بازدید 16262
سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان:

گوگل تحریم شود تا نام خلیج فارس باز گردد

کد خبر: ۲۴۲۵۵۰
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۴ 05 May 2012
سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: باید موتور جستجوگر گوگل در ایران تحریم شود تا دوباره نام خلیج همیشه فارس را به نقشه گوگل بازگردانند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ابوالفضل قربانی امروز در نطق پیش از دستور جلسه علنی شورای شهر اصفهان با بیان اینکه : در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نام‌گذاری شده باید کنترل قیمت‌ها به طور جدی در دستور کار قرار گیرد، تصریح کرد: این در حالی است که به نظر می‌رسد در این مورد غفلت شده است.

وی اظهار داشت: در سال جدید قیمت‌ها خارج از فرمول و غیرمنطقی افزایش یافته و این مسئله نارضایتی مردم را به دنبال داشته است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: گرانی‌های هول‌انگیز برای مردم به گونه‌ای پیش می‌رود که باید از شدت ترس برای گرانی  نیز نماز آیات خوانده شود.

وی در ادامه صحبت‌های خود با بیان اینکه خلیج فارس برای همیشه سند افتخار ایران زمین است، گفت: نام خلیج فارس میراثی کهن و جاودان برای ایران اسلامی به شمار می‌رود در حالی که نقشه گوگل خلیج فارس را حذف کرده است.

قربانی تاکید کرد: باید موتور جستجوگر گوگل در ایران تحریم شود تا دوباره نام خلیج همیشه فارس را به نقشه گوگل بازگردانند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۶۲
انتشار یافته: ۳۴
نه تو رو خدا اینکارو نکنید. اینجوری که گوگل ورشکست میشه!
راه عاقلانه ای نیست.
بایستی از کانالهای حقوقی و بین المللی این موضوع بررسی شود بدینگونه که گوگل و شرکت های دیگر به آن بیانیه ها و احکام تمکین کنند.
با سلام, نیازی به تحریم نیست گوگل در حال انجام کار غیر قانونی است و طبق مصوب سازمان ملل اسم رسمی این آبراه خلیج فارس است و وظیفه دولت ایران شکایات یا پیگیری قانونی این حق است
باید علیه آنها شکایت کرد.تابناک پیش قدم شو.ایرانیان پول وکیل را پرداخت می کنند.
این پیشنهاد کمترین تودهنی به این گستاخی ها و تنبیه خوبی است.
كاملا موافقم
مگر مردم ایران به صورت خودجوش کاری بکنند ،از مسئولین که انتظاری نمی رود ، هر کس راه حلی دارد بدهد تا پشتیبانی کتیم.
زنده باد ایرانی
موافق
من برای چستجوهام تصمیم گرفتم از سایت bing & yahoo استفاده کنم
آخه تحریم گوگل تنبیه گوگل یا تنبیه خودمون؟ ثانیا، با کنار کشیدن از این میدانهای ارتباطی مثل گوگل و فیس بوک و ... فقط یک ابزار قدرتمند تبلیغاتی را کامل در اختیار دشمن قرار می دیم و خودمون رو از مبارزه محروم می کنیم.
متاسفانه در حال حاضر گوگل جایگزین مناسبی ندارد.
اگر گوگل تحریم کنیم پس چگونه مطالب مورد نیاز خود را در اینترنت پیدا کنیم.
يكي نيست بگه مثلاً چه جوري مي‌خواي گوگل رو تحريم كني؟! اگه منظورش استفاده نكردن از اين موتور جستجوست كه در اين صورت در واقع خودمون رو تحريم كرديم! چيزي از گوگل كم نمي‌شه! بهترين كار حمله‌ي محتوايي هم‌وطنان عزيز در محيط سايبريه. مثلاً با تبليغات وسيع و كاريكاتور و ... اين حركت گوگل رو به شدت مورد تمسخر قرار بدن و با توجه به بخشنامه‌هاي سازمان ملل در زمينه‌ي نام خليج فارس، اعتبار گوگل رو زير سؤال ببرن تا گوگل براي حفظ شأن و برندش دست به اصلاح رفتار بزنه.
اين آقا فکر کرده اگر گوگل تحريم شود مثلاً چه می‌شود؟ همين حالا هم خيلی از سرويس‌ها يک‌طرفه تحريم است. بی‌کفايتی در سياست خارجی را اينگونه توجيه می‌کنيد؟ مگر موضوع فقط گوگل است؟ نشنال جئوگرافی را چه می‌کنيد؟ خبرگزاری‌های خارجی را و بسياری از محافل ديگر را چه؟
لطفا در خصوص راههاي اعلام اعتراض به گوگل توضيح دهيد
لطفا" به این پیشنهاد فکر کنید و اگر راه بهتری نیست همه به آن عمل کنیم
گوگل تحریم کنیم؟ گوگل از خداشه خدما به ایرانیان و متوقف کنه اخه مگه چه سودی براشون داره؟...مثل اینکه یادتون رفته چند سال پیش فیسبوک نطرسنجی گذاشته بود که ایرانیها رو از فیسبوک اخراج کنند (چون بعلت تحریم سود مالی براشون نداره) دیگه بعد سال 88 تصمیمات سیاسی واشنگتن باعث شد به ایرانیان خدمات بده!
به جای تحریم گوگل ( یعنی تحریم خودمان..) بهتر است خودمان را تقویت کنیم تا کسی جرات اینگونه کارها را نداشته باشد به غیر از نام خلیج فارس، ذخایر نفتی، گازی و کشتیرانی وووو... ما را چندین سال است که می برند و ما چه میکنیم!؟
مشکل این هست که اگر گوگل را تحریم کنیم خودمان را از دانش روز جهانی محروم کرده ایم!!
و تا پول!! اعراب هست با تحریم ما نامی تغییر نمی کند!!!
بهترین کار این است که این کار با استناد به نقشه های معتبر جهانی مثل National Geoghraphy این موضوع را از طریق وزارت امور خارجه به دادگاه لاهه منعکس کند. یعنی به کارگیری وکلای حقوق بین المللی که این کاره هستند حالا ما هی اینو تکرار کنیم و تابناک هم آن را که نمی گذارد روی سایت
من مدام از گول استفاده میکنم ولی پیشنهاد میکنم بدلیل این رفتار غیر حرفه ای فیلتر شود منتها هر چه سریعتر اینکار صورت بگیرد تا متوجه بشود ما ایرانیها چقد به تمامیت ارضی کشورمان حساس هستیم
میخوان یه بارکی اینترنت رو تحریم کنند. شاید بهتر جواب بده ها
اگر این کار راکنید که شاهکار کردید
در ضمن سایت هایی مثل میهن میل را بچه متخصص ایرانی راه انداختن لطفا با عضویت و استفاده از سرویسهایداخلی وابستگی ها را حداقل! کم کنید
جواب های هوی است جوانان برومند وسربازان ایران بزرگ هک گوگل را طراحی ودنبال کنند
با این حرفها نه ایران عوض می شه و نه خلیج همیشه فارس دشمن باید بداند این حرفها و کارها کاری از دستشان بر نمی آید همانطور که بوش گفت هرکه باماست دوست ماست و هر که با مانیست دشمن ما به آنها می گوییم دیگی که برای ما نجوشد باید کله سگی مانند شاه عربستان و شیوخ فاسد عرب بجوشد به یاری الله چنان روز سیاهی در پیش دارند که نگو
ما برای مقابله با گوگل آماده همکاری هستیم و منتظر محلی برای تبادل نظر و روش مقابله هستیم
احسن 100درصد موافقم
پيشنهاد مي شود همگي متور جستوگر پيش فرض در برنامه هاي اكسپلورر و فايرفاكس را از گوگل به ياهو يا بينگ تغيير دهيم و همچنين به جاي جي ميل از برنامه هاي ديگر استفاده شود تا گوگل هم تغيير را حس كند.
یعنی چی تحریم کنیم؟؟؟؟
یعنی نذاریم کاربرای ایرانی از گوگل استفاده کنند؟!!!
این چه ضرری واسه گوگل داره!!
اول قیمت گوجه ، گوشت و شیر و ... را در کشور خودمان کنترل کنید بعد سراغ کنترل و تحریم بزرگترین موتور جستجوی دنیا بروید.
برای پاسداری از نام خلیج همیشه فارس شاید احداث یک بیمارستان ، دانشگاه ( به غیر از بوشهر) ... در تمام جزایر عملی تر باشد تا چنگ انداختن به مسایلی که زیاد در حیطه کنترل ما نیست
چرا بقیه مسئولین نسبت به این هتاکی گوکل عکس العمل نشان نمی دهند.
موافقم تحریم کنید
هر چيزيو رو بشه تحريم كرد ديگه انصافاً گوگل رو نمي شه
بهتره به جاي تحريم گوگل امارات و كشورهاي عربي حاشيه خليج پارس تحريم بشن
به عنوان مثال جلوگيري بشه از سفرهاي سياحتي به امارات و يا حج عمره محدود بشه تا اين همه ارز از كشورمون به اين كشورها وارد نشه
باید با اتحاد تمام هموطنان، جواب این جسارت گوگل رو بدیم.مگه خود گوگل چقدر قدمت داره؟!!!
حتما نقشه شون رو از عربستان گرفتند!!!
آقای قربانی، خلیج فارس که فارس هست.. در این موضوع شکی نیست. حالا شما می فرمایید از کدوم موتور جستجو استفاده کنیم؟؟؟ بینگ ؟؟؟؟؟؟؟؟
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی # جلفا # ورزقان
وب گردی