بازدید 44752

دیدار محسن رضایی با هاشمی رفسنجانی و احمدی نژاد

به مناسبت سال جدید، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، همراه با معاونان مشاوران و رؤسای کمیسیون‌های دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام با رییس جمهور، رئیس قوه قضاییه و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار کردند.
کد خبر: ۲۳۶۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۸:۳۰ 05 April 2012
دکتر محسن رضایی با دکتر محمود احمدی‌نژاد، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و آیت‌الله آملی دیدار کردند.

به گزارش «تابناک»، به مناسبت سال جدید، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، همراه با معاونان مشاوران و رؤسای کمیسیون‌های دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام، با رئیس جمهور، رئیس قوه قضاییه و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار کردند.


در دیدار با رئیس جمهور، دکتر احمدی نژاد و دکتر رضایی بر همکاری متقابل دولت و دبیرخانه مجمع تأکید و درباره زمینه‌های گوناگون همکاری، مطالبی را مطرح نمودند.

در این دیدار، دکتر رضایی با تأکید بر اینکه با نگاه به آینده به همکاری‌های مابین اهتمام بیشتری شود، به آمادگی کامل دبیرخانه در کمک به دولت اشاره نمود و از همکاری دولت در سال گذشته تشکر و بر همکاری نزدیکتر قوا و ارکان نظام در سال پیش رو تأکید کرد. رئیس جمهور هم با اشاره به توانایی‌ها و تجربیات موجود در دبیرخانه مجمع، خواستار بررسی مسائل و مشکلات کلان اداره کشور برای ایجاد هم‌افزایی عملکرد دستگاه‌های گوناگون نظام شد.


در دیدار دبیر و اعضای دبیرخانه با آیت الله‌ هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، دکتر رضایی با تبریک سال نو و عید نوروز به حساسیت‌ها و اهمییت زمانی سال پیش روی اشاره و اظهار امیدواری نمود که مجمع در دوره جدید فعالییت خود، بتواند بهتر از گذشته مثمر ثمر باشد.

و سپس گزارشی از وضعیت امور جاری و بودجه مجمع و همچنین فعالیت کمسیونها توسط مسئولین به رییس مجمع ارائه شد.

در این دیدار، آیت‌الله ‌هاشمی رفسنجانی با برشمردن محورهای فعالیت دبیرخانه به بازنگری بر مکانیزم‌های نظارتی اجرای مصوبات مجمع تأکید کردند و خواستار مؤثرتر شدن نتایج نظارت شدند. ایشان همچنین با ارائه تحلیلی از وضعیت کشور و منطقه دیدگاه‌های خود را در این باره بیان کردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم