بازدید 5216

تحصيل رايگان دانشجويان ممتاز در پيام نور

کد خبر: ۲۴۱۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۵ 29 April 2012
به گفته قائم مقام دانشگاه پيام نور، با رأي ديوان عدالت اداري، از اين پس ادامه تحصيل دانشجويان ممتاز در دانشگاه پيام نور رايگان شد.

به نوشته روزنامه کیهان سعيد حسامي- قائم مقام دانشگاه اعلام كرد اين دانشگاه در گذشته براي شهريه دانشجويان ممتاز شاغل به تحصيل 50 درصد تخفيف ويژه در نظر مي گرفت كه با راي صادر شده از سوي ديوان عدالت اداري، تحصيل دانشجويان ممتاز در دانشگاه پيام نور رايگان مي شود.

گفتني است پيرو شكايت يكي از دانشجويان رتبه اول كل كشور دانشگاه پيام نور در سال تحصيلي 88-87، كه پيرو آيين نامه ارائه تسهيلات به برگزيدگان علمي براي ورود به دوره هاي تحصيلي بالاتر وزارت علوم، تحقيقات و فناوري بود و در رشته كامپيوتر- نرم افزار دانشگاه پيام نور مركز تهران در مقطع كارشناسي ارشد به تحصيل اشتغال دارد، اين رأي از سوي ديوان عدالت اداري صادر شد.

مطابق با آيين نامه ارائه تسهيلات به برگزيدگان علمي براي ورود به دوره هاي تحصيلي بالاتر وزارت، تحقيقات و فناوري، پذيرش دانشجويان ممتاز مذكور در دوره هاي تحصيلي بالاتر در هر يك از دانشگاههاي دولتي به صورت رايگان است و دانشگاهها مجاز به دريافت شهريه از دانشجويان مذكور نيستند.
    
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار