بازدید 56491

حرفهای جدید افشاکننده رمز عابربانکها

کد خبر: ۲۳۸۴۵۵
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۵ 16 April 2012
فردی که رمز عابربانکهای ایرانی را در وبلاگ خود منتشر کرده است دیروز در گفت و گو با تلویزیون فارسی زبان بی بی سی اطلاعات تازه ای را ارایه کرد.

به گزارش افکار نیوز، خسرو زارع فرید به این شبکه تلویزیونی گفت: من رمز مردم را افشا نکرده ام و از همه شماره حسابها یک رقم کم کرده ام تا کسی نتواند به اطلاعات یا پولهای مردم دسترسی داشته باشد.

 زارع شرکت طرف قرارداد با بانکها در زمینه عابربانکها را متهم اصلی پایین بودن امنیت شبکه دانست و گفت: شرکت مذکور حاضر به خرید سخت افزارهای لازم برای بالابردن امنیت شبکه نیست

وی افزود: عدم نظارت صحیح بر این شرکت باعث شده است تا اطلاعات مردم در دسترس افراد قرار گیرد و با این که من به بانکها هشدار دادم ولی کسی به صحبتهای من توجه نکرد.

زارع فرید که از ایران فرار کرده است، در ادامه مصاحبه خود تصریح کرد: باید بانکهای ایرانی برای افزایش امنیت اطلاعات مشتریان خود بیشتر تلاش کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۰۵
انتشار یافته: ۱۱
خوب راست میگه بیچاره!
معلومه برنامه نویس خبره و واردی هست.
خوب حالا یک رقم اضافه بشه که افشا می شه!
یعنی اینقدر وضع بانکها خرابه،خدا به داد مردم برس
بازم دمش گرم اینقد معرفت داشته که به فکر مردم بوده و رمزشونو نذاشته... فقط میخواسته یه چیزایی رو به شبکه بانکی کشور بفهمونه!!!
اگر من جاي مسئولين كشور بودم از امثال اين ادمهاي نخبه استفاده مي كردم براي بالا بردن امنيت شبكه بانكي
با تشکر از ایشون
اینکه در ایران مشکلاتی هست درسته اما بی وجودی میخواد که فرار کنی تازه اطلاعات مردم را فاش کنی و تهدید هم بکنی.حالا یعنی کار این اقا یه جور مبارزه بوده؟چی بوده مثلا؟به نظر من که ادم های بی وجود وقتی به جایی میرسن این جوری میشه.
خوب راست میگه بانکها بجای اینکه مرتب ساختمان جدید درست کنند و دکوراسیون عوض کنند وبا پول مردم برای خودشان... بکنند حداقل برای آبروی کشور سیستم خودشون را افزایش بدن مشتریها که هیچ فکر خودشون باشن که اگ مردم احساس ناامنی بکنن و پولاشون رو بیرون بکشن بانکها بیچاره میشن دیگه نمیتونن به کارمنداشون وام بدهند
تابناک جان
باید برای مردم اطلاع رسانی کرد که این فرد یک هکر نبوده که از خارج وارد سیستم بشه بلکه یک کارمند وظیفه نشناس بوده که با بر پا کردن این جنجال یکسری اهداف داشته که ظاهرا به اونا هم رسیده
چرا می گویید فرار کرده است؟
مگر ایران زندان است که از آن فرار کنند؟
خوب بگویید از ایران رفته است
یا ایران را برای همیشه ترک کرده است.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار