بازدید 2047
مسابقات کسب سهمیه المپیک روئینگ

جوهری و حبیبیان راهی نیمه نهایی شدند

کد خبر: ۲۴۰۵۷۳
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۷ 26 April 2012
وحید جوهری و عاقل حبیبیان نمایندگان ايران در مسابقات کسب سهمیه المپیک روئینگ در کره جنوبی امروز(پنج‌شنبه) به دور نیمه نهایی راه یافتند.

به گزارش ايسنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، در ادامه برگزاری مسابقات کسب سهمیه المپیک روئینگ در قاره آسیا، دور مقدماتی ماده دونفره جفت پارو سبک وزن مردان امروز (7 اردیبهشت) در 3 گروه برگزار شد. در گروه اول این ماده عاقل حبیبیان و وحید جوهری نمایندگان ايران با دایساکو تاکدا و کازوشیگ اورا از ژاپن، چون ون هسو و یو چون تسای از چین تایپه، کوآن هوی لوک و چون شک لیونگ از هنگ کنگ، محمد امان عزیز و محمد نورافیق جوهری از مالزی رقابت کردند که در نهایت با زمان 7:46.64 دقیقه مقام سوم را بدست آوردند و به نیمه نهایی صعود کردند. در این مسابقه دایساکو تاکدا و کازوشیک اورا از ژاپن با زمان 7:23.66 دقیقه اول و کوآن هوی لوک و چون شک لیونگ از هنگ کنگ با زمان 7:29.66 دقیقه دوم شدند.

در دیگر مسابقات این ماده در گروه دوم هکبوم لی و اینون کیم از کره جنوبی، لئام کانگنوک و روتتانافول تپیبال از تایلند، یونگی تاتسی و آرتیوم ایسوپوف از قزاقستان و احمد هایلی و حمزه الحلفی از عراق حضور داشتند که در نهایت یونگی تاتسی و آرتیوم ایسوپوف از قزاقستان با زمان 7:42.16 اول، احمد هایلی و حمزه الحلفی از عراق با زمان 7:44.73 دقیقه دوم و هکبوم لی و اینون کیم از کره جنوبی با زمان 7:47.37 دقیقه سوم شدند.

در مسابقه گروه سوم نیز آرتیوم کودریاشو و عبدالرسول محمدیو از ازبکستان، محمد اکرم و عصیم عجاز از پاکستان، موحد یاکین و احرام احرام از اندونزی و منجیت سینگ و ساندیپ کومار از هند حضور داشتند که منجیت سینگ و ساندیپ کومار از هند با زمان 7:36.70 دقیقه مقام اول، آرتیوم کودریاشو و عبدالرسول محمدیو از ازبکستان با زمان 7:47.43 دقیقه مقام دوم و موحد یاکین و احرام احرام از اندونزی با زمان 7:52.30 دقیقه مقام سوم را بدست آوردند.

قایقرانان ايران در دور نیمه نهایی این رقابت‌ها شنبه (9 اردیبهشت) با حریفان خود رقابت خواهند کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست