بازدید 3830

استقلال با نیم‌فصل اول فرق کرد

کد خبر: ۲۴۰۶۱۶
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۸:۳۰ 26 April 2012
سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز اعتقاد دارد استقلال با تیم نیم‌فصل اول تفاوت کرده و دیگر آن شادابی گذشته را ندارد.
 
به گزارش خبرگزاری فارس، بیژن عزیزی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های استقلال و شهرداری تبریز با بیان اینکه مسابقه فردا یک بازی کاملا متفاوت است گفت: با توجه به زمانی که در تیم بودم به این موضوع خوشبینم که حداقل بازیکنان با آرامش یک بازی خوب را ارائه کنند. در چنین شرایطی بیشتر تیم‌ها از لحاظ احساسی ضربه می‌خورند چرا که در شرایط بحرانی هستند اما احساس به بخش انرژی متصل است و امکان دارد انرژی را تخلیه کند.

وی اضافه کرد: بازیکنان در 10 ماه گذشته با دو مربی کار کردند و امیدوارم با آرامشی که در آنها سراغ دارم بتوانم چیز‌هایی که از این دو مربی یاد گرفته‌اند را در بازی فردا به خوبی به اجرا بگذارند.

عزیزی در خصوص محرومان و مصدومان تیمش گفت: وریا غفوری به دلیل کارت قرمزی که در دیدار قبلی گرفت محروم و میرزاپور همچنان مصدوم است. سایرین شرایط خوبی دارند.

سرمربی شهرداری تبریز در پاسخ به این سوال که برای قبول هدایت شهرداری ریسک نکرده تاکید کرد: ریسک یعنی اینکه نتوانم دیگر کار پیدا کنم؟ هر وقت لباس مربی‌گری می‌پوشیم مطمئن هستیم چالش جدیدی آغاز شده و اگر آن را قبول نکنیم یعنی درست حرکت نکرده‌ایم.

عزیری تاکید کرد: اگر 22 نفر نیاز به کمک داشته باشند و احساس کنند که می‌توانم به آنها کمک کنم آیا درست است بگویم این کار را انجام نمی‌دهم. هر روز موانعی جلوی ما هست و باید آن را حل کرد. شاید اگر از اول فصل هم بودم همین شرایط اتفاق می‌افتاد اما در حال حاضر شرایط خاص است و بحث سقوط وجود دارد. با توجه به شرایطی که داریم معتقدم هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده و چراغ همچنان روشن است و با امید پیش می‌رویم.

سرمربی شهرداری گفت: هر دو تیم یک هدف مشترک دارند که پیروزی در مسابقه است. ما مهمان هستیم و شاید یک مقدار جو تاثیر بگذارد اما تیمی که اصولی بازی می‌کند برایش فرقی ندارد که بازی کجا انجام می‌شود و این موضوع ارتباط مستقیم با آرامش دارد همانطور که انگلیس 5 گل در آلمان به حریفش زد. بازیکنانم آنقدر تمایلات بالا دارند که رقابت خوبی را به نمایش گذاشته و به فکر پیروزی باشند.

عزیزی با عدم اطلاع در مورد مصاحبه یکی از بازیکنانش در مورد بحث دلالی و این موضوع که وی مورد غضب کادر فنی قرار گرفته در خصوص 3 امتیاز دیدار فردا گفت: اصلا دوست ندارم به شرایط دیگر تیم‌ها فکر کنم اما ناگزیر هستم. من می‌خواهم کار خودم را انجام دهم اما در لیگ هر چیزی امکان دارد و این کار ما را سخت می‌کند.

وی در خصوص استقلال گفت: حریف فردای ما تیم خوبی است. این تیم هم مثل همه تیم‌ها افت و خیز داشته و بحران شامل حالش شده است. استقلال را جدا از استقلال نیم‌فصل اول می‌بینم. آنها در نیم فصل اول به مراتب شاداب‌تر بودند. نمی‌توانم در مورد اینکه مشکلات آنها مربوط به مسائل داخلی است یا فشردگی بازی‌ها اظهار‌نظر کنم اما برای ما 3 بازی آخر حائز اهمیت است و نمی‌توانیم هدف خود را دست کم بگیریم. به بازیکنانم کارهایی یاد دادم که امیدوارم با استفاده از آنها در دیدار فردا نتیجه بگیریم.

وی یادآور شد: باز هم تاکید می‌کنم که چراغ برای ما روشن است و برای ماندن درصد زیادی شانس داریم اما نمی‌توان قطعا در این مورد اظهار‌نظر کرد چرا که شرایط ما بستگی به سایر نتایج دارد. در حال حاضر شرایط پایین جدول به قدری به هم نزدیک است که کوچکترین اتفاق سرنوشت تیم‌ها را تغییر می‌دهد.

عزیزی گفت: آرزوی هر مربی کار کردن با بازیکنانی است که تمایلات بالایی دارند و اینکه هنوز بازیکنان تا این مقطع توانسته‌اند این چنین باشند، آنها را تحسین می‌کنم.

وی در خصوص اینکه آیا برای ماندن در شهرداری در لیگ قولی می‌دهد تصریح کرد: زمانی که هدایت شهرداری را پذیرفتم گفتم هر کس که قول داده و ضمانت ماندن تیم در لیگ برتر را می‌دهد استخدامش کنید. من اگر اول فصل هم می‌آمدم هیچ قولی نمی‌دادم چرا که حریفانمان دست و پا بسته نیستند. سعی می‌کنیم معایب را به حداقل برسانیم و بازی به بازی پیروزی فکر کنیم. در 3 بازی آینده هم سعی می‌کنیم تیم برتر باشیم اگر از لحاظ نتیجه این اتفاق نیفتد از لحاظ بازی حتما اینگونه خواهیم بود.

سرمربی شهرداری در پایان گفت: زمان کم من را هم در نظر بگیرید. به اندازه 6 هفته توقع داشته باشید. با این حال سعی کردم که تاثیر خود را به خوبی بگذارم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست