بازدید 249760

اعلام اسامی قرعه‌کشی عمره مفرده

مراسم قرعه‌کشی برای انتخاب یک میلیون و 200 هزار نفر از میان سه میلیون و 373 هزار نفری که ابتدای امسال در بانک ملت ودیعه گذاشتند دو روز قبل در مراسمی در سازمان حج و زیارت انجام شد.
کد خبر: ۲۴۳۵۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۸۷ - ۰۰:۲۲ 07 November 2008
اسامی متقاضیان عمره مفرده‌ای که در قرعه‌کشی برنده شده‌اند، از طریق پایگاه اینترنتی بانک ملت به نشانی www.bankmellat.ir اعلام شد.

نصیری، مدیر کل روابط عمومی سازمان و حج و زیارت، در مصاحبه با واحد مرکزی خبر افزود: متقاضیان عمره مفرده که از پنجم فروردین تا پنجم خرداد در بانک ملت ودیعه گذاشته‌اند، می‌توانند با مراجعه به این پایگاه اینترنتی و وارد کردن کد ملی و کد ثبت نام و یا از طریق تلفن گویای 84251000 و تنها با وارد کردن کد ثبت نام خود، از برنده شدن یا نشدن در قرعه‌كشی آگاهی یابند.

مراسم قرعه‌کشی برای انتخاب یک میلیون و 200 هزار نفر از میان سه میلیون و 373 هزار نفری که ابتدای امسال در بانک ملت ودیعه گذاشتند دو روز قبل در مراسمی در سازمان حج و زیارت انجام شد.

این قرعه‌کشی به کمک رایانه و بر اساس 200 گروه شش هزار نفری صورت گرفت که یک میلیون و 199 هزار و 400 نفر برنده شدند.

مدیر کل روابط عمومی حج و زیارت گفت: به دلیل این‌که بيشتر متقاضیان عمره به صورت گروهی ثبت نام کرده بودند، در قرعه کشی رایانه‌ای، یک میلیون و 199 هزار و 400 نفر انتخاب شدند.

به گفته نصیری پرشمارترین گروهی که برای اعزام به عمره نام‌نویسی کرده بودند 540 نفری بود.

مدیر کل روابط عمومی سازمان حج و زیارت همچنین اعلام کرد: نام‌نویسی از متقاضیان عمره هر سال انجام می‌شود.

وی درباره تعیین وضع افرادی که نامشان در قرعه‌کشی درنیامده است، گفت: این افراد چنانچه ودیعه خود را از بانک ملت دریافت نکنند در قرعه‌کشی‌های بعدی با دو برابر امتیاز شرکت داده می‌شوند.

نصیری افزود: اولویت اعزام افرادی که در قرعه کشی برنده شده‌اند در اطلاعیه‌های سازمان حج و زیارت اعلام خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۰
سلام. من قبل از 5خرداد ثبت نام کردم و زمانی که ما ثبت نام کردیم گفتند کسانی که تا 5خرداد ثبت نام کنند ابتدا بر اساس قرعه کشی می روند و کسانی که پس از 5خرداد ثبت نام کنند پس از آن خواهند رفت. الان می گویند هر کس ثبت نام کند نیز در قرعه کشی شرکت داده می شود و منت هم می گذارند که امتیاز قبلی ها 2برابر است. آیا کسی هست که به این حرف ها رسیدگی کند و اینقدر ملت را ناراضی نکند
دست شما درد نکند که ما را نا امید کردید
من به همسرم از زمان اول ازدواجمان قول زیارت دادام وحالا که ......
مگر قرار نبود در قرعه کشی تمامی کسانی که تا پایان مهلت مربوطه افتتاح حساب و تکمیل موجودی نموده اند نوبت بندی و سپس در پایان اعزام تمامی متقاضیان اقدام به پذیرش متقاضی جدید نمایند. این چه وضعی است . چرا با مردم اینگونه رفتار میشود!!!!!!؟
با سلام
اي كاش سييستم مشابه سالهاي گذشته بود و نياز به اين همه زحمت مسئولين جهت برنامه ريزي بهتر نبود!!!!
چون كسانيكه در قرعه كشي انتخاب نشده اند مشخص نيست كه آيا در قرعه كشي سال آينده انتخاب مي شوند يا نه؟
ولي در سيستم سال گذشته فرد ثبت نام كننده اميدوار بود كه حداكثر تا 3 يا 4 سال بعد مشرف خواهد شد.
با سلام منظور از کسانی که ودیعه خود را برندارند در قرعه کشی بعدی اولویت دارند چیست ؟ مگر قرار است ثبت نامی های جدید با ثبت نامی های قدیم در یک اولویت قرعه کشی شوند . مسلم است که باید تا زمانیکه همه ثبت نام قبلی ها اعزام نشده اند نوبت به سری جدید نرسد. این که گفتن ندارد... لطفا همه را با هم قرعه کشی نکنید.
با با هزار اميد مادرم را كه سالها ارزوي رفتن به حج عمره را داشت ثبت نام كردم به اين اميد كه بتونم او را به ارزويش برسانم ولي متاسفانه برنده نشديم و با اين رويه موكول شد به سالهاي اتي كه نميدونم ميشه خوشبين بود يا نه....اي كاش اقلا دسته بندي ميكردند اولويت را ميدادند به انهايي كه براي اولين بار ميخواستند مشرف شوند ....
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی