بازدید 2308
رضایت از قضاوت مظفری‌زاده!

گل دوم سایپا، شبیه به گل رئال بود!

کد خبر: ۲۳۹۹۲۱
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۲ 22 April 2012
رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال با ابراز رضایت از سعید مظفری‌زاده در دیدار پرسپولیس و سایپا، گفت: گل دوم سایپا درست مانند گلی نخست رئال مادرید در ال کلاسیکو به بارسا بود.
به گزارش مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، حسین عسگری درباره قضاوت داوران در بازی‌های شنبه و یکشنبه مسابقات لیگ برتر و رقابتهای لیگ یک ضمن بیان مطلب فوق گفت: بازی‌های روز جمعه و شنبه بر اساس گزارش ناظران داوری مشکل خاصی نداشته اما فیلم بازی‌ها را بازبینی می‌کنیم تا عملکرد داوران را دقیق تر زیرنظر داشته باشیم.

وی در مورد قضاوت سعید مظفری‌زاده در دیدار پرسپولیس و سایپا اظهار داشت: قضاوت این داور خوب بود و هم به صحنه‌ها نزدیک بود و هم اینکه تسلط خوبی روی بازی داشت. البته گل دوم سایپا درست مانند گلی نخست رئال مادرید در ال کلاسیکو به بارسا بود و در نگاه اول آفساید به نظر می‌آمد اما با دقت کار خوب کمک داور مشخص شد.

رئیس دپارتمان داوری اضافه کرد: در صحنه گل دوم سایپا هم چنین وضعیتی حاکم بود. البته ما باید فیلم را ببینیم و بازبینی کنیم، هرچند که به نظرم کار کمک داور برای تشخیص بسیار سخت‌تر از این حرف‌ها بوده است.

عسگری در پایان گفت: بازی‌های امروز بعدازظهر، مسابقات بسیار حساسی هستند و مثلت قهرمانی امروز بازی‌های نفس گیری دارند و امیدواریم با توجه به سبقه داوران در قضاوت‌های گذشته، شاهد داوری‌‍های خوبی باشیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی