بازدید 70770
همه 90؛ از گود شهرزاد تا مشاجره رسولی‌نژاد با عادل

هر آنچه در برنامه 90 دیشب گذشت

پرسش نظرسنجی نود، این بود که تیم‌های سپاهان، استقلال و پرسپولیس این هفته در مجموع در آسیا چند امتیاز به دست می‌آورند؟ ا- 7 تا 9 امتیاز 2- 4 تا 6 امتیاز 3- 0 تا 3 امتیاز، که نزدیک 65 درصد به گزینه 2 رأی دادند و نزدیک 30 درصد به گزینه یک و 5 درصد گزینه 3 را برگزیدند.
کد خبر: ۲۴۱۲۸۰
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۳:۰۱ 30 April 2012
برنامه 90 شب گذشته مانند همیشه دیدنی بود؛ علی خسروی، کارشناس داوری و پژمان منتظری، مهمان حضوری این برنامه بودند که البته در پایان برنامه محمد رضا طهماسبی کاپیتان پیکان در بخش پایانی  برنامه حضور پیدا کرد.

به گزارش «تابناک»، فردوسی‌پور برنامه نود را با پرسش نظرسنجی که تیم‌های سپاهان، استقلال و پرسپولیس این هفته در مجموع در آسیا چند امتیاز کسب می‌کنند، آغاز کرد. البته برنامه «90» اين هفته‌ كه به دليل پخش مستقيم ديدار تيم‌هاي منچسترسيتي و منچستريونايتد در روز دوشنبه، يك شب زودتر پخش شد، مثل هفته‌هاي گذشته حاشيه‌هاي جالبي داشت.

کارشناس داوری: سه پنالتی اشتباه در یک بازی

علی خسروی، کارشناس داوری بر این باور بود که داور بازی نفتی‌ها سه پنالتی اشتباه گرفت؛ افزون بر این که پنالتی راه آهن مقابل فولاد نادیده گرفته شد.

صادقی برای کمک به فوتبالیستی مصدوم تا سنقر رفت

امیر حسین صادقی و همسرش به دلیل کمک به یک فوتبالیست آماتور از سوی عادل فردوسی پور تقدیر شدند.

عادل فردوسی پور در برنامه این هفته 90 خود با اشاره به برنامه آخر سالشان گفت: «در آن برنامه، ما مهمانی ویژه داشتیم که تصاویر سقوطش از سقف یک سالن فوتبال را پیشتر پخش کرده بودیم.

در این برنامه او گفت که بیکار است اما مشکلش الان به خاطر حرکت شایسته یکی از بازیکنان خوب لیگمان حل شده است. امیر حسین صادقی و همسرش به سنقر رفتند و برای او وسیله ای خریده اند که بتواند شاغل شود و دوازده یا سیزده میلیونی را هزینه کردند. البته می‌دانم امیر صادقی دوست نداشته این خبر رسانه‌ای شود، ولی خوب است که ما این نکات را بگوییم که مردم بدانند ما در میان فوتبالیست‌هایمان، چنین افرادی را هم داریم.

منتظری: دوست نداشتم به استقلال و پرسپولیس بیایم

مدافع استقلال در پايان سخنانش با اين پرسش و پافشاری فردوسي‌پور مبني بر كيفيت علوي بازيكن استقلال روبه‌رو شد كه در پاسخ گفت: اين بازيكن در حد ساير بازيكنان استقلال نيست!

وی در ادامه این برنامه اظهار داشت: من بیشتر فوتبالم را مدیون آقای رضاییان، مدیر عامل وقت فولاد خوزستان هستم، چراکه ایشان خیلی به جوان‌ها میدان می‌دانند.

پژمان منتظری در ادامه درباره نحوه استقلالی شدنش گفت: دوست نداشتم به استقلال بیایم. در همان برهه هم از سایپا، سپاهان و پرسپولیس پیشنهاد داشتم. اما علاقه ای به حضور در استقلال و پرسپولیس نداشتم، ولی صحبت‌هایی که با مرحوم ناصر خان داشتم باعث شد استقلالی شوم.

وی علت حاشیه‌های موجود پیرامون استقلال را این گونه عنوان کرد: در یک ماه گذشته مصاحبه‌های برخی افراد استقلال را به حاشیه برد. اگر تیم در کورس قهرمانی بود و بعضی حرف‌ها زده می‌شد، ایرادی نداشت اما اکنون که استقلال برای قهرمانی و صعود به مرحله بعد رقابت‌های آسیایی می‌جنگد نباید چنین حرف‌هایی مطرح می‌شد.

گزارشی از گود شهرزاد، تنها زمین خاکی مانده برای تهران
 
گزارشگر جوان برنامه 90 با حضور در یکی از محله‌های جنوب شهر تهران، گزارشی از آخرین زمین خاکی به جای مانده از دهه‌های 40 تا 60 فوتبال ایران تهیه کرده بود. زمینی که به گفته پیشکسوتانی مثل صادقی و سید مهدیکاظمی یا حسین یاریار، بازیکنان بزرگی از فرشاد پیوس و ناصر محمد خانی گرفته تا مهدی پاشازاده و‌هاشم بیگ زاده و دیگران را به فوتبال ایران معرفی کرده است. پس از پخش این گزارش، علی خسروی که کارشناس داوری برنامه بود به عنوان یکی از مسئولان ورزش شهرداری منطقه 15 اعلام کرد، آمادگی دارند تا در صورتی که این زمین معارض نداشته باشد، این گود را بازسازی کنند.

فتح الله زاده پرسپولیسی می‌شود!

علی فتح الله زاده می‌گوید برای تشویق پرسپولیس به ورزشگاه می‌رود.

در ادامه علی فتح الله زاده که به عنوان مهمان تلفنی روی خط برنامه 90 رفته بود. او در همان آغاز با سوالی روبه‌رو شد از حرف‌هایش؛ جمله ای که در برنامه ورزشی شبکه جام جم گفته بود؛ جمله‌ای در این باره که چهار عضو هیأت مدیره گفته اند رحمتی را با قد بلندش بفرستند به خط حمله تا ضربه سر بزند.

فتح الله زاده گفت: «بابا این یک شوخی بوده است. الان شما مرا با یک نماینده مجلس و دو معاون وزیر ورزش در می‌اندازید. باید جمع کنم بروم خانه.
 فتح الله زاده درباره کمپ استقلال هم گفت:« این کمپ باید ابتدا تکمیل شود تا بعد زمین شهری، سندش را به استقلال بدهد. این یک سرمایه بزرگ برای استقلال است.

اطلاعات کامل فوتبالی رسولی نژاد

سپس احمد رسولی نژاد، رئیس هیأت مدیره استقلال و معاون وزیر ورزش روی خط برنامه 90 رفت و درباره سخنان علی فتح الله زاده گفت: «حتی اگر این حرف شوخی هم باشد، گفتن این حرف درست نیست. من انتظارش را ندارم. رشته خود من فوتبال بوده. شما دیدید که در آن مصاحبه تلویزیونی فتح الله زاده گفته بود چهار عضو هیأت مدیره می‌گفتند رحمتی را بگذارید خط حمله، این حرف حتی به شوخی گفتنش هم بد است.

درگیری لفظی رسولی نژاد با عادل!

در بین حرف‌های رسولی‌نژاد، فردوسی‌پور شیطنت کرد و گفت: درسته که علوی به سفارش شما به استقلال آمد؟ با پافشاری فردوسی‌پور و بالا گرفتن صحبت‌های رسولی‌نژاد در دقایقی از برنامه نیز کار این دو به جروبحث کشیده شد.

رئیس هیأت مدیره استقلال که انتظار چنین پرسشی را نداشت، عادل را متهم به دروغگویی کرد و اظهار داشت: هر کسی که با من در مورد مسائل فنی حرف می‌زند، به زرینچه می‌گویم که به مظلومی انتقال دهد.

وی ادامه داد: من خودم رشته ام فوتبال بوده و همه بازیکنان را هم می‌شناسم. من که می‌دانم والدس دروازه بان بارساست، کاسیاس در رئال مادرید است، نویر دروازه بان بایرن است، مهاجم شان گومز است و آلکس دل پیرو هم مهاجم یونتوس است. من با این اطلاعاتم یعنی نمی‌دانم پست بازی رحمتی چه است؟ من که همه بازی‌های این تیم را می‌روم ببینم، بارها با رحمتی جلسه داشتم و حرف زدم، چطور ممکن است که من ندانم او دروازه‌بان است، واقعا فکر می‌کنم حتی این حرف را به شوخی گفتن هم زشت است، چون باعث می‌شود خدای ناکرده مردم گمان کنند، اعضای هیأت مدیره ما... هستند!

رسولی نژاد: قطعا با اولیایی در مورد مدیر عاملی صحبت نکردیم

رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال درباره موضوع مهاجم یا دروازه بان بودن مهدی رحمتی اظهار داشت: در نیم فصل یکی از مشکلاتی که در هیأت مدیره مطرح کردیم این بود که یک مهاجم سر زن نداریم. اما هیچ حرفی در خصوص مهدی رحمتی و مهاجم یا دروازه بان بودن وی نزدیم. آن زمان قرار بر این شد که یکی از مهاجمان سابق استقلال را به تیم بازگردانیم.

بنده از آقای فتح الله زاده این انتظار را داشتم که حتی مطرح کردن چنین حرفی در مورد اعضای هیأت مدیره را به شوخی هم مطرح نمی‌کردند. احمد رسولی نژاد در پاسخ به این پرسش که آیا با اولیایی در خصوص مدیر عاملی استقلال صحبتی شده یا خیر گفت: قطعا چنین صحبتی مطرح نشده است.

در بخش پایانی برنامه 90 در غیاب فرهاد کاظمی محمد رضا طهماسبی کاپیتان پیکان به برنامه 90 آمد و در مورد چگونگی صعود این تیم سخن گفت.

پرسش و نتیجه نظرسنجی 90

در پايان نزدیک به يك و نيم ميليون نفر در نظرسنجي شركت كردند كه نزدیک 65 درصد به گزينه دو (چهار تا شش امتياز) رأي دادند، 30 درصد بر این باور بودند كه تيم‌هاي ايراني 7 تا 9 امتياز مي‌گيرند و 5 درصد هم اعتقاد به كسب صفر تا سه امتياز از سوي سه تيم پرسپوليس، استقلال و سپاهان داشتند.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷۰
انتشار یافته: ۶۵
فردوسی‌پور شیطنت می کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
خوب می کنه!
مچ گیری عادل جالب بود
آقای فردوسی پور بیشتر از شیطنت کار میکنه یه جورایی بعضی مواقع جوسازی میکنه باهرکی رفیق باشه و دوست نداشته باشه اشتباهش زیاد توچشم بیاد سریع از کارش رد میشه ولی خدا نکنه به چیزی گیر بده پدر طرفو درمیاره.البته میدونم تابی جون این مطلبو نمیذاره چون تاحالا هرچی مطلب درمورد فردوسی پورفرستادم نگذاشته.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
آه مثبت اشتباهههه
عادل عزیزززههه بزار 5 5 بود شد 6 5 اشتباهییی
حاجی دکترنما باعث این همه حاشیه برای استقلال شد بابا دست ازسراین تیم بردار ازاین تیم به همه جارسیدی بسه دیگه.
]چرا این سیاسیون دست از ورزش بر نمی دارند تازه یکسال شده که وضعیت استقلال بهتر شده است چشم دیدنشو ندارند؟!؟!
عادل هم سوژه ندارد ملت را بجان هم مي اندازد.
من يك پرسپوليسي هستم/علي كريمي مرد بزرگي هستش.ولي آقاي كريمي بدون كه واسه ما طرفداران تيم پرسپوليس خود باشگاه خيلي مهمتر از فرد يا شخص هستش.پس اينو تمام بازيكنان پرسپوليس بدانند كه با بردن تيم به حاشيه و اينكه خودشونو بزرگتر و مهمتر از بقيه بدونن هيچ جايگاهي در دل طرفدارا ندارن.پس خواهشن با همدلي و اتحاد سعي كنيم تيمي بسازيم در حد پرسپوليس.عشق است پرسپوليس زلزله
یاشاسین تراختور
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
یاشاسین ایران
امیر علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
گند زدی بااین جواب دادنت حداقل فارسی بنویس
ناشناس
| Germany |
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
یاشاسین تیراختور
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
درود بر ایرانی ازهرقومیتی
لیمان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
ناشناس و امیر علی هر دو گند زدین،

یاشاسین آذزبایجان
د.خ
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
یاشاسین تراختور ایران
سپاهان و تراکتورسازی مدعی قهرمانی اند مهمونای90 همه استقلالی بودن !
فردوسی‌پور هم فردوسی‌پور قدیم
فردوسی پور لوث شده
قرمزته از تراکتور تا فولاد و پرسپوليس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
ای جووووووووونم
حیف از پرسپوليس
همه داوران دست به دست هم دهند پرسپوليس از وسط جدول كنده نخواهد شد. بحث داوري سر دو امتياز، سه امتيازه نه سي چهل امتياز!!
سال گذشته ناجوانمردانه گسترش فولاد حقش خورده شد
امسال ماشين سازي تبريز
دشمني سازمان ليگ با تيم هاي تبريزي سريالي همچنان ادامه دار
از این اخلاق علی کریمی بسیار متاسفم -وظیفه شناس نیست -باید خاحافظی کنه-
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
طبق دستور عمل می شود
فردوسی پور دیگه شورش رو در آورده هم خودش تکراری شده هم برنامه اش.......حالم بهم خورد دیشب
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
خب نگاه نکن، به همین سادگی!!
از بی احترامی فردوسی پور به رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال متاسف شدم
سپاهان و تراکتورسازی مدعی قهرمانی اند مهمونای90 همه استقلالی بودن
سپاهان و تراکتورسازی مدعی قهرمانی اند مهمونای90 همه استقلالی بودن
برنامه 90 و فردوسی‌پور یکنواخت شد
فردوسی‌پور فقط بلده از برنامه 90 تبلیغ کنه
فردوسی‌پور فقط بلده از برنامه 90 تبلیغ کنه
فتح الله زاده پرسپولیسی میشود! لازم نیست ایشون تشریف بیارند استادیوم ! چون هواداران پرسپولیس خودشون ورزشگاهو پر میکنن و واسه ایشون جایی نیست! ایشون اگه خیلی به ایرانی بودنش تعصب داره، وقتی عادل ازش پرسید: نماینده های ایران در مجموع چند امتیاز میگیرند ، نمیگفت: پرسپولیس و سپاهان مساوی میکنن اما ما میبریم!
مرسی که از بچه های مظلوم جنوب شهر و شهرستانا در مقابل آقازاده های مرفه که معرفی می شن و حقشونم نیس دفاع کردی
یک مجری خوب داشت باشیم اونم فردوسی پوره تو ایرانم هر که موفق باشه همه سعی مکنن تخریبش کنن
ای خداچقدرمتبدبختیم بااین ادمای عشق خدمت
سلام.دوستان نظر من ربطی به 90 دیشب نداره.ازتون خواهش میکنم متن کنفرانس مطبوعاتی کی روش رو قبل از تمرین بخوانید.لذت میبره انسان واقعا.فرهنگ و اصول حرفه ای و طرز صحبت کردن.ایجاد روحیه و ندادن امید واهی.واقعا خودمونیم فدراسیون فعلی لیاقت این مربی رو داره؟ امیدوارم کی روش بتونه یه فکری به حال فوتبال بکنه که یه چیزی در اعماق وجودم میگه که اونم به زودی چمدونش رو میبنده.ادبیات حرفه ای این مرد واقعا آرامش بخش و واقع گرایانست.
ازتون خواهش میکنم متن کنفرانس مطبوعاتی کی روش رو قبل از تمرین بخوانید.لذت میبره انسان واقعا.فرهنگ و اصول حرفه ای و طرز صحبت کردن.ایجاد روحیه و ندادن امید واهی.واقعا خودمونیم فدراسیون فعلی لیاقت این مربی رو داره؟ امیدوارم کی روش بتونه یه فکری به حال فوتبال بکنه که یه چیزی در اعماق وجودم میگه که اونم به زودی چمدونش رو میبنده.ادبیات حرفه ای این مرد واقعا آرامش بخش و واقع گرایانست.
عادل مجری خوبی هست ولی علاوه بر مجری بودن در برنامه نود برای شرکت های ایرانسل و همراه اول هم داره کار میکنه 2 ملیون مسیج فر ستاده میشه حساب کنید چقدر پول میشه اما برنده مسابقه 10 نفره نفری 300 هزارتومان ، اینم یه جور کلک زدن به بینندگان تلویزیون
کریمی بی جنیه پرسپولیس و رها کن - من از اول فصل هم تا کاشانی این مثلا ستاره رو خرید گفتم پرسپولیس با آرسن ونگر هم دیگه هیچی نمیشه- مغرور
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
بشین بینیم بابا!
زنده باد فردو سی عزیزمون
من دو مطلي دارم :
1_بابت حرفهاي مايلي كهن كه دنيزلي را به باد انتقاد گرفته متاسفم آقاي مايلي كهن شما زمان مربيگريتون چه گلي به اين فوتبال زديد از حذف تيم ملي در بهترين شرايط تا فراركردن از مسئوليت بعداز دايي كه مسئوليت تيم ملي راقبول نكردي شما كه ادعا ميكنيد بازيكنان پزسپوليس فقط به خاطر عرق ملي در آسيا موفق هستند پس چرا در برهه حساس بعد علي دايي تيم ملي راقبول نكردي ولي عوضش دنيزلي دل شير داشت كه اين تيم را با شرايطي كه شما وامثال شما ساختيد اومد ودر آسيا حرف اول را ميزند بگوييد ببينم بايد روبروي صنعت نفت وسايپا وتراكتور و....الفباي دروازه باني را به معمارزاده يا هوشيار ياد ميداد تورا به خدا شما كه آدم باخدايي هستيد كمي منصف باشيد وجدانتون را زيرپا نگذاريد وبگذاريد تيم آرامش بگيرد
2_به عنوان يك خوزستاني وطرفدار پرسپوليس قهرماني سپاهان را تبريك ميگم چون واقعا فوتبال بازي ميكند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
دوست عزیز خودتو ناراحت نکن! این اقا هر چند وقت یکبار بیماریش عود میکنه! حالش بد شده دوباره!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
ما هم مقام یازدهمی را به شما تبریک می گوئیم!
آقای کریمی! استیل آذین با حواشی تو رفت دسته یک و حالا پرسپولیس! باباجان بس کنید.
گاهی برنامه نود خوبه به جهت اینکه مشکلات ساختاری را بیان میکنه مبود ورزشگاهها و تلاش برای فوتبالی سالم . اما گاهی واقعا خودش حاشیه سازی می کنه مخصوصا برای دو تیم استقلال و پرشپولیس
فقط فردوسی پور
بعضی از این تیم های تازه صعود کرده به لیگ برتر چه زود گذشته خودشونو یادشون میره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
آره تازه ادعای قهرمانی هم میکنن!
مسولین تراختور بدانند طرفداران این تیم طاقت باخت ندارند بهتره از خیر جام باشگاههای آسیا بگذرند چون با پرتاب اشیای فلزی و ترقه وگلوله یخی به داخل زمین و با سر دادن الفاظ رکیک به بازیکنان حریف و داور آبروی ایران را می برند و باعث محرومیت بیشتر فوتبال ما می شوند.
پاسخ ها
تی تی تی تی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
تسو شما نگران خودت باش. نگران اونا نباش. میری جلوی عربا میبازی . نگران خودت باش. آفرین پسرگلم. آفرین. حالا شد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
ما کاری به فوتبال شما! نداریم ما فوتبال خودمونو نگاه می کنیم
قبلا استقلال قهرمان شده و سهميه آسيا را گرفته ؛ واقعا كه
عادل از کارشناس های برنامه و حتی مهمانها استفاده ابزاری می کنه و همیشه حرف های خود شو با زبان مهمانها و کارشناسها مطرح می کنه. مثلا چرا دیروز بجای اینکه با جرات بگه آقای علوی با پارتی اومده می خواست پژمان اینو بگه؟ و گزارشهایی که از تبریز پخش می کنه کاملا گزینشی است. آدم فکر می کنه تو این شهر کسی از فوتبال چیزی نمی دونه و همه منقول و .. هستند ولی و من تو اونجا دانشجو بودم و دیدم که چه آدمهای با کلاس و باشعوری داره.
زنده باد سپاهان قهرمان
درود بر شرف عادل فردوسی پور
فردوسی پور گندشو دیگه در آورده وقتشه بفرستنش توپ جمع کن بشه .....
برنامه فقط برنامه 90 و مجری هم فقط عادل جدا لذت میبرم. قبلا گفتم کاهش یک برنامه 90در حیطه اقتصاد و یاسیاست داشتیم خیلی از مشکلات جامعه حل می شد.
از فردوسی پور عزیز متشکریم .
دلایل افت استقلال:
1 به هاشیه بردن تیم از طرف حاج فتح الله زاده
2 مصاحبه های مظلومی علیه تیم ملی
3 مصاحبه های رسولی نژاد علیه فتح اله زاده ومظلومی
4 به حاشیه رفت بعضی از ستارگان تیم مثل جباری
زنده باد تمام قرمز پوشان ایران زمین. تراکتور، پرسپولیس ، فولاد خوزستان.

یاشاسین تمام قیرمز پوشلار. تیراختور، پرسپولیس همیشه قهرمان ، فولاد خوزستان.
یاشاسین تراختور
توروخدا به عادل بگید که دربرنامه90ادمهای نترس بیارید نترسن واقعیاتورو بگید ازادمهای بی سواد استفاده نکنن بخدا من اخر سکته میکنم از دستشون
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار