز به دفتر خودداری کردند تا هر زمان که خواستند آن را ببندند.

السیوفی گفت: ما اقداماتی را به صورت تدریجی و مرحله‌ای انجام می‌دهیم. اکنون کنفرانس مطبوعاتی برگزار کرده‌ایم و در صورتی که مسئله تا فردا حل نشود اعتصاب خود را اعلام می‌کنیم و در ادامه اقدام به اعتصاب غذا تا حد مرگ خواهیم کرد تا به حقوق خود دست پیدا کنیم. این حقوق فقط حقوق شبکه العالم نیست بلکه آزادی برای این کشور و مردم است.

وی افزود: ما می‌خواهیم برای این آزادی فداکاری کنیم و بگوییم اشتباه نکرده‌ایم بلکه در حد توان تلاش کرده‌ایم واقعگرا و بی‌طرف باشیم و همه گزارش‌ها و فعالیت‌هایی که انجام داده‌ایم نشان می‌دهد که ما واقعگرایانه عمل کرده‌ایم. چرا به دیگران مجوز داده می‌شود اما به ما داده نمی‌شود.

السیوفی افزود: ما با همه مسئولان و مقامات دیدار کرده‌ایم و درخواست کرده‌ایم که به صورت درست و رسمی فعالیت کنیم اما سازمان‌های امنیتی کشور اعلام کردند به ما مجوز نمی‌دهند تا هر وقت خواستیم دفتر شبکه را ببندیم.

ممدوح الولی رئیس انجمن روزنامه نگاران مصر نیز در واکنش به بسته شدن دفتر العالم گفت: ما یورش به دفا‌تر رسانه‌ها و توقیف تجهیزات آن‌ها را محکوم می‌کنیم. باید از چنین اقداماتی پرهیز کرد. باید مشکل مجوز این شبکه‌ها حل شود بخصوص که آن‌ها درخواست مجوز کرده‌اند و بر دریافت مجوز اصرار می‌کنند. باید به جهانیان نشان دهیم که پس از انقلاب تغییراتی به وقوع پیوسته است و اینگونه اقدامات باید متوقف شود. انجمن در نشست آینده خود این مسئله را بررسی خواهد کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست